Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
synnyttäneet+ lääkkellinen tyhjennys kkm:ssa??
13.09.2010 |
Onko kokemuksia? Eli onko synnyttäneellä samoin yhtä tuskallista kipua ( tosin yksilölliset erot) kuin synnyttämättömilläkin naisilla?
Itsellä yksi synnytys ja pari km, nyt ekaa kertaa lääkkeillä tyhjennys. Nyt sain kohdunkanavaa pehmittävän ja ke saan supistavat ja menen os:lle aamupäiväksi. Jos on samaa mitä synnytyskivut menee, koska synnytin ilman kivunlievitystä mutta onko se vielä pahempaa???:/ Noh.. surua on puserossa taas jokatapauksessa. Uutta raskautta haluis mahd pian yrittää, mutta tarvii ensin latautua henkisesti..
Kiitos.
Krisse ja enkeli
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot