Olen kohta 10 viikkoa hoidattanut lapseni aamusta iltaan muilla.
Ja nyt olen kotona, mutten osallistu mihinkään, koska en pysty. Aion lojua sohvalla vielä ainakin vuoden loppuun ja vain katsoa kun muut hoitavat lapsiani.
Kommentit (8)
odotettavissa. Nytkin anoppi ja appiukko lastenhoitajina. Lasten isä on juoksulenkillä. Olen paikalla, mutten pysty mitään tekemään.
kun olen parantunut. Päivät viiletän omissa menoissa ja illalla olen liian "sairas" osallistuakseni lastenhoitoon/kotitöihin.
Kolari, hermoromahdus, iso leikkaus vai?
infektio. Muille voipi tulla hermoromahdus kanssani ennenkuin jalkani on kunnossa.
Olen lentänyt pihalla jokaiselta sairaalaosastolla, jolla olen ollut, huonon käytöksen vuoksi.
Pyskomamma on fiksoitunut näihin sairaus - ja sairaalajuttuhin.
DSM3:n mukaan "halu olla potilas" on diagnosoitavissa oleva sairaus - joten psykomamma on tavallaan ihan oikeasti kipeä; ainakin haaveissaan.
Mutta on ihanaa, että on olemassa tämä palsta, jossa hän saa sairastaa.
You go girl:DDD
kun mulla on tämä jalkapoikki-harha jatkunut jo kohta 10 viikkoa ja kipukin tuntuu aikasta aidolta. Mitä lie pistivät sitten lihakseen muka kipulääkkeenä, ei väliä, päähän meni kyllä kuin häkä.
Mä olen jo niin vieraantunut lasten ja perheen arkirutiineista, että tuskin niitä enää edes haluan alkaa hoitamaankaan.
Hyvinhän tää tässä sohvalla makoillessakin sujuu, kun muut hoitavat homman.
olet siis sairaana. pikaista paranemista!