Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vituttaa noi "onpa yks narkkari vähemmän" -jutut

Vierailija
13.09.2010 |

Ihan yhtä hyvin toi Jani voisi olla teidän JOKAISEN av-mamman lapsi!!!! Ihan turha väittää, että "ei mun lapsesta ikinä vois tulla narkkaria". Miten kukaan voi olla iloinen toisen kuolemasta?!? Janikin on jonkun lapsi.

Itse olen entinen narkomaani (nyt 8 vuotta kuivilla) ja tuollaiset jutut saa veren kiehumaan. Tämä ei silti tarkoita sitä, että hyväksyisin huumeiden käytön.

Itse olen hyvästä ja rakastavasta perheestä. Lapsuus ja nuoruus oli onnellinen. Ympärilläni oli paljon rakkautta ja asiat oli kaikinpuolin hyvin. Menestyin koulussa erittäin hyvin ja minulla oli hyviä ystäviä.

Olin juuri täyttänyt 16v, kun tapasin eräänä iltana "Simon". Simo oli kohtelias, mukava, kiltti, hyvä keskustelemaan, komea, rikas, fiksu, hieman vanhempi ja kehittyneempi, kuin ikäiseni pojat. Rakastuin välittömästi Simoon ja pian vietin kaiken ajan hänen kanssaan. Olin rakastunut hölmö tyttö.

Eräänä iltana Simo kaivoi kaapistaan huumeruiskun ja kertoi käyttävänsä "välillä" huumeita. Järkytyin. En ollut IKINÄ nähnyt tai käyttänyt mitään huumeita. Simo avautui minulle ongelmistaan ja olin heti valmis auttamaan häntä. Harmillista kyllä, Simo oli narsistinarkkari. Erittäin ovela ja taitava puhumaan. Ei mennyt montaa viikkoa, kun oli saanut minut kokeilemaan huumeita. Noin pari kuukautta tästä, hän pääsi tavoitteeseensa eli piikittämään ensimmäiset vedot minulle.

Ja nyt on turha tuomita minua. Olin rakastunut, hölmö pikkutyttö. Rakastin Simoa, enkä osannut ajatella selkeästi. Olin jo narkomaani, joka ei voinut lopettaa käyttöä, vaikka olisi sitä itse halunnut.

Näin minusta tuli narkomaani. Simo tietenkin hylkäsi minut heti tämän jälkeen. Jonka jälkeen hänen luonaan on asunut ties kuinka monta nuorta tyttöä. Tiedän ainakin kaksi heistä, jotka ovat menneet samaan halpaan.

Joten älkää tuomitko narkkareita. Kaikki eivät käytä ihan vain huvikseen. Itse olin onnekas. Sain tukea perheeltäni ja vaikka huumeidenkäyttöni kesti lähes kymmenen vuotta, he eivät hylänneet minua. Jaksoivat aina uudestaan ja uudestaan ja uudestaan minut valheet, varkaudet, väkivaltaisuudet, yliannostukset, sairaalareissut, kymmenet piloille menneet katkaisuhoidot ym ym...

Tämän halusin teille kertoa. Kiitos! Ja koittakaa käyttäytyä AV:laiset

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vielä teinistä voi varmaan vanhempi tietää, mitä tämä tekee ja missä (ainakin jos on lukinnut teinin sisälle), mutta valitettavasti ihminen ei aina käyttäydy loppuikäänsä samoin kuin teini- iässä, ja ajattele joka asiasta samalla tavalla..vai onko joku, joka näkee maailman edelleen samoin kuin teininä?

Juuri yhtenä päivänä mietin, että miten olin niin eri ihminen silloin kymmenen vuotta sitten lukioikäisenä- jos en saanut esim. ainekirjoituksesta vähintään ysiä, en voinut ostaa itselleni uutta paitaa. Ja sanakokeesta 8,5 oli ihan maailmanloppu. Jotkut tytöt puhuivat e- pillereistä, itse päivittelin, että eihän nyt tämän ikäinen mitään seksiä harrasta. Alkoholiin en tietenkään koskenut, koska mielestän juominen oli lapsellista. Masennuksen jälkeen vähät välitin mistään arvosanoista siellä yliopistossa ja pääasia oli vähentää ahdistusta, mikä onnistui alkoholin ja rauhoittavien sekoituksella ja pilvellä. Ja yhden illan juttujakin kertyi eikä aina ehkäisyn kanssa.

Ja muuten hyvin monet menestyneet ihmiset käyttävät huumeita, niillähän on siihen varaa ilman mitään varasteluja ja helppo saatavuus. Ei kaikki loju sillan alla tutisten. Huumeet ei ole aina itsetuntokysymys vaan siihen voidaan suhtautua kuten alkoholiin, tapana rentoutua.

Vierailija
62/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka lapsi niin hyvällä itsetunnolla varustettu ja hyvä ura edessä, on niitä joiden lapsi saattaa langeta huumeisiin. Tämä johtuu siitä, että kyseinen äiti ei varmasti tiedä mitään huumeidenkäytöstä. Hänellä on stereotypinen kuva päässään, että narkkari on onneton luuseri, eikä hän tajua ettei niin ole. Moni fiksu ja menestynyt ihminen käyttää huumeita, ja kuten edellinen yllä kirjoitti: "Huumeet ei ole aina itsetuntokysymys vaan siihen voidaan suhtautua kuten alkoholiin, tapana rentoutua." suurin osa ihmisistä käyttää huumeita rentoutuakseen.

Ei tarvitse kun googlettaa vaikka julkkisten huumekäryt englanniksi, niin huomaa että joka toinen käyttää, usein kokaiinia koska sitä kuvaillaan huumeista parhaimmaksi. Amy Winehouse on säälittävä esimerkki, hän on mennyt täysin rappiolle. Sitä vastoin moni julkkis käyttää vain satunnaisesti, eikä huumeiden käyttäminen ole ongelma. Ja myös Suomessa on moni muukin kun Jussi Ahde "vetänyt kokaa nokkaan", ja vetää edelleen. Siitä huolimatta suurin osa pystyy hoitamaan työnsä hyvin, eikä huumeiden käyttö ole ongelma.

Mutta tuon hyvä itsetuntoisen lapsen äitihän ei sitä tiedä, vaan olettaa että hän kyllä huomaa ja tunnistaa kaman käyttäjän. Tuo äiti ajattelee että kamankäyttäjä on sellainen jolla on suonet näkyvästi pilalla, olemus on laiha ja likainen, silmät seisovat päässä ja käytös on sekavaa. Tuo äiti ei tiedä, että ehkä se hänen palaverissa tapaamansa niin siistissä jakkupuvussa ja niin nätisti hiuksensa leikkauttanut Maija 40-vee veti edellisenä iltana hotellihuoneessaan vähän "kokaa nokkaan" jotta sai työkiireet ja parisuhdehuolet hetkeksi pois mielestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa käyttöään sillä tavalla, että kyllä ne kunnon perheen lapsetkin lipsahtaa ja ei voi sille mitään.

Hei haloo, ei kaikki ole yhtä selkärangattomia paskoja, kuten te.

Vierailija
64/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaan mahdollisimman paljon muitakin niin oma käyttö ei tuntuisi niin pahalta.

omaa käyttöään sillä tavalla, että kyllä ne kunnon perheen lapsetkin lipsahtaa ja ei voi sille mitään.

Hei haloo, ei kaikki ole yhtä selkärangattomia paskoja, kuten te.

Vierailija
65/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vanhemmat varoittelee huumeista tyyliin "Ne on semmoisia säälittäviä luusereita, asuvat kadulla likaisissa vaatteissa ja kusevat päälleen, varastavat ja tappavat kunnollisia ihmisiä", niin sitten kun menestyjälapsi tapaa huippukoulussaan 25- vuotiaana tohtoriksi valmistuneen huippupalkkaisen pörssimeklarin, joka onkin siisti ja rikas ja hyvin menee, joka käyttää toisinaan huumeita, niin lapsi miettii, että vanhemmilla oli ihan väärä käsitys, eihän ne huumeet mitään vaarallisia ole, mäkin kokeilen..

Vierailija
66/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaan mahdollisimman paljon muitakin niin oma käyttö ei tuntuisi niin pahalta.

onhan se sulle helpompaa ummistaa silmät, sitä se lapsikin toivoo teininä.

Vierailija
67/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äiti ei tiedä, että ehkä se hänen palaverissa tapaamansa niin siistissä jakkupuvussa ja niin nätisti hiuksensa leikkauttanut Maija 40-vee veti edellisenä iltana hotellihuoneessaan vähän "kokaa nokkaan" jotta sai työkiireet ja parisuhdehuolet hetkeksi pois mielestään.

Karu totuus on että niin ne menestyneet yritysjohtajatkin voivat huumeita käyttää...mikään ammatti, perheen tausta tai asuinalue ei ole suoja huumieta vastaan. Ja naivi on, jos kuvittelee narkomaniaa ainoastaan työttömien luusereiden sairaudeksi. Piikitin amfetamiinia vuosia, enkä ollut pois töistä sinä aikana kuin muutaman kerran, ja nekään eivät liittyneet mitenkään päihteidenkäyttöön. Hoidin työnjohtajan työt siinä missä kuka tahansa päihteetönkin olisi hoitanut. Ps. vanhemmat eivät tänä päivänäkään tiedä huumeidenkäytöstäni. Eivät siis huomanneet minussa eroa käyttöajalta ja nyt raittiuden välillä...

Vierailija
68/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin entinen narkki, mutten jaksa hyysätä näitä rappioituneita ihmishylkiöitä. Itse tiensä valitsevat, kuten minäkin. Voisin syyttää huonoa kaveripiiriä tai poikaystävää, mutta totuus on se, että olisin voinut kieltäytyäkin ja etsiä parempia kavereita, mutta ei.

Helpompi se on sysätä syy ongelmasta muiden hartioille, kun ei kestä totuutta siitä mitä on itse itsellensä ja lähipiirillensä aiheuttanut.

T: yli 10 vuotta raittiina

Vierailija
69/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ole ex- narkkareita, joiden mielestä kunnollinen perhe ei ole suoja huumeidenkäyttöä vastaan. Mutta eikö paras tieto tule kuitenkin juuri heiltä, joilla on siitä kokemusta? Miten te itse voitte kuvitella olevanne oikeassa jossain asiassa, joista teillä ei ole mitään omakohtaista kokemusta? Sama asia, kuin jos joku sanoisi, että olen huomannut, että saan suklaansyönnistä ihottumaa, niin te sanoisitte, että no ei voi saada, kun en minäkään ole saanut, vaikkakaan en ole koskaan suklaata syönyt.

Vierailija
70/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä syitä on voittopuolisesti aina muissa, ei niinkään itsessä. Suloinen vanhempi poikaystävä opetti. Paha lääkäri antoi ooppiumilääkettä. Bileissä otin vähän kokaiinia nokkaan kun Ahteen poika tarjosi.

Eikä narkkispariskunnalta saa isovanhemmat otettua lasta heille turvaan huostaan, vaikka pariskunta jatkuvasti sortuu uudestaan ja uudestaan, ottoporukat luuhaa nurkissa, tulee väkivallantekoja ja ryöstöjä ja näpistyksiä ja lapsi joutuu katselemaan sitä kaikkea... kun ne kerran on vanhempia ja niillä on vanhempien oikeudet.

Vierailija
71/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin entinen narkki, mutten jaksa hyysätä näitä rappioituneita ihmishylkiöitä. Itse tiensä valitsevat, kuten minäkin. Voisin syyttää huonoa kaveripiiriä tai poikaystävää, mutta totuus on se, että olisin voinut kieltäytyäkin ja etsiä parempia kavereita, mutta ei.

Helpompi se on sysätä syy ongelmasta muiden hartioille, kun ei kestä totuutta siitä mitä on itse itsellensä ja lähipiirillensä aiheuttanut.

Vierailija
72/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsille jää väärä kuva huumeista jos vanhemmat varoittelee väärällä tavalla niistä. Lopppujen lopuksi on aika jäävuoren huippu ne pahimmat tapaukset.

Samaan tapaan jos valistaisi lapsia, että kerran jos alkoholia maistat ottaa samantien viinapiru sinusta vallan ja olet hetkessä tuollainen veneen alla asuva koditon rappioalkoholisti! -Kuinka moni pitäisi tuota asiallisena tapana keskustella nuorelle alkoholista? Tuskin kukaan.

Sama juttu huumeissa, tottakai pitää kieltää ne ja puhua asiasta, mutta varoitaa myös siitä että huumeisiin voi törmätä fiksujenkin ihmisten taholta, ja että vaikka joku hoitaa elämänsä hyvin vaikka käyttää, niin se oma lapsi ei ehkä siihen kykene.

Ja tässä on aika isot sukupolvien väliset erot, vanhemmat ihmiset eivät niin ole sisällä ja tiedä mitä huumeiden käyttö on nykyään, verrattuna nuorempiin. Ja vaikka vanhemilla ihmisillä olisi kokemusta huumeista, niin se rajoituunee esim. 70-luvun opiskelijapippaloissa tapahtuneeseen pilven polttoon, ehkä joku on "tajuntaansa laajentanut" muillakin ainella, mutta vähäistä on tuo aikanaan ollut.

Nyky nuorista taas kaikki tuntevat jonkun joka huumeita käyttää, suurin osa on kokeillut pilveä itsekkin, ja aika moni myös tietää niitä joilla homma on mennyt yli. (Vähän sama juttu kun tietokoneissa aikanaan, lapset ja nuoret olivat tiesivät niistä enemmän kun omat vanhempansa) Ei kukaan ota sellaisen neuvoja ja opastuksia vastaan jos huomaa että itse tietää asiat paremmin.

Jos äiti/isä puhuu että pilvestä heti joutuu psykoosiin ja kohta käyttää kovempia aineita, ja teini on itse pari kertaa kokeillut ja moni tuttu käyttänyt pidempään, teini huomaa että äiti/isä on väärässä. Eli vanhempienkin pitäisi miettiä millä tavoin nuorta ohjaa elämään huumetonta elämää.

Vierailija
73/79 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei kyllä ymmärrystä riitä, vaikka nämä käyttäjät täällä sitä vinkuukin. Olen pahoillani siitä, mitä surua aiheutin vanhemmilleni ja muille rakkailleni. Ja ei, se tosiaan ei mene niin, että jos vanhemmat kertoo, että narkki on luuseri niin lapsi sitten aikuisena kokeilee kun ne ei ookkaan. Ei ihmiset tyhmiä ole.

Minä kokeilin juuri siksi, että meillä oltiin niin sallivia ja ymmärtäväisiä ja minua ei paljoa varoiteltu ja peloteltu ja ei kytätty iltaisin kun tulin kotiin. Näin jälkeen päin olisin toivonut itselleni paljon tiukempia rajoja ja pelottelua huumeiden ja alkoholin vaaroista.

Vierailija
74/79 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUHU SINÄ VITTU IHMISARVOSTA SAATANA JA NIILLÄ IHMISILLÄ ON SITTE IHMISARVO KETKÄ TEKEE NARKKAREISTA NARKKAREITA VITTU KAIKENMAAILMAN PEDOFIILIT JA KOULUKIUSAAJAT, RASISTIT JA MUUT PASKIASET KETKÄ SAIS KAIKKI HIRTTÄÄ ITTENSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
75/79 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttämistä ihan samaa mieltä, kuolis vaan pois! Saakeli mun verorahoillahan nekin kaiken rahoittaa!! Mieti vähän puheitas!

Vierailija
76/79 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo minkään ihmisryhmän kuolemaa. En toivonut omaakaan kuolemaani aineidenkäyttöaikoinani, vaikka viikatemiestä lähellä kävinkin pariin kertaan. Tiedän omat mokani ja mahdollisuuksieni mukaan olen niistä vastuun ottanut. Anteeksikin olen oppinut pyytämään. Olen kuivilla nykyään, ollut jo pari vuosikymmentä. Olen menestynyt omassa ammatissani. Olen useamman lapsen äiti. Olen rakastava vaimo miehelleni. Minulla on elämää, harrastuksia ja ystäviä. Osa tietää menneisyyteni, osa ei. Aikanaan meni suoneen huumeita, siitä vahvemmasta päästä, n. 10 vuotta.

Sinä, joka haluaisit tappaa kaikki narkomaanit, tai toivot heidän kuolemaansa. Koska olisi sopiva aika kyseiseen teloitukseen? Haluaisitko tulla tappamaan minut nyt, voinhan vielä sortua? Olen ehkä naapurisi tai lapseni ovat oman perheesi kavereita/rakkaita. Mitä siitä. Vai olisiko kymmenen vuotta sitten ollut viimeinen deadline?Joka tapauksessa, kun sinulle sattuu ja tapahtuu (ja voit uskoa, että elämä heittelee, kaikki me itkemme joskus, jopa sinäkin)kun saat vaikka aivoverenvuodon angsteissasi ja tuuperrut hankeen; autan sinua jos kohdallesi osun.

Älkää menettäkö toivoanne, en minäkään menetä sitä teidän suhteenne. Jokaisena päivänä on mahdollista kasvaa paremmaksi ihmiseksi. Sytytä sisäinen solariumisi.

Vierailija
77/79 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUHU SINÄ VITTU IHMISARVOSTA SAATANA JA NIILLÄ IHMISILLÄ ON SITTE IHMISARVO KETKÄ TEKEE NARKKAREISTA NARKKAREITA VITTU KAIKENMAAILMAN PEDOFIILIT JA KOULUKIUSAAJAT, RASISTIT JA MUUT PASKIASET KETKÄ SAIS KAIKKI HIRTTÄÄ ITTENSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

narkin tekee. Kuollut narkki on hyvä narkki. Yksi rikollinen vähemmän.

Vierailija
78/79 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuollut narkkari.

Vierailija
79/79 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyttää muita omasta narkkaamisesta. Katsokoot peiliin sieltä löytyy syyllinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän