Äitini mukaan hoidan vauvaani
"väärin", koska en kuulemma pidä vauvaani trpeeksi sylissä. Kotona käydessä ruokapöydässäkin "piti" pitää vauvaa sylissä ja yrittää samalla syödä. Kotona vauva istuu ruokailuni ajan tyytyväisenä sitterissä. Kotona muulloinkin iltaisin viihtyy sitterissä hetkittäin, joskus jopa torkahtaa siihen.
Siis kuinka paljon vauvaa pitää oikein pitää sylissä? Koko hereilläoloajan, oli sitten ruoka-aika tai vessareissu???
Aaaargh. Olen nyt varmaan pilannut lapseni kun se on lähes alusta saakka istunut välillä myös sitterissä.
Kommentit (3)
hoidan molemmat lapseni väärin, sekä 8-vuotiaan että 6-vuotiaan. Olen aina hoitanut.
Erityisesti kaikki se minkä teen toisin kuin hän on väärin. Yllättäen myös kaikki se minkä teen samoin kuin hän on väärin.
kun oli ihan vauva. Ei olisi tullut syömisestä, ruuanlaitosta ja siivouksesta mitään jos vauva olisi ihan joka sekunti ollut sylissä. Tyytyväisenä vauva sitterissä oli ja katseli mun touhuja. Lapsi on nyt juuri täyttänyt vuoden ja hyvin viihtyy lattialla itsekseenkin leikkimässä eikä tarvitse ihan koko ajan viihdyttää. Tottakai pidin ja pidän lasta paljon myös sylissä mutta tuskin siitä kärsii jos välillä saa touhuta ihan itsekseen lattialla. Ei tuossa sinun tilanteessa ole mun mielstä mitään ongelmaa jos vauva tyytyväisenä on sitterissä.