Ihmettelen joskus itseäni :-( ov
Olen tavannut miehen joka taitaa olla naisen unelma monin tavoin: pitkä, raamikas, urheilullinen, akateeminen, kiltti, huomioiva, rakastava. Olen melkoisen kovia kokenut elämässäni ja joskus ajattelin että jos kohtaan vielä rakkauden niin paljoa en vaatisi, vain kiltin miehen. Sain paljon enemmän ja nyt olen huomannut itsessäni asioita joista en pidä lainkaan. Jostain syystä työnnän miestä aika ajoin "reunalle" erilaisin tavoin. Joskus mikään ei kelpaa, joskus tahallani aiheutan isoa draamaa ja riidan, joskus manipuloin ym. Mikä minua vaivaa? Miksi en pysty vaan iloitsemaan ja olemaan tyytyväinen tasaiseen mukavaan elämään? Miksi teen tätä tahallani? Välillä ahdistaa niin vietävästi että miksi aiheutan pahaa oloa ihan tietoisesti ja taas päätän hyvittää kaiken. Miksi ihmeessä käyttäydyn näin :-(
Haet sitoutumista äksyilylläsi, haastat ja oletat, että kun tän testin läpäisee, luotan jne... tiedostamattakin noin tekee, jos on kvoia kokenut... tavallaan.
Itse olen samanlainen, kestää kauan, ennenkuin minusta tulee se oikea kiva ja mukava ihminen.