Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun tukkoinen nenä ei aukea sarvikuonolla?

Vierailija
14.09.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen silloin niin, että laitan n. 40 asteista vettä sarvikuonoon niin se lämmin liottaa sitä räkää parhaiten. Niistele myös hyvin, käytä nasolinia josko noin saisit lisäapuja sen nenän avaamiseen. Onhan pää oikeassa asennossa (ei roiku eteenpäin)? Meinaan vaan että jos pää on ihan eteenpäin niin silloin ei nenäkannukaan voi painovoimaa uhata ja vesi ei siksi kulje ylöspäin.

Vierailija
2/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen silloin niin, että laitan n. 40 asteista vettä sarvikuonoon niin se lämmin liottaa sitä räkää parhaiten. Niistele myös hyvin, käytä nasolinia josko noin saisit lisäapuja sen nenän avaamiseen. Onhan pää oikeassa asennossa (ei roiku eteenpäin)? Meinaan vaan että jos pää on ihan eteenpäin niin silloin ei nenäkannukaan voi painovoimaa uhata ja vesi ei siksi kulje ylöspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan limakalvot on turvonneet ja aiheuttavat tukkoista oloa.

Vierailija
4/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei niistäminen tai nenäkannut auta. Nasolin tai vastaava tuote avaa nenän hetkessä.

Vierailija
5/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teho selvästi heikentynyt. Mutta kokeilinpa äidin vanhaa konstia ja laitin nenään peperiin kiedotun valkosipulinpalan. Kirvelee, mutta aukeni edes vähän. Täytyy kokeilla vielä lämpimämpää vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän