Millä eroon sukkamehuhajuista tuulikaapissa?
Mulla on ekaa kertaa elämässäni tuulikaappi. Olen huomannut tän ongelman jo joidenkin muidenkin tuulikaapeissa, mutta haisee meilläkin.
Tuulikaapissa on kymmenkunta kengät, väliovea pidetään kiinni ja ilmastointiaukko puuttuu. Ehdottomasti ois oltava sama ilmastointireikä ku vessassa, keittiössä ja vaatehuoneessakin! Meillä sellainen on jopa makuuhuoneessa.
Ootteko keksineet kikkoja, millä tän sukkamehun hajun saa pois???
Kommentit (8)
Minä varmaan lasten jalkahygieniaan panostaisin myös, vannottaisin pesemään jalat ja vaihtamaan sukat vaikka sitten pari kertaa päivässä. Ja kouluun hankkisin jotkut sisäkengät, ettei tartte koko päivää muhia jalkojen niissä ulkokengissä.
osta tuulikaappiin kenkien kuivausteline ja lisäksi automaattinen patterilla toimiva ilmanraikastin air wick toimii patterilla ja voit itse säätää sen suihkauttamaan ilmaan 9,18, 36 min välein ilmanraikastajaa. itsellä Jasmine/freesia hajuste ja takuuvarmasti toimii
mutta tuulikaappi on niin iso, että sinne mahtuu kokonainen kenkähylly. Ja okei, mulla on aika hajuherkkä nenä, mutta kyllä tämän hajun haistoi jo kaverikin.
ap
Kuivuessaan vie hien hajun ja oman etikanhajun pois.
Voit myös laittaa puoli kahvikupillista (siinä kupissa) ruokasoodaa huoneeseen hyllylle tms. Se syö hajuja tehokkaasti.
Spidermanin muotoinen, vanilijalta tuoksuva Wunderbaum! Toimii hienosti, eikä haise liikaa, jotenkin neutralisoi sen ikävän kenkien hajun!
hajuja neutralisoitavaa kenkäsuihketta (niitä on ihan tehokkaita) ja jätät välioven hieman raolleen ainakin yöksi (näin meillä tehdään).
Märät, tai tosi hikiset kengät kannattaa laittaa kuivumaan sitten ihan muualle kuin jättää ne tuulikaappitilaan.