Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatteko aina kierukan pois yhdynnän ajaksi?

Vierailija
14.09.2010 |

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytättekö te samaa kierukkaa kuinka kauan?

Kaveri laittaa joka kerta uuden, mutta ite olen koittanut pitää vaihtovälin käsipyyhkeiden uusimisen kanssa samana, eli ehkä noin 3 kuukauden välein uusi kierukka ja uudet käsipyyhkeet.

Kierukka on samalla kätevä hävittää kietomalla se käsipyyhkeiden sisään. Ei töki sitten rottia kaatiksella.

Vierailija
22/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsipyyheitä...

kierukkakin saa olla sama hamaan loppuun asti, mies on vähän korjannu nippusiteellä ja jeesusteipillä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei koskaan maadu ja voi pimppanen kierukka siellä haista sitte satoja vuosia, hyi!

Vierailija
24/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä taas te koukutitte mut. Saakelin siskot!

Vierailija
25/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on naapurin kans yhteinen kierukka, tulee tosi edulliseks, suosittelen. Vuoroviikoin pidetään.

Vierailija
26/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kimppakierukka tässä meidän naapurustossa. Se kuka tarvii niin nappaa sen tosta pihlajanoksalta ja palauttaa siihen sitten seuraavaa odottamaan. Hei siinäkö vähän säästää, kierukat on kuitenkin aika kalliita. Ja välillä se roikkuu käyttämättä siinä päivätolkulla, että siinä sen näkee millasta tyhjäkäyntiä ne henk. koht kierukatkin pitää.

Vierailija
27/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on naapurin kans yhteinen kierukka, tulee tosi edulliseks, suosittelen. Vuoroviikoin pidetään.

viimeksi kun oli mun vuoro niin te vaan otitte ja lähditte sinne kyprokselle. Kiva panoloma oli varmaan. Kiitti vaan, meille tulee taas vauva. Ja se on muuten sun syy.

Vierailija
28/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko semmosen kierukan tehdä ite? mulla ei oo 160 euroa tai sitä rahamärää mitä semmonen maksaa ja haluan semmosen ku muillakin on? miten sen voi tehdä.

AUTTAKAA MUA!!!1

Vierailija
29/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava idea, ja tuota voisi jalostaa myös yhteisellä miehellä! Saisin vuoroviikoin olla ihan rauhassa kotona, ilman miehen nalkutuksia.

Vierailija
30/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kun olen pessyt kasvoni kasvovedellä, niin sitten pyyhkäisen kierukan siinä lopuksi. Siinä säästyy joka kerta yksi pimpulituppo.

Vierailija
31/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko semmosen kierukan tehdä ite? mulla ei oo 160 euroa tai sitä rahamärää mitä semmonen maksaa ja haluan semmosen ku muillakin on? miten sen voi tehdä.

AUTTAKAA MUA!!!1

niin niistä vaan pyöräytät semmoisen näpsäkän ankkurin.

Vierailija
32/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko semmosen kierukan tehdä ite? mulla ei oo 160 euroa tai sitä rahamärää mitä semmonen maksaa ja haluan semmosen ku muillakin on? miten sen voi tehdä. AUTTAKAA MUA!!!1

Muotoilet vaan sopivaks... Niin ne ennenkin, sillon Väinämöisen aikoina, teki.

Vierailija
33/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko semmosen kierukan tehdä ite? mulla ei oo 160 euroa tai sitä rahamärää mitä semmonen maksaa ja haluan semmosen ku muillakin on? miten sen voi tehdä. AUTTAKAA MUA!!!1

Vierailija
34/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sulatat (voit myös taivutella sivuleikkureilla). Kyllä sun miehes varmaan osaa takoa sulle sopivan.

Vierailija
35/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nysväys voi kestää että kierukan ehkäisyteho säilyy. siis jos sen nysväyksen ajaksi ottaa pois?

Vierailija
36/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se selkis mysteeri... ku meitin appiukolla oli juhannuksena joku suussa... samoihin aikoihin mun kierukka meni hukkaan. pitää mennä hakkeen se heti. KIITTI, tää palsta pelasti taas!

Vierailija
37/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yökierukka on vähän isompi, varmuuden vuoksi.

Vierailija
38/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta panopuuhiin on abaut vartti aikaa.

Vierailija
39/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy paljon käytön jälkiä.

Vierailija
40/112 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paljon siitä mistä se roikkuu.

Jos on paljon karheumaa niin hinta alenee huutiksessa kyllä.

Ei näy paljon käytön jälkiä.