Otatteko aina kierukan pois yhdynnän ajaksi?
Kommentit (112)
170e hormonikierukka ja 100e asennus gynellä. Mies kun pelkää lakkoja niin uskottelen vain ottavani pois;-P.
Toi vitun gynekologi on aika tautologinen ilmaus..ihan pelkkä gynekologi riittää kyllä, se itsessään jo sisältään viittauksen siihen elimeen, jota ko. tohtori pääasiassa tutkii työkseen.
Minä laitan kierukkani aina yöksi vesilasiin.
Tää ketju on huippu!
Yöksi vesilasiin ...
Mä nauran vedet silmissä!
Joku väitti että sellainen tekohampaiden puhdistustabletti olisi hyvä laittaa veteen ennen kuin heittää kierukan yöksi likoon? Oletko kokeillut vai ihan hanavedessä vaan? Puhdistuuko silloin riittävästi?
kierukka on kohtuun nähden sopivan kokoinen. Sitten tuo poisotto yhdynnän ajaksi on paljon helpompaa.
tarkoitetun tabletin kerran kahdessa viikossa. Muutoin ihan vaan puhdasta vettä.
tarkoitetun tabletin kerran kahdessa viikossa. Muutoin ihan vaan puhdasta vettä.
ehkäisytehon lisäämiseksi?
sotke tekohammas- ja kierukkalaseja keskenänsä.
miks ihmeessä te sen teette ja MITEN?!?
myöskään ottako vessan hanasta sitä vettä, muuten voi kakkabakteerit mennä väärään paikkaan!!
sitten on hyvä myös itse varoa ettei sotke kierukkalasia ja anopin tekareita.
ihmiset ite sotkeko sen kierukan kanssa. voi mennä väärään reikään tai just vaikka pimeässä ne anopin tekarit "sinne". se voi olla tosi vaarallista.
Anopin tekarit tai kenen tahansa purentakiskot toimii ihan hyvin kierukkana. Toisin päin en olekaan vielä kokeillut, hmm: kierukka tekarien tilalle!
Kerran kun oltiin jouluna anoppilassa kyläilemässä, yks aamu anoppi ilmesty aamiaispöytään kierukan langat suusta pilkistäen.
Herra jööses, ilmankos mulla olikin vaikeuksia aamulla laittaa kierukka takasin...
Mä rämpsäytän sen kierukan iltapissin yhteydessä pois ja heitän tiskikokeeseen ruokailuvälinekoriin ja pesen ihan astioiden mukana. Ei tarvii virutella sitä sitten tekarimukissa. Ja aamulla on kiva tuuppasta puhdas kiekura takasin paikalleen.
VITUN gynet osaa sitten olla ahnepaskoja ja muutenkin kamalia :D