Mitä mieltä olette,onko muka järkevää maksaa lapsen talvihaalarista 150 euroa?
Haalarista joka menee yhden talven (ainakin meidän lapsilla).
Itse suosin siis edullisempia vaatteita.Tuntuu että tuolla vaatteet ja
tarvikkeet-palstalla moni hamstraa kymmeniä haalareita ;)
Jotenkin naurettavaa,ihan kuin joku 2-vuotias tajuaisi että hänellä on
nyt sitten hieno ja kallis haalari.Ällöttää ;)
Kommentit (39)
....kyttäämässä kiukkuisesti meitä ja Reimatec-taaperoamme. Olemme vain tosi tyytyväisiä merkkiin ja meillä on siihen ihan hyvin varaa. No, jos jotakin häiritsee valintamme, kertoo se varmaankin enemmän hänestä kuin meistä :-)
joskus) kun kaupaan ennätän! Olen äiti, joka joko töissä tai lapsen kanssa kotona/ulkona, mutta ei kaupoissa. Suomessa käyn kaupoissa noin 2h x 2/vuosi. Ei siinä paljon hintoja vertailla.
Kahdella lapsellani on molemmilla Ticketin haalarit ja toise vielä lisäksi. Nyt löysin vanhemmalle vielä kivan haalarin ja taidan ostaa senkin. :)
Ja syy tähän: olen kotiäiti, joka nauttii siitä, ettei joka ikinen aamu tarvitse kiskoa sitä samaa likaista haalaria lapselle talvellakaan. Katselen lapsiani 24 h ja minua piristää, kun ovat nätisti puettuja. :)
tään pois ainakaan meiltä ja vielä vähemmän keneltäkään muulta! Annan vaatteet sitten lapsen serkuille kiertoon..
Kestivät kyllä tosi hyvänä, kun ei niitä tullut sitten pidetyä!
Reiman haalarit osaa pienikin lapsi helposti pukea, saa nepparitkin kiinni. Eikä Reimoista ole ikinä ne lahjelenksutkaan ironneet.
diorin toppahaalarin talveksi hintaan 350euroa. Mitään ominaisuuksia ei ole eikä tarviikkaan olla, onhan vauva vain vaunuissa. Niin no hupussa on kettureus!
täysin.
Ette te sillä Reimallakaan voi sukeltelemaan lähteä. Meillä ei ainakaan ole ikinä lapsi kastunut JOntahaneissa, ja varmasti osaa rymytä hangessa sen minkä muutkin.
Mun täytyy sanoa että hankin Reimatecin kun ei ollut paremmasta tietoa ja muutenkin tuota rahaa menee joka rakoon miksi ei sitten lapsen vaatteeseen. Ja minusta Reimatec ei ollut hyvännäköinen vaan ostin sen juuri ominaisuuksien vuoksi, en leuhkiakseni.
Jonathan-merkistä olen kuullut pelkkää hyvää ehkä sitten ensi kerralla ostan sellaisen.
Haalareita varaan talveksi kahdet/lapsi (esikoinen): toiset kalliimmat
alle 60 euron ja toiset halvemmat noin 20 euron.
Pääosin nuorempi perii kakkos- tai muuksi haalariksi esikoisen
vanhat hyväkuntoiset haalarit, joten hänelle ostan vain yhdet
haalarit. Niiden tyyppi ja hinta riippuu siitä, mitä esikoiselta
on jäänyt jäljelle.
Esim. tulevalle talvelle olen sijoittanut haalareihin tällä
hetkellä 100 eur/3 haalarit.
Siihen sisältyy kaksi kappaletta Ticketin haalaria ja yksi Lenne sekä yksi H&M. Minusta se ei ole kuitenkaan kovin paljoa, kun ajattelee, että jokainen haalari on ostettu uutena.
Ei ollut Jonathan mukana. Testissä oli 8 haalaria mitkä saivat arvosanat (1-5) kutistuvuudesta, vedenpitävyydestä, vettähylkivyydestä, repimislujuudesta, kulumiskestävyydestä ja turvallisuudesta. Vedenpitäväksi todettiin ainoastaan Reimatec, kaikki muut saivat ykkösen koska jäivät niin kauas siitä. Järjestyksessä:
Reimatec 4,1 p.
Ellos Tuffer 3,4 p.
KappAhl Boys 3,4 p.
Travalle Remu 3,1 p.
Rasavil Rico 3,0 p.
Lenne 417 2,5 p.
H&M Zaire 2,1 p.
Helly Hansen Snow Suit 1,9 p.
tuollaista rahan tuhlausta.Satsaan mieluummin lasten harrastuksiin ja
matkustamiseen jne.ap
Tai 50 euron kassi? Onko järkevää ostaa meikkejä/meikata??Tai ottaa vaikka 100 euron rakennekynnet?
Onko järkevää kysellä tyhmiä????
Vierailija:
Tai 50 euron kassi? Onko järkevää ostaa meikkejä/meikata??Tai ottaa vaikka 100 euron rakennekynnet?
Onko järkevää kysellä tyhmiä????
niin minä voin maksaa laukusta paljon enemmänkin kuin 50 euroa, sellainen 400-500 euroa alkaa kuulostaa maksimilta. Ja rakennekynnet ajattelin ottaa kun palaan työelämään. Järkevää? Kuka sen nyt mitenkin ottaa.
T: 14, eli se joka valitsee haalarin lapselleen sen mukaan minkä ulkonäöstä tykkää
viikonlopun ruokaostoksiin kun tuli vieraita kylään. Ja lapsi sentään käyttää pukua joka päivä koko talven.
Vedenpitävyys myös huononee pesuissa eli toiselle lapselle käytetty haalari ei ole enää samanveroinen.
Jonathanin haalareissa on hinta-laatu-suhde kohdallaan!
Vedenpitävyys on hyvä, saumat teipatut, kosteutta hylkivä
kangas jne.
Samoin testistä loistaa poissaolollaan mm. Rukka.
Omasta kokemuksesta voin kyllä suositella myös mm.
Remua hinta-laatu-suhteeltaan hyvänä testistä
huolimatta.
Remun ja Rukan hinnat jäävät tarjouksesta ostettuna
60-80 euron tuntumaan, joten samalla rahalla ostaa kaksi
tai kolme haalaria siinä kuin yhden Reimatecin.
Vedenpitävyyden ei tarvitsekaan olla niin hyvä, kun
haalarin voi välillä kastumisen jälkeen vaihtaa kuivaan. :)
Vierailija:
... Järjestyksessä:Reimatec 4,1 p.
Ellos Tuffer 3,4 p.
KappAhl Boys 3,4 p.
Travalle Remu 3,1 p.
Rasavil Rico 3,0 p.
Lenne 417 2,5 p.
H&M Zaire 2,1 p.
Helly Hansen Snow Suit 1,9 p.
Mukavaa päivää kaikille palstailijoille 8)