G: jos saisit "tehtailla" lapsen, niin kumman sukupuolen valitsisit:
tytön vai pojan?
Minä olisin tehtaillut ensin kaksi poikaa ja sitten tytön. Jos olisin saanut itse päättää.
Ja puhdas kysymys vaan, ei tarvita päivittelyjä tai kommentteja, että meilläpä onneksi on mitä halusin.
Kommentit (25)
Eka kerralla toivoin tyttöä. Sain pojan, joka olikin heti tosi rakas. Sitten toivoin kaksi kertaa tyttöä,, eka kerralla varovasti, tokalla tosi paljon. Sain tytöt. Nyt on enemmän tunnetta pojasta, vaikka tällä kertaa onkin eka kertaa ihan sama kumpi tulee. Ei vaan yhtään ole sellainen olo, että tyttöä erityisesti haluaisi tai odottaisi. toisaalta pitkästä aikaa poikakin tuntuu ihan oudolta. Rakas lapsi tulee. Nyt kun on molempia, olen huomannut pojan hyviä puolia ja tytön huonoja puolia, ja kun ne kaksi tyttöä olen saanut, on tytön kaipuu täysin tyydytetty. Ymmärrän ihan täysin sen, että ihmisellä voi olla tarve tai kaipuu saada tietyn sukupuolen lapsi ja kokemuksesta tiedän, että siihen toisen sukupuolen lapseen voi syttyä suuri rakkaus, kun hänet hoidettavakseen saa.
Yksi tyttö on tällä hetkellä, mutta lisää saisi tulla.
Tosin eniten myöhäisen keskenmenon kokeneena, haluaisin vaan saada vauvan syliini sukupuolesta piittaamatta :-(
Olen tehtaillut jo tytänja pojan ja nyt yritetään tehtailla kolmatta lasta josta toivon tyttöä. Meillä lapset tosiaan tehtaillaan solulaboratorioissa, että periaatteessa voisi valita, pitäiskö lahjoa biologi!!?? :D Ei vaineskaan, kovasti onnellisia ollaan sitten jos tärppää.
Kaksi poikaa!