Stay Up -sukista
Ihan ensiksi vinkki etten kaipaa mitään "ylipainoiset ei voi olla seksikkäitä" vastauksia vaan ihan asiallisia vastauksia ja vinkkejä. Kiitos!
Mulla siis ylipainoa joka pakkautunut juurikin lantio-reisi akselille. Mieheni haluaisi minun pukeutuvan stay up -sukkiin. Mutta miten hitossa ne muka pysyvät kohdillaan, lähtevät rullautumaan reisistä. Vinkkejä kaivataan! Liimaako kehiin ;)
Kommentit (3)
Itsellänikään ei ole maailman siroimmat reidet, mutta pitää ostaa riittvän isot, siis katsot sieltä paketin takaa sen taulukon ja erityisesti jos menee joidenkin kokojen rajoille nniin ehdottomasti se isompi koko. Ja kyllä ne pysyy kun on oikean kokoiset, se silikoninauha on tosi tymäkkää.
En sitten tiedä löytyykö jostain kalliimmasta merkistä eri mitotuksella esim. justiin naisellisimmille reisille, mutta teräosa ei kuitenkaan suurenisi.
epäseksyt joka ei ole kovinkaan ylipainoinen.... Itselläni siis ainakin tulee inhottava makkara reisiin, olen ihan normaalivartaloinen. Suosittelisin siis minäkin just sukkanauhavyötä, siinä sukat ovat ns. löysät, eli eivät purista reiteen makkaraa. Käännypä alusvaatekaupan puoleen, sieltä löydät hyvännäköiset! Ja varmasti miehesi tykkää :)
Koita sukkanauhaliivejä, ihan perinteisiä.