Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Harmittaa
13.09.2010 |
Olen ihmeissäni päiväkodin lastentarhanopettajan puheista. On kuulemma huolissaan siitä miten lapseni (5v) leikkii päiväkodissa vain 5 lapsen kanssa. Onko tämä erikoista? Miten paljon kavereita tuon ikäisellä täytyy olla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siis se että tuota ihmetellään? Minusta viisi lasta on oikeastaan aika paljon. Meidän lapsilla yleensä n.1-3 joiden kanssa selvästi mieluiten leikkivät, jos sitä tarkoitetaan.
Kannattaa kysyä enemmän, että mitä tarkoittaa jne?