Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette,onko muka järkevää maksaa lapsen talvihaalarista 150 euroa?

Vierailija
13.10.2005 |

Haalarista joka menee yhden talven (ainakin meidän lapsilla).

Itse suosin siis edullisempia vaatteita.Tuntuu että tuolla vaatteet ja

tarvikkeet-palstalla moni hamstraa kymmeniä haalareita ;)

Jotenkin naurettavaa,ihan kuin joku 2-vuotias tajuaisi että hänellä on

nyt sitten hieno ja kallis haalari.Ällöttää ;)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ollut Jonathan mukana. Testissä oli 8 haalaria mitkä saivat arvosanat (1-5) kutistuvuudesta, vedenpitävyydestä, vettähylkivyydestä, repimislujuudesta, kulumiskestävyydestä ja turvallisuudesta. Vedenpitäväksi todettiin ainoastaan Reimatec, kaikki muut saivat ykkösen koska jäivät niin kauas siitä. Järjestyksessä:

Reimatec 4,1 p.

Ellos Tuffer 3,4 p.

KappAhl Boys 3,4 p.

Travalle Remu 3,1 p.

Rasavil Rico 3,0 p.

Lenne 417 2,5 p.

H&M Zaire 2,1 p.

Helly Hansen Snow Suit 1,9 p.

tulee varmaan siitä että siinä on kaikki saumat teipattu, Remussa vyötäröstä alaspäin. Mutta haloo, kuka oikeasti tarvitsee puvun yläosassakin teipattuja saumoja paitsi jos seisoo tuntitolkulla kaatosateessa. Eipä ole meillä Remustakaan puvun yläosassa räntä- tai vesisateellakaan vesi puvun sisälle asti mennyt. Saatikka niistä puvun alaosan teipatuista saumoista.

Noita testejäkään ei kannata aina tuijottaa kuin piru raamattua...

Vierailija
2/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Se yksi jonka lapsella on sekä reimatecit että ticketit talveksi ja joka osti eilen itselleen hulluilta päiviltä silmää räpäyttämättä takin, 350 E.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden talven pukuun. Aikuisten vaatteisiin voi sitten satsatakin enemmän parmalla omalla tunnolla kun kestävät käytössä pidempään. Itse ostan aina keskihintaisia lasten vaatteita, esim. H&M ja Lindex sekä Seppälä on toiminut meillä ihan kivasti. Ostan muuten aina viime vuoden malleja ja perusvärejä kesällä niin saan aina 70% alennuksella. Mukavasti säästyy rahaa esim. matkailuun..

Vierailija
4/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi lasta. Molemmille ostetaan uusipuku joka talvi(hinta max 70¿). Nuorimmainen perii kakkospuvuksi vanhemman viimetalvisen. Vanhemmalle ostetaan kirpparilta kakkospuku. Pidämme parempikuntoista pukua yleensä, mut tarvittaessa kakkospukua. Jos parempi on esim. likainen ja pesuun menossa. Hyvin ovat tarenneet ja eivät ole kastuneet!

Vierailija
5/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään järkeä, ne kun ei enää seuraavana talvena mene 8)

Vierailija
6/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on ylimääräistä rahaa sen verran niin kai sen saa laittaa mihin parhaaksi näkee?

Vierailija
7/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisemmalla pärjää aivan yhtä hyvin!

Eiköhän se ole vain sitä lapsen varustelua ja vanhempien näyttämisenhalua kun laitetaan kallitt tex-haalarit vaikka samaa laatua saa myös huomattavasti edullisemmin!

Järkevää rahankäyttöä ainakin meidän perheessä!

Vierailija
8/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheelläni on rahaa ostaa haalari, miten se on joltakin muulta pois?

Vierailija
9/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe siinä mitään järkeä että pyntataan lapset kalliisiin vaatteisiin, vähän niinkuin show-off muille äideille leikkipuistossa tai tarhassa.

luulen että lapselle on tärkeämpää lämpö kuin hinta, ja halvalla saa kyllä ihan kivoja ja lämpimiä haalareita.

Vierailija
10/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkaa.Kyse on periaatteesta.ap

Vierailija
11/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliin haalarin ostajan mielestä haalarin tekee kauniiksi merkki ja hinta.

Ehkä kannattais Kiinnittää haalarin selkämykseen vielä ostokuitti jollain kelmulla niin ei jäisi epäselväksi että meillä on ylimääräistä niin paljon että tuhlataan turhan kalliisiin haalareihin vaikka samaa laatua tosiaan voi saada edullisemminkin.

Ei mekään mitään köyhiä olla, mutta kyllä maalaisjärjen käyttö on vähintään suotavaa. Siksi - laatua, mutta edullisemmin!

Vierailija
12/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä oon tyytyväinen. En panosta asioihin jotka ei ole tärkeitä. Ihan samalla tavalla se kolmen euron haalari lämmittää sen yhden talven mitä sitä on tarkoitus käyttääkin kuin kalliimpikin, mutta jos rahaa on niin että ahdistaa niin mun puolesta rahoillaan saa vaikka pyyhkiä pyllynsä eikä mua liikuta.

Vierailija
13/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan oikeasti näkee niitäkin keskusteluja jossa joku oikeasti kuvittelee statuksensa ja lastensa " arvon" jotenkin kohoavan, jos niillä on merkkivaatteet päällä. Se pistää näkemään punaista.

Samoin en kyllä näe mitä järkeä siinä on ostaa jollekin vaahtosammuttimen kokoiselle, joka ei vielä osaa muuta kuin hangessa istua, joku hiton merkkihaalari hyperominaisuuksin. Vaikka sitä rahaa olisikin, niin eikö sitä kannattaisi käyttää järkevämmin, laittaa vaikka sitten säästötilille tai keräykseen niille, jotka ei saa edes sitä halpishaalaria...

Vierailija
14/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyviä saa halvemmallakin, mutta yhtään kaunista en ole löytänyt. En ymmärrä miksi se jotain muuta liikuttaa, mihin rahani tuhlaan, oli järkevää tai ei.

Vierailija
15/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole köyhiä emmekä kipeitä mekään, mutta päädyin halvempaan, mielestäni kauniimpaan. Ei nyt mitään halpista kuitenkaan.

Vierailija
16/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulipahan vaan mieleen että v. -04 haalaritestissä ainakaan mitään muuta haalaria ei todettu vedenpitäväksi kuin Reimatec. En muista oliko Jonathan siinä mukana, voin kyllä tarkistaa jos haluat tietää.

Vierailija
17/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippuluokkaa. Lapsethan nimenomaan tarvitsevan parhaimman suojan kun leikkivät lumessa ja märässä. Jos halvemmalla saa, ok, mutta minä olen valmis maksamaan ja olenkin maksanut tuon verran.

Vierailija
18/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon. Turvallisuus (ei kiinteitä hupuja).

Vierailija
19/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla todella tylsä elämä, että jaksaa tuollaista pohtia. Kateellinen ja köyhä kotimamma? Eiköhän se ole jokaisen oma asia, millaisia vetimiä lapselleen ostaa, kunhan vaatteet jotenkin ajavat asiansa.

Vierailija
20/39 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketit ;) Onhan se mukavaa vaihtelua äidillekin! ap