G: Monessako eri kodissa olet asunut? Ikäsi?
Laskinpa vaihteeksi omani ja niitä on 13. :) Ikää on vasta 28. Keskimääräiseksi asumisajaksi per koti tulee siis 2,15 vuotta.
Muuttoja puolestaan tulee 14, koska olen asunut samassa asunnossa useamman kerran.
Kommentit (41)
6 kotia ja ikää 33 v. Koko lapsuuteni elin samassa talossa. Opiskeluaikana kolme eri kotia ja nyt valmistumisen jälkeen kaksi eri osoitetta, joista ensimmäinen vuokra-asunto ja nykyinen oma. Jos yllätyksiä ei tapahdu, niin täältä minut kärrätään vanhainkotiin tai sairaalaan. Tuskin myydään, kun on ns sukutalo ja mun mummola.
Ikää 30v. Yksi noista oli asuntola vaihtariaikaan, asuin siellä vain muutaman kuukauden ja olin koko ajan kirjoilla vakituisessa kämpässäni, eli en laske sitä varsinaisesti kodiksi (sitä paitsi jaoin huoneen kahden muun kanssa).
Lapsena 4 ja aikuisena 5.
1. Eli 0-2v (2h+k)
2. 3-8v (muutettiin isompaan 3h+k)
3. 8-15v (Muutettiin vielä isompaan 5h+k)
4. 15-18v (muutettiin pienempään kun veljeni muutti pois kotoa)
5. 18-19v. (muutin pois kotoa 1h+kk)
6. 19-21v (muutin poikaystävän kanssa yhteen 2h+k)
7. 21-22v. (vaihdettiin paikkakuntaa 2h,k+s, syntyi myös meidän esikoinen)
8. 22-25v. (muutettiin takaisin kotipaikkakunnalle heti kun se oli mahdollista 3h,k+s)
9. 25- nykyhetki=olen 28v. asutaan 4h,k+s ja lapsia on kaksi)
terveisin vastaaja nro 7 tuolla 22 asunnollaan. :)
kun otsikon luin että mulla on monta mutta erehdyin
14 ja ikä 41v :)
Eli mulla on ollut 7 kotia ja nämä on kahdessa eri maassa. Tämä nykyinen on nyt sitten pidempiaikainen, toivottavasti.
10 eri osoitteessa.
Ikää 30 ja 6 vuotta pisin aika samassa osoitteessa, menee rikki ensi vuonna!
Lapsuusaikana siis se 6 vuotta oli ennätys, vanhempien eron jälkeen muuteltiin paljon. 2 osoitetta oli lapsuudessa ennen vanhempien eroa, kerrostalosta OK- taloon.
Laskin tässä yksi päivä että kun muutin kotoa pois niin äiti on muuttanut vielä 6 kertaa ja luultavasti muuttaa jatkossakin.
Tämä on neljäs yhteinen koti mieheni kanssa: ensin pieni opiskeluyksiö, sitten siitä kaksioon ja kun saatiin lapsi alulle niin muutettiin kolmioon. Toisen lapsen jälkeen muutettiin OK- taloon. Tässä ollaan oltu 5 vuotta.
1-7vee malmilla 3h+k kerrostalo
7-15 omakotitalo nummi-pusulassa 4h+keittiö
15-17 opiskelija (solu)asuntola sammatinmetikössä
17-20 opiskelija (solu)asuntola lohja
20-21 mummon luona espoossa 4h+kettiö
21-22 eka oma (työsuhde)kämppä espoon keskuksessa 2h+keittokomero
22-29 vantaa 3h+keittiö ja tässä vielä asutaa pari vuotta..
11 kotia
6 paikkakuntaa
ikää 27 vuotta
Lapsuudessa 5 kotia (0-19 vuotta)
Opiskeluaikoina 2 kotia (19-26 vuotta)
Nykyisen miehen kanssa 3 kotia (27-36 vuotta)
Mun poika on 4-vuotias ja sillä on ollut jo kolme kotia. :(
Eli mulla on ollut 7 kotia ja nämä on kahdessa eri maassa. Tämä nykyinen on nyt sitten pidempiaikainen, toivottavasti.
Olen 35v eli keskimääräinen asumisikä on 7v. Oikeasti menevät näin: 2v, 1v, 7v, 17v, 7v, 1v.
Ja tässä viimeissä olen asunut kahteen kertaan, kun muutettiin välillä ulkomaankomennukselle.
ja ikää on 30 ja ensvuonna vissiin muutto taas
ikää 23. Kolme eri kaupunkia. 6-vuotiaalla tytöllä on neljäs osoite menossa.. Ja tästäkin lähdetään toivottavasti pian.
Lisäksi olen asunut useamman kuukauden kolmessa eri paikassa ulkomailla, mutta vakikoti oli Suomessa.
Lapsuudenkoti 1, 7 vuotta
Lapsuudenkoti 2, 12 vuotta
Opiskelijasolu 1, 2 vuotta
Opiskelijayksiö, 2 vuosi
Yhteinen koti 1, 1 vuosi
Opiskelijasolu 2, 1 vuosi
Yhteinen koti 2, 1 vuosi
Yhteinen koti 3, 3 vuotta
Yhteinen koti 4, 0,5 vuotta
Yhteinen koti 5, 4,5 vuotta
kun otsikon luin että mulla on monta mutta erehdyin
14 ja ikä 41v :)