Otatteko aina kierukan pois yhdynnän ajaksi?
Kommentit (112)
koko komeuden joulukuusen latvaan.
Aina ennen yhdyntää olen ottanut kierukan pois, puhdistanut ja kiillottanut hopeankiillotusaineella ja laittanut sitten yhdynnän jälkeen takaisin. Erittäin helppo ottaa pois ja laittaa takaisin ja lisäksi kauniin kiiltävä. Mutta siinäpä ne plussat sitten olivatkin.
On meinaan pettänyt jo kolmesti. Siis kolmesti. 3 lasta. Vaikka pitäisi olla 99 % varmuus. Ja kattia kanssa. Miten just mä kuulun tohon yhteen prosenttiin. Kaikki muut sitte kuuluuu vissiin tohon varmaan ryhmään. Hitsi, että ottaa pannuun.
Luulenpa, että vaihdan kuparikierukkaan. On kauniimman värinenkin.
kyllä enemmänkin. Mulla meinaan ollu sellainen hormonikierukka ja mies kun ruvennut urheilemaan, imeskelee sitten iltaisin tota mun kierukkaa. Jos saisi niitä hormoneja lihaksia varten sitä kautta. En sitte tiää, onko ne niitä samoja hormoneja ku ammattiurheilijat käyttää, mut eiköhän se jossain vaiheessa selviä. Puhdistuu näpsästi siinä samalla!
Toki tuunaan täällä myös omaa Rompsatec-mallistoa myyntiin. Ääkköset jäi yritysvalmentajan neuvosta pois, kansainvälistä menekkiä tavoitellaan. Tulossa vuorokaudessa itsestään hiilidioksidiksi ja vedeksi biohajoava malli, todella kätevää jos yhdyntöjä on usein niin kierukka hajoaa itsestään eikä tarvitse ronkkia. Tämä mullistaa markkinat!
Rompsatecin-tuunattua-kierukkaa-kehiin.fi
Oliks se toi, vai mikä, laita linkkiä niin käydään katsomassa.
Kiitos vanhan ketjun nostosta ja näistä hervottomista nauruista!
Ootte te oikeesti ihania!
ja poistan kierukan tämän ajaksi
Jouluna kierukkaan voi kiinnittää tähden ja laittaa koko komeuden joulukuusen latvaan.
Ensi jouluna kaikilla av-mammoilla on sitten se kierukkatähti kuusessa!!! =D
p.s. Eihän unohdeta käsikakkanauhaa!
kyllä enemmänkin. Mulla meinaan ollu sellainen hormonikierukka ja mies kun ruvennut urheilemaan, imeskelee sitten iltaisin tota mun kierukkaa. Jos saisi niitä hormoneja lihaksia varten sitä kautta. En sitte tiää, onko ne niitä samoja hormoneja ku ammattiurheilijat käyttää, mut eiköhän se jossain vaiheessa selviä. Puhdistuu näpsästi siinä samalla!
on se, että siitä tulee niin perseiset kädet.
Niillä sitten koskee vesihanaan ja kaikkialle.
Pakko siinä sitten puhdistaa ja kiillottaa hana pimpulilla. Mulle on tulossa tästä pakkoneuroosi.
että siitä tulee niin perseiset kädet.
Niillä sitten koskee vesihanaan ja kaikkialle.
Pakko siinä sitten puhdistaa ja kiillottaa hana pimpulilla. Mulle on tulossa tästä pakkoneuroosi.
Onhan tuota kierukkaa tosiaan tullu vähän tuunailtua, tytön kimalteita on kiva liimailla siihen, niin tulee vähän säihkettä elämään! Kannattaa sit kattoo sellanen niinku hyvä liima, aika ikävän allergiareaktion sain kuulkaas kerran. Sehän sitten tarttu mun kautta ukkoonkin, ja niin se sitten täällä juoksi tuskissaan kuumottavan vehkeensä kanssa ympäri pihaa. Olihan näky se. Naapurit muistaa vieläkin. Mukavasti oli tarttunu niitä kimalteitakin mukaan, että oikeen loisti tuolla pimeessä.