Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synttäreille 19 kaveria, onko ihan hullua?

Vierailija
14.09.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kerralla oli enemmänkin. Lapsi halus kutsua ekat vuodet koko luokan. Meillä on iso talo, joten tilaa oli.

Vierailija
2/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa hieman arveluttavaa, jos aikuisia vain yksi tai kaksikin.

19 teini-ikäistä? Joo, miksei, jos tilaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
4/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 23 vierasta ja omat muksut siihen lisäksi

Vierailija
5/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin jalkapalloa jos säät sallii tai aarteenetsintää. Pakko tuolle joukkiolle on jotakin järjellistä tekemistä keksiä että talo pysyy pystyssä ;) t.ap

Vierailija
6/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua vähän arveluttaisi se, että miten pystyy hoitamaan tilanteen ja vahtimaan kaikkia. Eihän tuon ikäisiä tarvitse enää samalla tavalla vahtia, mutta ei heitä voi ihan oman onnensa nojaankaan jättää, sinun pitäisi kyetä kuitenkin varmistumaan koko ajan siitä, että kaikilla on kaikki ok ja kaikki ovat tallessa.

Olin juuri 10 lapsen kanssa hoplopissa ja totesin,e ttä yhtään enempää en olisi pystynyt vahtimaan ja hoitamaan.

Vierailija
7/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin jalkapalloa jos säät sallii tai aarteenetsintää. Pakko tuolle joukkiolle on jotakin järjellistä tekemistä keksiä että talo pysyy pystyssä ;) t.ap

se ohjelma on ollut meriroskoseikkailu tai polkuautokisa tai temppurata, pingistä, jalkapalloa, prinsessanäytelmä, T-paidan painamista, karaokea... Varmaan kaikkea mahdollista on tehty pomppulinnasta alkaen. Ja lähiseudun lapset muistelevat näitä synttäreitä hyvin hartaasti, etenkin sitä kertaa, kun naapurin Jenniltä jäi maitohammas banaaniin...

Vierailija
8/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vastikään 10 tyttöä synttäreillä ja ajateltiin, että tänä vuonna ei tehdä kovin paljon valmista ohjelmaa, että tytöt voivat tutustua rauhassa toisiinsa. No tytöthän tutustuivat kyllä, ei siinä mitään, mutta kyllä se aikamoista riehumista loppuajasta oli.

Vierailija
9/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista 17 tuli. Ei ngelmia, kunhan on tilaa ja ohjelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi