Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suostun kolmannen kerran toiseksi naiseksi?

Vierailija
11.09.2010 |

Mä tiedän, että tämä tulee sattumaan ja perkeleesti, mutta mä olen tekemässä sen taas. Mun elämä on kuivakkaa puurtamista ja suorittamista, kuten varmaan suurimmalla osalla työssäkäyvistä yksinhuoltajista, joten etsin jännitystä ja seikkailua ja jotain mitä odottaa?

Sanokaa te arvoisat av-mammat miksi teen taas näin? Onko itsetuntoni huono ja isäsuhteeni surkea vai mikä perkele minua taas vaivaa?!

Yksi suhteista on kestänyt 20 vuotta. Miettikää mitä idiotismia!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut käyttävät aivojaan

Vierailija
22/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte ku taksia lähtä ajamaan, niin johan näkee ja kuulee kaikenlaista ;)

Mut sellanen ihminen joka kökkii kotona ja käy vaan nätisti töissä. Niin mistäpä ne mitään tietäs. Helppo kuvitella, et eihän se meidän Mikko tai meidän Maija..

Mutta onhan toki niitä luotettaviakin siippoja, mutta aika vähässä taitavat olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen harvoja DI naisia, niissä hommissa, joita olen ikäni tehnyt. Olen ollut kerran vuodessa firman mökillä "kevätretkellä" ja en taida minäkään tuntea kovin montaa uskollista miestä. En jaksa uskoa, että omanikaan on ollut kaikki nämä 21 vuotta, jotka olemme olleet yhdessä... epäilen useampaakin heidän retkeä, että siellä on pantu vähän ketä sattuu...

Vierailija
24/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi menevät usein naimisiin jonkun ei-akateemisen kanssa kuten sairaanhoitajan, kaupan kassan tms. Näillä ei ole tajua, mihin meininkiin opiskeluaikoinaan ovat DI:t tottuneet.

Mutta olipa hauska ketju, kuinka ensin sääliä aneleva ap kerää sympatiaa ja vastaajan 14 lauottua totuuden ap muuttuu säälimättömäksi kylmäveriseksi teräväkyntiseksi kotkaksi, joka ei varsinkaan kenenkään muun lapsista välitä, kunhan itse saa seksiä!

Vierailija
25/25 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettänyt (14 vuotta yhteiseloa). On tosin tullut petetyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän