Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on ollut ns. kaksoinen sisällänne,

Vierailija
14.09.2010 |

miten jatkossa, mahd. leikkauksen jälkeen.

Minulla dermoidikysta, hammasta, hermoa, rasvakudosta ja aivokudosta toisessa munasarjassa.

Leikattiin pois. Joskus mietin että olisko meikäläistä tarkoitus olla kaksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että jos kyseessä todella on kaksonen, miten on mahdollista että hänellä olisi hampaat ja hiukset? Niitä kun ei ole vielä syntyessäkään....

Hampaita ei ollut, mutta sellaisiakin vauvoja kuulemma syntyy jolla on hammas jo valmiiksi suussa.

Joo ja siis eihän se patti tosiaankaan ole mikään kaksonen.

Vierailija
22/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana on KAKSONEN eikä kaksoInen.. Jep, olen nipo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/28 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/28 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettiin kokonaan toinen munasarja dermoidikystan vuoksi muutama vuosi sitten. Ei ole vaivannut sen jälkeen mitenkään.

Esikoinen syntyi kesällä eikä ollut ongelmia raskautua. Vaikka tokihan sitä tietää, että se jäljelle jäänyt munasarja on nyt se yksi ja ainut. Sitä ei ole varaa menettää, jos lisää lapsia haluaa.

Kaksosenani en kasvainta tosissani pitänyt, vaikka toki senkin "tarinan" silloin kuulin.

Vierailija
26/28 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tädiltä ja sedältä (he ovat toistensa kaksoset) löydettiin tämmöiset hius solumöykyt aikuis iällä alaselästä

Vierailija
27/28 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle gyne selitti, että vaikka sitä kasvainta kusutaan kaksoseksi, se ei tarkoita kehittymätöntä sisarusta. hyvänlaatuinen patti vain.

Vierailija
28/28 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen että jos kyseessä todella on kaksonen, miten on mahdollista että hänellä olisi hampaat ja hiukset? Niitä kun ei ole vielä syntyessäkään....

Pakko vastata, vaikka ketju on ikivanha ja vähän menee asian viereenkin, mutta kyllä - vauvalla on syntyessään hampaat, vaikkakaan eivät ole vielä näkyvissä, mutta siellä ne ovat ikenien takana piilossa.