Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suostun kolmannen kerran toiseksi naiseksi?

Vierailija
11.09.2010 |

Mä tiedän, että tämä tulee sattumaan ja perkeleesti, mutta mä olen tekemässä sen taas. Mun elämä on kuivakkaa puurtamista ja suorittamista, kuten varmaan suurimmalla osalla työssäkäyvistä yksinhuoltajista, joten etsin jännitystä ja seikkailua ja jotain mitä odottaa?

Sanokaa te arvoisat av-mammat miksi teen taas näin? Onko itsetuntoni huono ja isäsuhteeni surkea vai mikä perkele minua taas vaivaa?!

Yksi suhteista on kestänyt 20 vuotta. Miettikää mitä idiotismia!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teet noin? Mitä vanhaa tarinaa se kertoo lapsuudestasi?

Vierailija
2/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pääsisitkin joskus jollekin ykköseksi, pelkäisit koko ajan että joku kaltaisesi yrittäisi viedä paikkasi. Huono itsetunto. Mene terapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon suhteita on varmaan joku vastaus johonkin...

Vierailija
4/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaavaa. Hanki apua ennenkuin omanarvontunteesi on ihan nollassa.

Vierailija
5/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempani, minä olen pettänyt kaikkia poikaystäviäni ja avomieheni petti minua useasti. En ole ikinä/koskaan/milloinkaan tavannut ihmistä, joka ei ole pettänyt ketään.

Vierailija
6/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko vanhempasi siis pettäneet toisiaan?

Vierailija
7/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelin myöskin yliopistolla ja asuin isossa kommuunissa, jossa oli paljon junántuomia, jopa ne jotka oli naimisissa eivät kestäneet vaan pettivät järjestään! Kaikki taisivat pettää jotain jonkun kanssa.

En ole ikinä pitänyt uskollisuutta mitenkään kauhean suuressa arvossa ja jopa kun eksäni kertoi pettäneensä, se ei minua loukannut mitenkään suunnattomasti. Olin myös arvannut sen.

ap

Vierailija
8/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, että tämä tulee sattumaan ja perkeleesti, mutta mä olen tekemässä sen taas. Mun elämä on kuivakkaa puurtamista ja suorittamista, kuten varmaan suurimmalla osalla työssäkäyvistä yksinhuoltajista, joten etsin jännitystä ja seikkailua ja jotain mitä odottaa?

Sanokaa te arvoisat av-mammat miksi teen taas näin? Onko itsetuntoni huono ja isäsuhteeni surkea vai mikä perkele minua taas vaivaa?!

Yksi suhteista on kestänyt 20 vuotta. Miettikää mitä idiotismia!

ja miestä? Kuulostaa sairaalta.mene juttelemaan,tarvitset psykologin apua!!!!!!!!!

Vierailija
9/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kun mies yllättäen kuolee, jäät tyhjän päälle!

Saatat Armi aavikon tavoin juoda itsesi hengiltä!

jos pääsisitkin joskus jollekin ykköseksi, pelkäisit koko ajan että joku kaltaisesi yrittäisi viedä paikkasi. Huono itsetunto. Mene terapiaan.

Vierailija
10/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua, että lapseni joutuu kestämään kaikki isäpuoliehdokkaat. Todennäköisyys, että ensimmäinen mies jonka kanssa seurustelen olisi tuleva mieheni on todella pieni. Äitini ja isäni eronsa jälkeen kävivät läpi vajaat kymmenen ehdokasta ennenkuin löysivät nykyiset kumppaninsa. Minusta se on väärin lapsia kohtaa, että heidän pitää aina tottua äidin uuteen...

Vierailija
11/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onhan se selvä mitä näytelmää sun näyttämöllä näytellään yhä uudestaan, siinä toivossa että tällä kertaa se menisi "oikein" ja trauma ratkeaisi. Sulla on lapsuudenkotiisi liittyvät traumat toisin sanoen käsittelemättä.

Traumat hankaloittaa ihmisen elämää, joten psyyke pyrkii tuomaan traumamateriaalin näkyviin jotta se saataisiin pois häiritsemästä elämää. Jollei sillä ole muuta keinoa, se käyttää tällaista trauman toistamispakkoa ja tuo kipeät asiat esille näyttelemällä saman näytelmän yhä uudestaan.

Vierailija
12/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni jäi aikanaan kiinni kun luottokorttilaskussa oli merkintä, että hän oli käyttänyt pari sataa kultaliikkeeseen...

Vierailija
13/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsetunnossasi mitään vikaa ole. Olet vaan hyvin itsekäs, et ollenkaan ajattele, että sillä varatullakin on perhettä. Mitä teetkään hänen perhelleen ja mahdollisille lapsille! Sinulla ei siis ole mitään moraalia, kun ukkomiehiä vokottelet!

Vierailija
14/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en. Näin se menee. En todellakaan ajattele perheitä. Jos se en olisi minä, se olisi joku toinen. Tästä olen aivan varma. Meidän 20 vuotisessa suhteessa mies on pettänyt vaimoaan kyllä monen monituisen muunkin kanssa. Nämä häntäheikit ovat patologisia pettäjiä. Minä vain otan oman osani!

ap

Vierailija
15/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä itseäsi sääli, sääli niitä vaimoja

Vierailija
16/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä säkin olet vastuussa tekojesi seurauksista

Vierailija
17/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen natsipuolustus. Jos minä en olisi tunkenut juutalaisia kaasukammioon, se olisi ollut joku muu.

Vierailija
18/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. En todellakaan ajattele perheitä. ... Minä vain otan oman osani!

ap

Vierailija
19/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on pettänyt vaimoaan, minä en ole pettänyt ketään. Enhän minä sitä vaimoa edes tunne! En ole ikinä nähnytkään vaikka lähellä asuvatkin...

Vierailija
20/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on pettänyt vaimoaan, minä en ole pettänyt ketään. Enhän minä sitä vaimoa edes tunne! En ole ikinä nähnytkään vaikka lähellä asuvatkin...

Siellä ne miehen lapset nyt kuitenkin leikkii tälläkin hetkellä kotonaan, niitten isä on niille rakas ja ainoa isä, ja jossain suuntaa niitä kohti pommi, jossa on sun nimi, ja se laittaa niitten elämän paskaksi. Juuri sinä saatat olla se, joka tekee niiden elämään koko loppuelämään vaikuttavan kipupisteen, ei joku muu joka olisi voinut olla jos se et olisi ollut sinä. SINÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi