Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen paita / kaula-aukko sopii harteikkaalle naiselle?

Vierailija
10.09.2010 |

Olen siis pitkä ja normaalipainoinen ja aika harteikas. Lisäksi olkapäät näyttävät siltä, että jännittäisin niitä koko ajan "ylöspäin", vaikken jännitä.

Saisiko jollain tietyntyyppisella paidalla tai kaula-aukolla tuota ongelmaa jotenkin häivytettyä? Ei ainakaan olkatoppauksia!! :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-aukkoiset vaatteet, yksiväriset kuosit, ei mitään röyhelöitä yläosassa.

Vierailija
2/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula-aukon malli on pikemminkin rintavarustukseen liittyvä asia. Jos sulla on isot rinnat ja laitat avaran kaula-aukon niin kukaan (ainakaan mies) ei huomaa hartioita vaikka ne olisivat kuin ladon ovet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä yläosassa venekaula-aukkoja, halterneck-mallia, olkatoppauksia ja suuria kauluksia, sillä ne leventävät harteitasi entisestään. V-aukko ja raglanhihat sen sijaan kaventavat.

Juhlapukeutumisessa voit suosia yksiolkaimisia toppeja ja mekkoja.

Vierailija
4/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat vinkit. Vielä tumma väri, se pienentää.

Vierailija
5/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pullohartiat eli hartialinja ei ole vaakasuora vaan alaspäin viisto kohti olkapäätä. Pyrin tasapainottamaan vartaloani käyttämällä veneaukkoisia päänteitä ja paitoja, joissa olkapäiden kohdalla on rypytystä tai vaikka nappeja, jotka visuaalisesti leventävät hartijoita. Sen sijaan minulle ei sovi hihattomat paidat joissa olkapäät jäävät paljaaksi eikä V-aukkoiset paidat ellei niissä ole olkapäitä muuten korostettu. Halterneck sen sijaan korostaa olkapäitäni vaikka paljastaa enemmän kuin hihaton, juuri siksi. Sinun tapauksessasi ohjeet varmasti toimivat toisinpäin!

Vierailija
6/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

v-aukkoiset paidat

Vierailija
7/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halterneckiä suositella nimenomaan leveä harteiselle? Esim. erilaisissa tv:n tyyliohjelmissa. Samoin Hanna-Mari Seppälä on kaunis halterneckissä, vaikka on todella harteikas.

Vierailija
8/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen leveäharteinen tiimalasi ja otan siitä kaiken ilon irti. Käytän puhvihihoja ja halterneck-yläosia surutta, koska ne korostavat vartaloni muotoja. Leveissä hartioissa ei ole mitään pahaa, jos ne nyt eivät ihan hillittömän suuret ole.

Vierailija
9/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-AP