Deittailu eron jälkeen.olen yhden lapsen äiti,kerrotteko heti alusssa
että minulla pieni lapsi,vai vasta myöhemmin? Kuitenki iso asia ja joillekkin ei ehkä olisi ihan ok tuo lapsi?
Kommentit (12)
Juuri eronneena pienen lapsen äitinä en vaan deittailis... jos tekisin niin, kertoisin aikas pian.
Kyllä eronneillakin on seksuaalisia tarpeita. Ja ainakin minun kohdallani itsetunnolle teki erittäin hyvää kun huomasi että miehet ovat edelleen kiinnostuneita. Tietenkin toiselle osapuolelle täytyy olla selvää etten vielä ole valmis vakavaan parisuhteeseen. Ei deittailu aina tarkoita sitä että ollaan etsimässä puolisoa loppuelämäksi, vaan hauskanpitoa.
No joo, olen varmaan hyvin erilainen, sillä mulle ei tule mieleenkään ´hommata hoitoja seksin takia, ei vaan ole mulle ok juttu.
vaan ihan sitä kun tapaat jossain kivan tuntuisen miehen ja alatte treffailla ja muutenkin viettää aikaa yhdessä. Missä vaiheessa kerrot,otatko ohimennen puheeksi heti ekalla juttukerralla vai? Ihan vakavalla mielellä
Turhaa tuhlata aikaansa miehiin, jotka eivät keinoisiksi halua.
t. se joka vietti 10-v hääpäiväänsä.
t. se joka vietti 10-v hääpäiväänsä.
ja silloinkin voi käydä vahinko.
Mutta koska haen seuraa vain nettideittipalstoilta, lasten olemassaolo selviää jo ilmoituksestani.
sitä nyt kovin myöhäksi kannata jättää, petyt sitten vaan jos olet ehtinyt ihastua ja se toinen jättää lapsen takia.
ettei tule mitään yllätyksiä myöhemmin.
kun tuon miehen samana iltana kotiin raahasin ja leluja oli ympäriinsä. Ei näköjään säikähtänyt, kun just vietettiin 10-v hääpäivää.
kertoa. Toisilla treffeillä ehkä sitten.
jos tekisin niin, kertoisin aikas pian.
Kyllä eronneillakin on seksuaalisia tarpeita. Ja ainakin minun kohdallani itsetunnolle teki erittäin hyvää kun huomasi että miehet ovat edelleen kiinnostuneita. Tietenkin toiselle osapuolelle täytyy olla selvää etten vielä ole valmis vakavaan parisuhteeseen. Ei deittailu aina tarkoita sitä että ollaan etsimässä puolisoa loppuelämäksi, vaan hauskanpitoa.