Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1-vuotiaasta viikko erossa,miten selviän??

Vierailija
14.09.2010 |

Miten selviän ja olenko mielestänne huono äiti,kun jätän juuri 1-vuotta täyttävän lapsemme kotiin isän ja hoitajan hoivaan viikoksi,kun lähden reissuun.

Tiedän ,että tulee kauhea ikävä,mutta mitenhän selviäisin ettei ikävästä tule sietämätön. kauhistuttaa jo valmiiksi jättää tuo rakkaani tänne,mutta mitään järkeä ei ole mukaankaan ottaa lomalle.imetyksenki juuri lopetin.

Toivottavasti selviän järjissäni ;)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aluksi, pidemmälle sitten vähän myöhemin? Vaikka isänsähän luona tuo on, toisen vanhempansa eli siis ei missään hoidossa, ainakaan mun mielestä.

Olin minäkin lapsen ollessa n.6kk viikonlopun mökillä ja isä oli kotona vauvan ja kahden isomman kanssa, kyllä ne miehetkin osaa jälkikasvunsa hoitaa, mutta on tuo viikko aika pitkä aika.. Ite en olis.

Vierailija
22/25 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli osapäivähoidossa ja isänsä/mummun kanssa muun ajan. Mulla oli kova ikävä ja kun tulin kotiin odotin ja jännitin, kuinka jälleennäkeminen sujuu.

Poika tuli just isänsä kanssa kaupasta, kun olin hetkeä ennen tullut kentältä kotiin. Poika jatkoi touhujansa ja juttujansa siitä mihin lähteissäni jäätiin. Aivan kuin en poissa olis ollutkaan?!?!?

Eli meillä meni hyvin. Paitsi se mun oma ikävöinti matkan aikana :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten suomalaiset adoptoi niitä itselleen. Lapsia saa aina uusia, jos edellinen jotenkin särkyy.

Vierailija
24/25 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleeen olla pahempi kuin äidin loma. Sairaalareissu toki on pakollinen, joten sille ei vain voi mitään ja kyllä lapsi siitäkin yli pääsee.

Mutta miettikää mitä lapsi tuntee silloin kun äiti joutuu sairaalaan ja mahd. isä on huolissaan ja surullinen. Äidin näkeminen sairaalan sängyssä voi olla pelottavaa eikä äiti silti tule kotiin vaikka sen luona saa käydäkin. Ja sairaala ympäristö on jännittävä ehkä pelottavakin. Tunnelma kotona ja äidin sairasvuoteella kenties ahdistava ja surullinen

kun taas jos äiti suunnittelee viikon lepolomaa ja iloisena pakkaa iskä ja lapsi saattaa äidin kentälle jossa äiti pussaa ja halaa ja hymyillen sanoo heipat ja kertoo tulevansa pian takaisin (tuliaisten kanssa) ja isin kanssa voidaan kotona olla hyvillä mielin, odottaa äitiä ja laskea öitä siihen kun päästään häntä vastaan ja on taas ihanaa nähdä...

Riippuu kai siis paljon minkälaisen tunnelman mistäkin tilanteesta antaa muodostua...

Vierailija
25/25 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eiköhän sairaalareissu tai muu pakollinen meno ole eri asia..."

Ja yksi vuotias siis ymmärtää, että äiti on sairaalassa eikä huvittelemassa?!

Noin pienelle lapselle äiti on pois on äiti on pois, ei sillä väliä onko äidillä kivaa vai ei. Siis lapselle.

Enkä nyt aja takaa sitä, että vanhempien pitäis syyllisyyttä tuntea sairasteluistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan