Otatteko aina kierukan pois yhdynnän ajaksi?
Kommentit (112)
nussi kun on kierukka. Kun lapsiakaan ei ole tarkoitus tehdä.
Ei kai sitä lääkäri sinne huvikseen sinne asenna. Kyllä sen on ihan tarkoitus olla paikallaan siihen asti että lääkäri sen myös poistaa.
ottaa pois vaan kustessa ja naidessa
Koskaan en ole ajatellutkaan että sen voisi poistaa yhdynnän ajaksi! Nyt kyllä hankin heti kierukan ja opettelen tuon poistamisen.
Pitääkö se muuten steriloida ennen kuin laittaa takaisin paikalleen? Vai riittääkö huuhtelu? Tai vaikka kevyt puhallus?
Tietenkin kannattaa hyödyntää tuttien keitinvettä. Ja keitinvedeksi sopii mainiosti kuivauskoneen kondensaattorista tyhjennetty vesi.
Langat tökkivät miehen hepinpään ihan ruvelle, nykyään napsaan kierukan aina pois ennen hoonausta...
Tk- lääkäreillä on muutakin tekemistä.
Kierukan poisto ei itse asiassa ole edes vaikea juttu, pikkurillin ja nimettömän väliin langat, pyöräytys, ylös, pyöräytys takas, jalat haralleen ja nopeasti taas yhteen, nyhtäisy, pyöräytys ja jalat levälleen ja vetäisy pois. Tosi helppoa kun sen oppii.
Vähän aikaa tarvii harjoitella, mutta ei kannata lannistua.
Takaisin asettaminen tapahtuu käänteisessä järjestyksessä, eikä siinäkään aikaa tuhraannu kuin korkeintaan parikymmentä sekuntia, kun sen oppii..
vaikeampaa kuin kuukupin käyttö. Pienellä harjoittelulla sujuu näpsäkästi.
Kusetetaanko tässä nyt ihan täysillä, että ulos tulleen kierukan vois laittaa takaisin?
YKS VITUN GYNEKOLOGIN IDIOOTTO HEITTI MUN 160 EURON KIERUKAN MUUTAMAN KUUKAUDEN KÄYTÖN JÄLKEEN ROSKIIN, KUN SE OLI JOSTAIN SYYSTÄ TULLUT ULOS ROIKKUMAAN...
Miksi se vitun pälli ei laittanut sitä takaisin?
kierukka jäi kiinni miehen tiedättekyllämihin, kun mä unohdin kerran poistaa sen yhdynnän ajaksi. Oli tosi tukala tilanne. Mies huutaa kuin palosireeni kivusta. Lopulta se sitten irtosi punkkipihdeillä!
pesemällä siitä ovislimat pois joka ilta Nico-Petterin sähköhammasharjalla!
miten sulla voi tulla joka ilta ovislimaaa??+
laittaa kullinpäällä kierukannarut rusetille joka ilta ennen ku olkaa hommiin...
Värjään taikinaa eri värisiksi ja joskus vähän niin kuin letitän kaksi ohutta nauhaa yhteen, tulee kivan näköinen. Vuodenajat saa näkyä, esim. jouluna kiva käyttää punaista.
t. se kierukkapastailija
Siellä kierrätämme kierukoitamme toinen toisillemme aina tarpeen mukaan.
Jos jonkun perheessä on kovakin ydyntäkausi meneillään, niin hänen käyttämätön kierukkansa siirtyy jollekin kerhon jäsenistä.
Tarkoittiko ap ehkäisyrengasta??
ap
paikalliseen terveyskeskukseen, jossa lääkäri poistattaa kierukan. Sitten taas yhdynnän jälkeen lekuriin ja kierukka takaisin. Muutenhan se voisi vaikka ehkäistä. - Minä ainakin pidän kuparikierukkaani ihan huvikseni ja nimenomaan yhdyntöjen välillä!