Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän ex-miehellä FB:ssä kuvia uuden naisystävän

Vierailija
12.09.2010 |

lapsista. Tää äijä poseraa uusien lapsiensa kanssa käsi kaulalla Espanjassa. On uima-allaskuvia, liukumäkikuvia, limsataukokuvia, Hard Rock Cafe kuvia jne. Lapset näyttävät iloisilta ja tyytyväisiltä.

Tän niljakkeen omat lapset eivät päässeet tänä kesänä mihinkään. Toiselle iskä oli sanonut, että mene naapureitten kanssa PowerParkiin, hän antaa rahaa mukaan. Äiti on yksinhuoltaja, joka kitkuttaa viimeisillä senteillään. Tytär oli pyytänyt isältään rahaa koulun materiaalimaksuihin, mutta isä oli pitänyt saarnan, että hänellä ei ole käteistä, mutta ei ollut ehdottanut automaatillekaan lähtöä.

Luonnollisesti omista lapsista miehellä ei ole mitään kuvia FB:ssä. Varmaan kiva näistä lapsista on katsoa isin lomakuvia uusien lasten kanssa.

Tää mies on ehkä iljettävin olento maan päällä!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienelle kesälomamatkalle joko Tukholmaan tai Tallinnaan jo kaksi kesää sitten. Vieläkään ei ole tapahtunut.

Hänellä on ollut varaa matkustaa kaksi kertaa Afrikkaan uuden naisystävänsä kanssa tuona aikana.

Lapsiaan näkee kerran vuodessa, saisi tavata useammin mutta kun ei niin ei. Elämä on.

Lapset ovat tehneet isästään omat johtopäätöksensä viime vuosien aikana. Itse en isäänsä lapsille hauku enkä solvaa ja tämän linjan olen aina pitänyt ja pidän edelleen.

Vierailija
22/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu maksamaan lasten harratuksia saati vaatteita,myös ruokalaskut lapsille,ei minulle jääneet antamatta.Velkaa jopa bensasta yms.Olen maksanut tietokoneen ym.Pointtina on se että valmis yrittämään kanssasi uudestaan kunhan tämä komea toinen mies häipyy kuvioista.Niin sekavaa että!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isä ei halua olla muuta kuin sovitut päivät, vaikka asuvat ihan lähekkäin. Isälle ei siis saa mennä kotiin, vaan pitää käydä isän työpaikalla juttelemassa. Jos isä jostain syystä on "ylimääräistä" lasten kanssa, hän ottaa nämä päivät tulevista viikonlopuista pois.

Herran jumala,kylläpä silmä avautui.

Elättääkö hän siis kahta perhettä?

Vierailija
24/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienelle kesälomamatkalle joko Tukholmaan tai Tallinnaan jo kaksi kesää sitten. Vieläkään ei ole tapahtunut.

Hänellä on ollut varaa matkustaa kaksi kertaa Afrikkaan uuden naisystävänsä kanssa tuona aikana.

Lapsiaan näkee kerran vuodessa, saisi tavata useammin mutta kun ei niin ei. Elämä on.

Lapset ovat tehneet isästään omat johtopäätöksensä viime vuosien aikana. Itse en isäänsä lapsille hauku enkä solvaa ja tämän linjan olen aina pitänyt ja pidän edelleen.

Vierailija
25/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sympatiaa täällä! en ymmärrä, täys sika lukemani perusteella. Grrh, ja ei ole uus naisystäväkään kovin ihanan kuuloinen. pinnallisuudesta vielä puhumattakaan...

Vierailija
26/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seka nama ymmartajat etta tietenkin tuollainen kaytos omia lapsiaan kohtaan. Mista te puolustajat oikein ammennatte sympatian tuollaista miesta kohtaan. Oletteko itse kaikki naita kakkoskierroksen vaimoja

Vierailija
27/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oikeus rakentaa itselleen uusi perhe ja elämä. Hän on eronnut naisesta, koska se suhde ei toiminut.

Uskon, että hyvin usein on kyse myös siitä, että ex-vaimo vittuilee, kitisee, vaikeuttaa tapaamisia jne. - ja sitten kitisee lisää "kun ei se mies edes halua tavata lapsiaan".

Itse asiassa juuri tämä asenne paistaa lävitse AP:n kertomuksesta kaikkein eniten.

Vierailija
28/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää omat rahansa vaatteisiinsa ja matkoihin, omia lapsiaan ei vie minnekään eikä anna rahaa edes koulutarvikkeisiin, ja sitten täällä jotkut älypäät ovat sitä mieltä, että vika on äidin asenteessa, koska äiti määrittelee isyyden rajat.

Minkälaisia ihmisiä te ihan oikeasti olette? Jos teidän miehenne käyttäytyy noin, eikö teitä hävetä. Onhan se kivaa, että se suosii teidän lapsianne, mutta mitä se kertoo miehestä ihmisenä. Se, että on valmis hylkäämään omat lapsensa, laittamaan heidän tarpeensa syrjään ja aloittamaan uuden elämän ilman huolen häivääkään lapsista, kertoo, että miehellä on prioriteetit hukassa. Ihan turha ottaa tässä kantaa äidin asenteesta. Kyllä se mies olisi maksanut lastensa matkan tai vienyt Power Parkiin tai antanut rahaa koulutarvikkeisiin, vaikka se äiti olisi tehnyt mitä tahansa isäsuhteen määrittelyjä. Onhan kyse sentään hänen omista lapsistaan! Ei niitä lapsia käytetä koston välineenä tai rangaistuksen keinona. Todella hävytön ja nolo mies ja minusta ap voisi sen hänelle suoraan sanoakin. Lapsiparat. Onneksi on tuskin kovin luultavaa, että ne lapsipuolet tulee vanhainkotiin häntä katsomaan, joten sittenpä saa rangaistuksensa. Ja kun tuhlaa matkoihin ja merkkivaatteisiin, niin eipä ole sitten vanhana millä mällätä. Voipi olla, että lapset toteavat vaan kylmästi, että elä äijä omillasi, kun olisi aika pitää huolta vanhasta isästä. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
29/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski vaimonsa parhaan kaverin ja lähti sen matkaan. Entisiä lapsia ei ole paljon sen jälkeen nähnyt. Tyyli on muuttunut "nuorekkaaksi". Uusi vaimo nimittäin on vaatinut ostamaan muodikkaita pillifarkkuja ja nahkatakkeja ja uudet nuorekkaat silmälasit yms (naurettavan näköistä lähemmäs 50 vuotiaalla äijällä).

Rahaa riittää siis muotivaatteisiin ja uuden vaimon (entisen vaimon parhaan kaverin) lapsen harrastuksiin ja matkoihin. Omia lapsiaan ei ehdi nähdä kun uusi rakkaus on niin kiihkeää.

Jotain kertonee se, että miehen entiset ystävät ovat 90 prosenttisesti katkaisseet välinsä tähän. Useimpien mielestä mies on aivan sika lapsilleen nykyisin ja muuttunut ylimieliseksi ääliöksi. Hänen äitinsä on pyytänyt ystävältäni anteeksi sitä, että ex-miehestä on tullut niin paska. Tämä kulkee nykyisin merkkivaatteet niskassa (uuden naisystävän "vaatimus" ja leikkii parikymppistä, istuu baareissa kaikki viikonloput.)

Tämä äiti ei koskaan puhu lapsilleen pahaa näiden isästä, mutta kertoo kyllä mulle fiiliksiään. Sitä arvostan todella paljon, koska itse en siihen pystyisi.

Vierailija
30/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oikeus rakentaa itselleen uusi perhe ja elämä. Hän on eronnut naisesta, koska se suhde ei toiminut.

Uskon, että hyvin usein on kyse myös siitä, että ex-vaimo vittuilee, kitisee, vaikeuttaa tapaamisia jne. - ja sitten kitisee lisää "kun ei se mies edes halua tavata lapsiaan".

Itse asiassa juuri tämä asenne paistaa lävitse AP:n kertomuksesta kaikkein eniten.

lopu eroon, kuten moni eronnut mies tuntuu kuvittelevan. Ne lapset edellisestä liitosta kuuluvat yhä edelleen isänsä perheeseen!

Ei se vika aina äidissä ole, kyllä ne miehet osaa unohtaa lapsensa ihan itsekin, usein sen uuden puolison hyvällä avustuksella.

Vierailija
31/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus muija on sairaanhoitaja.

]Iski vaimonsa parhaan kaverin ja lähti sen matkaan. Entisiä lapsia ei ole paljon sen jälkeen nähnyt. Tyyli on muuttunut "nuorekkaaksi". Uusi vaimo nimittäin on vaatinut ostamaan muodikkaita pillifarkkuja ja nahkatakkeja ja uudet nuorekkaat silmälasit yms (naurettavan näköistä lähemmäs 50 vuotiaalla äijällä).

Rahaa riittää siis muotivaatteisiin ja uuden vaimon (entisen vaimon parhaan kaverin) lapsen harrastuksiin ja matkoihin. Omia lapsiaan ei ehdi nähdä kun uusi rakkaus on niin kiihkeää.

Jotain kertonee se, että miehen entiset ystävät ovat 90 prosenttisesti katkaisseet välinsä tähän. Useimpien mielestä mies on aivan sika lapsilleen nykyisin ja muuttunut ylimieliseksi ääliöksi. Hänen äitinsä on pyytänyt ystävältäni anteeksi sitä, että ex-miehestä on tullut niin paska. Tämä kulkee nykyisin merkkivaatteet niskassa (uuden naisystävän "vaatimus" ja leikkii parikymppistä, istuu baareissa kaikki viikonloput.)

Tämä äiti ei koskaan puhu lapsilleen pahaa näiden isästä, mutta kertoo kyllä mulle fiiliksiään. Sitä arvostan todella paljon, koska itse en siihen pystyisi.

Vierailija
32/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen samat naiset, jotka vaikeuttavat tapaamisia ja vieroittavat isiä lapsistaan heittäytyvät julkisesti marttyyreiksi "kun ei se paskaäijä ede tahdo muistaa lapsiaan."

Jos se isän vieroittaa, niin kyllä se myös vieraantuu.

Vierailija
33/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset alottaa kaikki tapaamiset ja puhelut luettelemalla mitä kaikkee niiden pitää saada ja mitä niille pitää ostaa ja mitä iskän pitää tehdä yms.ni onha se selvää kenen tekstiä niistä pikku suista tulee.Ei siinäpaljon lasten tapaaminen huvita kun niistä tulee äitinsä kaltaisia nalkuttajia jotka imee kaiken eikä riitäkään.Normaalit velvollisuudet on eri asia.

Vierailija
34/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos panee rahaa entisiin lapsiin. Näin se yleensä menee.

Vierailija
35/35 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä olemme pyytäneet miehen ensimmäisen liiton lapsia mukaamme lomamatkalle, mökille jne mutta lasten äidille se ei koskaan sovi. 8 v ja 6 v on liian pieniä olemaan viikon pois äidin luota, se oli viimeisin tekosyy. Jukuparkiin ei päästänyt lapsia koska ei kuulemma voi luottaa siihen että me vahtisimme heitä (vahdimme aina tarkasti). Mökille ei päästä koska 45 km ajomatkan aikana voi sattua vaikka mitä.

Lapsia ei myöskään mainita miehen FB-sivulla koska lasten äiti on kieltänyt laittamasta lasten kuvia tai nimiä minnekään nettiin.

Näin ollen FB:ssä on kuvia minun lapsistani ja yhteisestä lapsestamme, ja lomamatkoista jotka teimme minun lasteni ja yhteisen lapsemme kanssa. Lapsen, jota miehen entisen liiton lapset eivät saa kutsua siskoksi, koska heidän äitinsä on kieltänyt....ystävilleen ja suvulleen nainen toki esittää uhria ja mustamaalaa miestäni.