Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaimo liekeissä mutta ei minuun

Vierailija
27.04.2011 |

No nii, nyt on vaimo...

--------------------------------------------------------------------------------

rakastunut koleegaansa dyöpaikalla ja aivan liekeissä.

Pitääkö minun antaa hänen tehdä seuraavia asioita

joita hän haluaa:

A. antaa pitää pitkä kuuma kesä ilman minua (en kestä sitä...)

B. Satunnaista seksiä koleegalle (tuntuu tosi pahalta)

C. Pusuttelua ja haluttelua koleegalle (voin kestää)

D. Lounaita ja illallisia koleegalle (siedän)

E. ajatuksen vaihtoa ja keskustelua koleegan kanssa (hyväksyn)

Tätä on kestänyt jo vuoden ja ero meille ei ole vaihtoehto.

Pls nopea galluppi ja perusteluineen, eriytyisesti naiset (keski-ikäiset)!!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos fiiliksensä ovat nuo, luultavasti tekee salaa noita muita, ja väittää sulle että vaihtoehto e).

Vierailija
2/8 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto K eli kenkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis aivan liekeissä kollegaan. Valitsin kuitenkin vaihtoehdon E ja sen lisäksi F - pura seksuaalinen turhautuminen oman miehen kanssa. Oma mies antoi luvan myös B, C ja D -kohdille, mutta itse en pysty siihen ja samalla jatkamaan avioliittoa.

Vierailija
4/8 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin minä, hommaa fuckbuddy, anna vaimolle kenkää ja tee fuckbuddystä itsellesi NAINEN!

Vierailija
5/8 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ensin korjaa tavaransa pois asunnostani.

Vierailija
6/8 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis olen ihastunut työn kautta. Tämä tapahtui jo 3 vuotta sitten. En ole pettänyt, vaan yrittänyt päästä eroon tunteistani..turhaan. Nyt sitten ollaan perhetuttuja tämän toisen miehen perheen kanssa, mutta nyt sitten ollaan ajauduttu siihen, että soitellaan lähes joka päivä. Rakastan miestäni oikeasti, enkä halua häntä loukata. Mutta tunteita on myös tätä toista kohtaan. En halua kumpaakaan menettää, joten valintani on se, että olen uskollinen miehelleni ja tämä toinen on todella läheinen ystäväni ja keskustelukumppani. Omaa miestäni kohtaan tunnen paljon seksuaalista vetoa, mutta ihastumisvaiheessa tunsin myös tätä toista kohtaan halua. Nyt se on jäänyt vähemmälle. Ole hyvä vaimollesi, ei hyvää miestä kannata vaihtaa.

Vierailija
7/8 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii, nyt on vaimo... -------------------------------------------------------------------------------- rakastunut koleegaansa dyöpaikalla ja aivan liekeissä. Pitääkö minun antaa hänen tehdä seuraavia asioita joita hän haluaa: A. antaa pitää pitkä kuuma kesä ilman minua (en kestä sitä...)EI mitään järkeä, jos vaimosi sen tekee, tuskin tulee takaisin syksyllä...ainakaan seuraavana B. Satunnaista seksiä koleegalle (tuntuu tosi pahalta) pilaisi teidän suhteen lopullisesti C. Pusuttelua ja haluttelua koleegalle (voin kestää) Ei jää siihen... D. Lounaita ja illallisia koleegalle (siedän) siitäkin on aika helppo lipsua seksin puolelle, etkö pääse mukaan kolmanneksi pyöräksi? Hyväksyisikö vaimosi sinut tämän kollegan kaveriksi siis en tarkoita nyt mitään kimppakivaa, vaan ihan myös kaveriksi? E. ajatuksen vaihtoa ja keskustelua koleegan kanssa (hyväksyn) Tämä on paras vaihtoehto. Tätä on kestänyt jo vuoden ja ero meille ei ole vaihtoehto. Pls nopea galluppi ja perusteluineen, eriytyisesti naiset (keski-ikäiset)!!!!

Vierailija
8/8 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kukkalaatikko.com sivustolle ja opetteleen kunnon ihanien miesten tavoille :)