Kuinka monta kertaa vuodessa ostat uudet farkut?
Kommentit (24)
lisäksi saattaa löytyä kirppikseltä jotkut... Mulla on aina yhdet paremmat farkut, mitä en kotona tai töissä käytä ja kun nämä farkut alkaa kulahtaa on aika hankkia uudet... Ja usein ostan samaa merkkiä, löytyy melkein aina itselle sopivat.
Puhutaas nyt vaikka 5-vuotissuunnitelmasta ;D
Jos löydän kivat farkut, ne käytetään puhki ja sit ostetaan uudet. Yhdet farkut kestävät keskimäärin 5-10 vuotta riippuen siitä kuinka kivat ne oli... Tällä hetkellä aktiivikäytössä on kolmet farkut. Oli neljät, mutta yhet tuli tiensä päähän... RIP lempifarkut :( En oo vielä löytänyt mukavia tilalle. (Ne muuten maksoivat aikanaan 19.90mk!!! jossain halpakaupassa alennusrekissä vuonna 2000, kun ostin ne ;))
Lempparit kulutetaan puhki ja uusia samalaisia on vaikea löytää. Ja kipuraja farkkujen hinnassa kulkee 50 egessä, harvoin ostan edes sen hintasia.
eikä merkillä väliä, kunhan ovat hyvät päällä ja näyttävät hyvältä.
Minulle on ostettu vain muutamat farkut koko elämäni aikana, niistäkin kahdet varhaisteininä.
Pari kertaa käyttää suutarilla uusimassa vetoketju ja muutama sauma itse ommella :)
Sitte alkaa ahdistaan kun tajuaa että ne oikeesti rupee olee tiensä päässä.
Kuljen pitkin kauppoja ja ostan mukamas sopivia, mutta mikään ei kelpaa, ja lopulta ne menee kavereille tai uffiin.
Sitten löytyy kirpparilta juuri mun farkut, sopivasti kuluneet ja pehmenneet, täydellisen istuvat juuri minun takapuoleeni.
Ah, ja elämä voi jatkua!
Työnantaja ei anna työvaatteita, ja minun hommassani farkut ovat aika hyvät. Niissä on taskuja, ne suojaavat pieniltä kolhuilta, ne eivät näytä työvaatteilta - paitsi kun alkavat olla riittävän käytetyt ja tahraiset jne...
Ostan yhtä tiettyä merkkiä, ja yhtä tiettyä kokoa. Yleensä tulee ostettua kahdet vuodessa. Ensimmäiset kuukaudet pidän niitä vapaa-ajalla ja siitä ne sitten siirtyvät työvaatteiksi. Vuoden päästä niistä ei ole jäljellä kuin risa vetoketju ja tönköksi kyllästetyt lahkeet :D
Tai joka kolmas.
Ei ole ollenkaan outoa käyttää tiettyjä merkkejä, päinvastoin se on musta erittäin hyvä idea. Kun kerran oppii mikä mitoitus itselle sopii niin sitä oppia kannattaa hyödyntää.
samassa merkissä on se etu, ettei tartte sovittaa, ellei ole lihonut
Mutta kyllä mä niillä varmaan pari vuotta pärjään.
Ei ole outoa käyttää jotain tiettyä merkkiä, jos jonkun merkin on hyväksi ja istuvaksi havainnut.
en ole ostanut varmaan kolmeen vuoteen, syynä lihominen ja mammautuminen. Erilaisia äitiyshousuja n. kerran vuodessa ostanut/saanut.
Ennen käytin farkkuja melkein aina. Mutta niitäkään en ostanut usein, max kerran vuodessa tai jos meni rikki.
Ei se ole mun tyyli.Tyylejä löytyy monia,mitä roolia nyt milloinkin esitän,vaatteet sen mukaan.
viimeksi ostin farkut n. 3 v sitten ja silloin ostin kahdet kerralla.
viimeksi ostin farkut n. 3 v sitten ja silloin ostin kahdet kerralla.
eivät ne ole aikuisen naisen vaatteita. Ovat vielä niin epämukavan kankeitakin.
Puhutaas nyt vaikka 5-vuotissuunnitelmasta ;D
Jos löydän kivat farkut, ne käytetään puhki ja sit ostetaan uudet. Yhdet farkut kestävät keskimäärin 5-10 vuotta riippuen siitä kuinka kivat ne oli... Tällä hetkellä aktiivikäytössä on kolmet farkut. Oli neljät, mutta yhet tuli tiensä päähän... RIP lempifarkut :( En oo vielä löytänyt mukavia tilalle. (Ne muuten maksoivat aikanaan 19.90mk!!! jossain halpakaupassa alennusrekissä vuonna 2000, kun ostin ne ;))
noin neljät, jotka jäävät käyttöön. Jokunen "virheostos" voi olla mukana (Huutonet tai kaupasta sovittamatta).
oikein repäisin siis! Toiset niistä on vielä tosi siistit ja ne huonommatkin vielä menee julkisesti. Kyllä noilla vielä pärjää siis pitkään :-)
Merkeistä en tiedä mitään, Sokokselta ostin omani, tsäkällä kokeilin mikä malli sopii.
Tänä vuonna poikkeuksellisesti jopa kahdet laihtumisen takia. Ensin 42 ja nyt mahdun jo kokoon 40.
en ymmärrä miten joku voi väittää että farkut ovat tönköt?! Hyvät farkut kun ostaa ja hetken pitää niin kangas pehmiää ja ovat ihanat jalassa. Itse suosin Onlyn farkkuja, ne parhaimmat (tosin Onlyn farkuissa eroja, osa ei ole niin mukavia päällä mitä toiset!)
Mutta myös muita farkkuja löytyy, niin Leviksen, Dieselin, VeroModan, Espiritin kun Hennesinkin :)
Ja tällä hetkellä farkkuja jotain 8-9 kpl, MUTTA sama juttu täälläkin: melkein aina ne samat lempparifarkut jalassa :)