Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: jos saisit "tehtailla" lapsen, niin kumman sukupuolen valitsisit:

Vierailija
10.09.2010 |

tytön vai pojan?

Minä olisin tehtaillut ensin kaksi poikaa ja sitten tytön. Jos olisin saanut itse päättää.

Ja puhdas kysymys vaan, ei tarvita päivittelyjä tai kommentteja, että meilläpä onneksi on mitä halusin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan kolmatta. Jos saisin valita sukupuolen, niin valitsisin pojan, mutta en saa. Aikaisemmin en ole koskana ottanut etukäteen selvää kumpi tulee, nyt ajattelin sen tehdä. Tyttö on tottakai ihan yhtä tervetullut kuin poikakin, mutta jos saisi..niin sitten poika.

Vierailija
2/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi, että haluaisin että tyttäremme saisi siskon. Meillä on jo tyttö ja poika.

Mutta oikeasti sama kumpi tulisi kun edes jompi kumpi. Keskenmenojen jälkeen ei ole kuulunut kumpaakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo 5 poikaa

Vierailija
4/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja poika.

Tyttäremme kovasti toivoo, että saisi pikkusiskon ja sen niin mielelläni hänelle soisin vaan enpä tuota itse voi pättää.

Vierailija
5/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 3 poikaa ja 1 tyttö. mutta toisaalta pojat on kyllä helpompia kasvattaa. Meillä pojat on olleet niin putkiaivoisia ja ennalta arvattavia. Tyttö on niin tosi naisellinen kaikkien ajatuksenkiemuroitten ja muiden ihme juttujen kanssa.

Että jos ei olisi yhtään lasta, niin haluaisin ennemmin pojan :)

Vierailija
6/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi poikaa ja tyttö. Jos tekisin neljännen niin saisi tulla kumpi vaan :)

Vierailija
7/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minullakin ihanne. Pojat parin vuoden ikäerolla.

Vierailija
8/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tyttöä löytyy

Vierailija
9/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se se iso asia on, että tulisi kolmas lapsi, ei niin se onko se tytto tai poika

Vierailija
10/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoa löytyy molemmat, ja oikeassa järjestyksessäkin, eli ensin tyttö, ja sitten poika. Eli seuraava olis siis tyttö.

Vierailija
11/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiselle samanlaiselle pikkuveljeksi

voisin tehdä myös veljessarjan, esim. seitsemän veljestä ;)

Vierailija
12/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taitaa tämä yksi poika jäädä ainoaksi.

Vierailija
13/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jännitti miten oikein pärjään pojan kanssa ja esikoispojat usein villeinä esimerkkeinä voivat viedä perässään muutkin sisarukset paheen teille. Olisin varma, että tyttö esikoisena rauhoittaa koko lapsikatraan.

Mutta sitten sainkin pojan, joka oli aivan ihana juttu. Hän on niin helppo ja reipas ja älykäs ja vastuuntuntoinen. Hieno esikoinen on. Joten toivoin kakkosesta myös poikaa. Tulikin tyttö.

Ja herttinen, kun on söpö ja ihana prinsessavaiheineen ja pienenä koululaisena jne.

Onneksi ei saa tehtailla, olisi mennyt koko ajan pieleen valintani. :) Tosin jos olisi mennyt noin, kuten toivoin, niin olisinko pohtinut tällaistakaan. Olisin ollut varmaan silloinkin onnesta soikea.

Vierailija
14/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on poika ja tyttä tuossa järjestyksessä ja pakko sanoa, että pojan kasvattaminen on ainakin tähän mennessä ollut jollain tapaa hauskempaa, riehakkaampaa ja yksinkertaisempaa.

Vierailija
15/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tyttöä on.Mies ja minä toivotaan tyttöä vielä.

Vierailija
16/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo 2 poikaa siksi poikavauva tuntuisi kivalta :)

Vierailija
17/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 poikaa minulla jo on. Olisihan se tyttökin kiva saada.

Vierailija
18/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme poikaa meillä ennestään

Vierailija
19/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös jännitin, miten pojan kanssa pärjään ja niin ihana esikoispoika tuli, just Se Oikea meille ja ollaan ihan hullaannuttu tähän pikkuprinssiin.

Nyt jos toinen tulisi, tekisi mieli sanoa että tyttö, koska emme "tee" enempää kuin kaksi lasta ja jotenkin olisi kiva että olisi yksi kumpaakin lajia, mutta toisaalta samaa sukupuolta oleva kaveri tälle esikoishurmurille olisi myös ihana. Eli kävi kummin vain, niin oikeaan osuu!

kyllä jännitti miten oikein pärjään pojan kanssa ja esikoispojat usein villeinä esimerkkeinä voivat viedä perässään muutkin sisarukset paheen teille. Olisin varma, että tyttö esikoisena rauhoittaa koko lapsikatraan. Mutta sitten sainkin pojan, joka oli aivan ihana juttu. Hän on niin helppo ja reipas ja älykäs ja vastuuntuntoinen. Hieno esikoinen on. Joten toivoin kakkosesta myös poikaa. Tulikin tyttö. Ja herttinen, kun on söpö ja ihana prinsessavaiheineen ja pienenä koululaisena jne. Onneksi ei saa tehtailla, olisi mennyt koko ajan pieleen valintani. :) Tosin jos olisi mennyt noin, kuten toivoin, niin olisinko pohtinut tällaistakaan. Olisin ollut varmaan silloinkin onnesta soikea.

Vierailija
20/25 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika ja kaksi tyttöä perässä, ihanaa olisi vielä pieni poika tuohon perään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi