Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ota riehuva lapsi syliin ja pidä siinä kunnes rauhoittuu.

Vierailija
14.09.2010 |

Ei ole muuta parempaa kuin aikuisen turva.Vinkkinä noille jäähykyselijöille!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joissain lievemmissä tilanteissa auttaa, mutta kovissa raivonpuuskissa ei ole auttanut esim. uhmisten kanssa. Eikä aina ole mahdollisuutta tarjota syliä, jos lapsi on kovin tottelematon, hankala ja kiukkuinen, kun on useampia kuin yksi lapsi vaikka varmasti silloin olisikin paikallaan. Toisaalta oikeasti se saattaa muuttua palkkioksi ikävästä toiminnasta ainakin yli 2-vuotiaalle.

Vierailija
22/30 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teoriaa teoriaa, mutta ei toimi kaikilla käytännössä. Mun lapsi ei yhdessä raivarivaiheessa ollenkaan sietänyt sitä, että hänet otti syliin. Raivostui siitä vaan lisää. Todettiin, että kiukku laantui paremmin kun annettiin hänen hetki rauhoittua itsekseen makaamalla lattialla oikoisenaan. Ei tietenkään jätetty yksin, mutta ei syliinottaminen tilanteessa auttanut yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole adhd lasta.Normaali lapsi ei heitä

päätään taakse!

lapsella täysi raivo päällä ja heittelee päätään taaksepäin kaikin voimin.

Meilläkään ei ole adhd:ta, kaikkea muuta, mutta siltikin on tuo pään heittely nähty. Mutta kirjoitustaidostakin päätellen sinä taidat olla niitä, jotka luulevat, että oma lapsi = normaali ja muunlaiset = epänormaaleja.

Vierailija
24/30 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halkaissut huuleni kymmeniä kertoja holdingissa, kun tyttö hakkaa täydellä raivolla takaraivoaan minun kasvoihini minun pidellessä sohvalla kiinni.

M36

Vierailija
25/30 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapsi juurikaan hulluna riehu, sellaisissa tapauksissa ehkä pitäisikin ottaa holdingiin. Jäähyä sen sijaan käytetään silloin kun lapsi tekee jotain tuhmaa, mikä on kielletty ja lasta on varoitettu jo kerran. Paitsi pikkusisaruksen satuttamisesta joutuu jäähylle ilman varoitusta. En kyllä näkisi järkeväksi ottaa syliin sitä joka satuttaa, vaan mieluummin sen pienemmän joka itkee satutettuna. Isompi saa miettiä tekostaan jäähyjakkaralla.

Vierailija
26/30 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivohullujako?

Ei minun lapseni ole koskaan mitään raivareita saaneet tai riehuneet, ei ole tarvittu sanan korottamista enempää.

Oudolta kuulostaa kyllä, kun tätä ketjua lukee..

Vierailija
27/30 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia lapsia teillä oikein on..? raivohullujako?

Ei minun lapseni ole koskaan mitään raivareita saaneet tai riehuneet, ei ole tarvittu sanan korottamista enempää.

Oudolta kuulostaa kyllä, kun tätä ketjua lukee..

lue: *niuh niuh niuh, kiillotan täydellisen äidin kruunuani ja enkelilasteni sädekehiä*

Vierailija
28/30 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halkaissut huuleni kymmeniä kertoja holdingissa, kun tyttö hakkaa täydellä raivolla takaraivoaan minun kasvoihini minun pidellessä sohvalla kiinni. M36

Annat siis pikkutyrannin halkoa huulesikin, voi huhhuh.

Vierailija
29/30 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivohullujako? Ei minun lapseni ole koskaan mitään raivareita saaneet tai riehuneet, ei ole tarvittu sanan korottamista enempää. Oudolta kuulostaa kyllä, kun tätä ketjua lukee..

hyväkin kasvattaja. Ei vieläkään tiedä, että minä ja sisarukseni on oltu terapiassa sen jäljiltä. Jollakin saat tukahdutettua lapsesi, mieti mikä se on ja korjaa asia. Pieni vinkki: syyllistäminen.

Vierailija
30/30 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee että ei pidetä sylissä tarpeeksi kauan. Saisi lopettaa vasta kun lapsi on täysin rauhoittunut jo pitemmän ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä