Mitä hittoa? Onko lukkofani vaihtanut TAAS nickiään Huutiksessa? Ov
Huomasin tämän tyypin kohteet.. Hieman ovat liikaa samanlaisia kuin lukkiksen aka you know you princess'n kohteet..
Ja se tunnus siis:
http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=1655865
Kommentit (235)
..ilmoitus huutiksen ylläpidolle em. nimimerkistä, minä tein jo. Niin saadaan asia pois päiväjärjestyksestä.
..ilmoitus huutiksen ylläpidolle em. nimimerkistä, minä tein jo. Niin saadaan asia pois päiväjärjestyksestä.
TUossa T2H:n veroisessa Elloksen kumipuvussa oli muutama terävä kysymys, joissa muut käyttäjät ihmettelivät että miten tää rytky on taas myynnissä. Noh, Moonis pisti kohteen kiinni ja uudelleen myyntiin jotta epämieluisat kysymykset hävisivät. Jessus tuo kumipuku on ollut sillä Lukkofanin aikaankin myynnissä vaikka kuinka pitkään, tosin ainakin NallePuh2008 sen kertaallen osti. Odottelen kovasti, milloin Moonikselta tulee myyntiin se Lumikki-puku joka oli matkalla maailmanympäri ja MONSOONIN PUNAINEN TAKKI. Se on ollut Lukkiksella iäisyyden ja sen ostanut sekä NallePuh2008 että Sava. Mutta se oli yhdessä Lukkiksen paketissa, joka jäi myymättä ja sitten akka vaihtoikin nimimerkkiä, että odotettavissa on, että MONSOONIN TAKKI on tulossa kohta myyntiin. Lyön tästä vaikka vetoa.
Moonis on muuten töissä Tarvasjoen kunnalla. Mitähän se siellä mahtaa tehdä, toivottavasti ei ainakaan vastaa viestinnästä.
Katselin Lukkiksen huutamia vaatteita ja nehän löytyvät lähes yksyhteen Mooniksen myynneistä :)
Vieläkö on varaa väittää Mooniksenkaan ettei ole tämä Lukkis tuttu ?
Doraa :
LUKKIS
http://www.huuto.net/kohteet/uusi-kaunis-tyton-dora-seikkailija-t-paita…
ja
http://www.huuto.net/kohteet/uusi-ihana-dora-seikkailija-kesamekko-104_…
Sit Moonlight2 myy näitä + sukkiksia tässä :
http://www.huuto.net/kohteet/sopo-pkt-syksyyn--mm-seikkailija-dora-uutt…
Ja samoin moni tuote löytyy tuolta myynnistä niin että Lukkis on huudellut ja Moonis myy. Jännää, eikö ? Bamse collegesetti muunmuassa. Vannon että eiköhän ne pipsapossumansikkajäätelö -housutkin vielä jostain pompsahda. Edellinen vain on myynyt niitä siten että on kertoillut irtokuvalla paikanneensa reiän.
Ostetaan kalliilla ja sit yritetään myydä muka voitolla? Lukkofani on maksanut niistä seikkailija dora vaatteista 21,- plus postikulut ja sit se yrittää saada niitä myytyä eteenpäin. No huh huh.
Jotenkin mua on vähän säälittänytkin toi lukkofani kun se on joutunut tälleen "silmätikuksi", mut ihan oikeesti... eikö se tosiaan voisi keksiä jotakin muuta harrastusta kun tällainen pakonomainen(?) ostelu ja eteenpäinmyynti. No harrastuksensa kullakin, ei kait tässä muuta voi todeta. Tietty tästä riittää viihdettä vähän meille muillekin seurattavaksi.
että tuo 0-palautteinen on itse rinprenssa ;)?
http://www.huuto.net/kohteet/paksu-fleecevuorattu-vlk_-kumihaalaripikku…
Lukkofanilla kauppa on käynyt huonosti verrattuna edellisiin tunnuksiin eikä kukaan jaksa enää lähteä huutokilpaan (kun yleensä puh naisuneen tulee jostakin takasuoralta ja vie paketin, joka on taas kohta myynnissä). Vaatteet eivät siis kierrä edes sen vertaa mitä joskus vanhoina hyvinä aikoina.
kertoo Lukkofanin oma kuvauksessa, että myynti loppuu kokonaan tämän kuun loppuun mennessä. Höpö, höpö ei se mihinkään lopu vaan on nykyään moonlight2. Mitähän se nyt yrittää? Miksi se tuollaista tekee? Nyt se alkaa niitä samoja vaatteita kierrättämään toisella nimerkillä. Mä en kyllä tajua mikä ton koko kuvion juttu on?
onhan tuo sekoilu nyt niin huvittavaa viihdettä
onhan tuo sekoilu nyt niin huvittavaa viihdettä
mitäs sitten tehrään jos/kun rintsu alias moonis laittaa pillit pussiin :o?? Se on si alettava taas seuraamaan Kauniita & Rohkeita.. :(
mitäs sitten tehrään jos/kun rintsu alias moonis laittaa pillit pussiin :o?? Se on si alettava taas seuraamaan Kauniita & Rohkeita.. :(
Pääseekö se Rick naimisiin sen mimmin kanssa... mikä sen nimi nyt onkaan... no se, kenen siskon se jo ajoi hengiltä.... voi mahotona
Te ootte ihan hassuja!
Mä muuten olen myös ihmetellyt tota, et miks hitossa se huutaa samoja kokoja, jotka on niiden pikku trinsessoille liian pieniä??? Ei siinä ole mitään järkeä!
Ja toi "haalarin unohtuminen kaappiin" on pelkkä hämy! Se yrittää vieläkin uskotella muille, ettei se tiedä muita tunnareita..
Ja juu, toi haalari ei ole uusretroa nähnytkään. Pitäiskö laittaa Moonikselle pikku kyssäri ja kysyä, että mikäs se uusretro onkaan, kun en mä näe tossa haalarissa mitään retroa :D
Ton kirjotuksista tulee mieleen yks tyyppi, joka kirjoittelee tonne lemmikkipalstoille. Akka kirjottaa just samalla tyylillä kuin trinsessa (ei isoja kirjaimia, kaikki pötköön eli ei väliä pisteiden ym. jälkeen jne.), tollasta tekstiä on järkky lukea, varsinkin jos se kirjoittaa romaania, kuten Moonis kirjoittaa tonne keskustelupalstalle!
Ja hei, sehän kirjottaa sen takia "me" muodossa, koska ne pikku trinsessatkin häärää myymässä ja mieskin ja ne elukat. Kyllähän siitä silloin pitää sanoa, että me tehdään nyt sitä ja tätä.
Siellä olikin ihan aikuinen nainen kuvissa, varmaan joku 45v. Siis trinsessa onkin jo keski-ikäinen muori! Ja se ukko vasta vanhan näköinen olikin, tulee ihan oma isäni mieleen.
Miten tuollainen aikuisen oloinen nainen kykenee Huuto.netissä tekemäänsä tohelointiin ja kirjoittamaan tekstiä tyyliin "kurkkaappas ihana puketti..., ihqu pipsaPossuBamseHKitty..!::...! Katsohan! Ei voi ohittaa ihqu super hinta ale rysäys laatu tietoiselle toivotamme teille hyvää yötä tämän bling bling kuvan kera"