Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet hyvin pienirintaisista (AA-A -kuppi)?

Vierailija
11.09.2010 |

Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?

Kommentit (228)

Vierailija
1/228 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOjoo. Onhan se aika ankeaa jos aikuisella naisella on pienet rinnat. Ihan kuin hän olisi jotenkin puuttellinen, sairas = joku kehityshäriö tms. Itse olen myös pienirintainen ja olen menossa ottamaan silikonit kunhan on varaa.

Toisaalta taas kun katson tuttavapiirini naisia, ei pienirintaisilla ole keskimäärin rumempia miehiä kuin isorintaisillakaan.

Ja vaikka olenkin pienitissinen, on minulla aina miesseuraa riittänyt, ja ei mitään rumimpia ja tyhmimpiä tapauksia. Liekö sitten säälistä olleet kanssani useita vuosia....mutta reikä se on rotallakin.

Vierailija
2/228 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuppikoko ei ole olennaisin asia ko. ihmisessä.

Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/228 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Kiira Korpi ja Satu Taiveaho ovat todella kauniita pienirintaisia naisia! Ihana keijukaisvaikutelma tulee jos on siro nainen ja pienet rinnat. Timminä vaan täytyy pysyä. Isot tissit luo helposti emäntämäistä kuvaa.. Toisaalta pienet tisut ja läski löysä kroppa on karsea yhdistelmä. Läskillä on oltava suuret rinnat muuten kroppa on ihan pilalla!

Vierailija
4/228 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOjoo. Onhan se aika ankeaa jos aikuisella naisella on pienet rinnat. Ihan kuin hän olisi jotenkin puuttellinen, sairas = joku kehityshäriö tms.

Koin jääneeni kummajaiseksi, puoliväliin kehitystä silloin, kun olisi pitänyt muuttua naiseksi. Kun erehdyin mainitsemaan tuon erään keskustelun yhteydessä, sain kuulla vihaista melkein huutoa siitä, kuinka pienet rinnat ovat vain ja ainoastaan hyvä asia. Ja tuo sellaiselta, jolla on kunnon hinkit.

Nyt sitten taas täällä saa kuulla olevansa kokonaan rinnaton eli juurikin sellainen kehityksessä täysin kesken jäänyt kummajainen ja ilmeisesti vielä juuri niiltä isorintaisilta. Koittaisivat nyt päättää.

Vierailija
5/228 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot tekevät mielestäni jotenkin kömpelön näköiseksi, varsinkin jos on pieni ihminen.

Ainakin pienelle ja sirolle ihmiselle sopii sen mukaiset pikkurinnat - tietysti parasta ja ovat pienet, terhakat ja kiinteät:) Minulla oli sellaiset, imetysten jälkeen hieman tyhjemmät ja pienet, mutta menettelevät. Parempi se kuin isot riippuvat.

Vierailija
6/228 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot tekevät mielestäni jotenkin kömpelön näköiseksi, varsinkin jos on pieni ihminen.

Ainakin pienelle ja sirolle ihmiselle sopii sen mukaiset pikkurinnat - tietysti parasta ja ovat pienet, terhakat ja kiinteät:) Minulla oli sellaiset, imetysten jälkeen hieman tyhjemmät ja pienet, mutta menettelevät. Parempi se kuin isot riippuvat.

Vierailija
7/228 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkälaiset tissit hänellä on. kohtaan ihmisen ihmisenä. Teen arvion lähinnä sen perusteella, KUKA ja MILLAINEN hän on.

terv.. isotissinen, joka on joskus saanut kärsiä siitä, että eräät eivät tunnu huomaavan minua, minkälainen ihminen olen, vaan näkevät vaan tissini.

Vierailija
8/228 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOjoo. Onhan se aika ankeaa jos aikuisella naisella on pienet rinnat. Ihan kuin hän olisi jotenkin puuttellinen, sairas = joku kehityshäriö tms.

Koin jääneeni kummajaiseksi, puoliväliin kehitystä silloin, kun olisi pitänyt muuttua naiseksi. Kun erehdyin mainitsemaan tuon erään keskustelun yhteydessä, sain kuulla vihaista melkein huutoa siitä, kuinka pienet rinnat ovat vain ja ainoastaan hyvä asia. Ja tuo sellaiselta, jolla on kunnon hinkit. Nyt sitten taas täällä saa kuulla olevansa kokonaan rinnaton eli juurikin sellainen kehityksessä täysin kesken jäänyt kummajainen ja ilmeisesti vielä juuri niiltä isorintaisilta. Koittaisivat nyt päättää.

Olin jo täysin sinut A+/B- kuppieni suhteen kun sitten luin tämän ketjun ja alkoi ahdistaa PALJON. Ihan tuttu tunne teiniajoilta. Muistui mieleen se epätoivo jota tunsin, tunsin itseni vajavaiseksi - en edes naiseksi ja itkin itsekseni, yritin venytellä tissejä isommiksi ym. Häpesin niitä todella.

Nyt olen jo 31v ja olen käynyt mm. uimahallissa näiden kanssa täysin häpeilemättä. Tietysti onhan nämä isommat kuin AA, mutta pienet silti. Pienemmät kuin suurimmalla osalla muita.

Hassua, miten se tuttu ahdistus hetkeksi palasi lueskeltuani tätä ketjua. Onneksi meni pois yhtä nopeaan kuin tulikin.

Vierailija
9/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse ajattelet isokätisistä, pienijalkaisista, lyhythiuksisista, ohutvarpaisesta, laakeanapaisista tai nöpönenäisistä ihmisistä?

Vierailija
10/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vissiin näykkään.

Vierailija
11/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa saan kyllä helposti lisää ja läskiä kertyy KAIKKIALLE MUUALLE PAITSI TISSEIHIN!!!

Se vaan on niin saatanan vitun suuri vääryys että hermo menee!

Tuskin A-kuppinen mamma, pahimmillaan ei edes AA, imetyksen juhlahetkinä niukka B, BMI 23

Vierailija
12/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia, että kantaja on todennäköisesti hoikka.

Vierailija
13/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten muita nähdessäni ajattelen, että jee, joku muukin. :D

Vierailija
14/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pienilläkin rinnoilla voi imettää ja se nyt on tärkeintä. Mulla ei ole tarvetta päteä rinnoillani muulla tavoin ja en myöskään saa niistä itse seksuaalista mielihyvää, vaikka ovatkin kuppia D.

Vierailija
15/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ihanaa jumpassa, kun mikään ylimääräinnen ei läisky kasvoille

- voi pitää avokaulaisia paitoja näyttämättä halvalta

- mitä luultavimmin hän on myös toooosi laiha, joten hieman kadehdin ( ;

- enpä muuta

Vierailija
16/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein kaivelen mieltäni niin varmaan sitten ajattelen että herra ottaa, herra antaa... alipainoisuus on kauneusihanne kaikilta muilta osin paitsi pienten rintojen osalta, joten jokaisella on jotain esteettistä millä riemuita.

Vierailija
17/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on isot rinnat, joillakin iso takapuoli, joillakin pienet rinnat, joillakin pieni takapuoli.

Vierailija
18/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia, että kantaja on todennäköisesti hoikka.

Mulla mitat 169/69 eli on hieman liikaa painoa, joskaan synnytyksestäkään ei ole kauaa aikaa.

Noh, itse ainakin olen kaikkea muuta kuin tyytyväinen rintoihin. Olisivat vaikka B niin olisi paljon parempi. Paidatkin näyttäisivät paremmilta päällä. Ja kuppikoko on siis A =(

Vierailija
19/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin pienet kroppaan verrattuna. Kuten mulla, koko on AA/A80 ja pituutta 177cm, painoa 64kg ja olen harteikas. Ja takapuoli on iso, todella epäsuhtaisen näköistä!

Vierailija
20/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mahtaako kantaja olla yhtä tyytyväinen kuin mitä itse olen omiini: ) Ovat kauniit, eivät haittaa ryhtiä eivätkä urheilua ja ennenkaikkea eivät roiku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän