Joko olet tehnyt lahjoituksen Pakistanin tulvissa kärsineiden auttamiseksi?
Menkää hyvät ihmiset ja lahjoittakaa edes pieni summa. Itse rupesin aamupalapöydässä itkemään kesken lehdenluvun kun Hesarissa oli se kuva kärpästen peittämästä pikkulapsesta tuttipullon kanssa. Siellä on hätä, meillä ei! Me voimme auttaa.
Kommentit (33)
Niin minä joka sanoin että meitä on täällä liikaa, antaa luonnonvalinnan ja -mullistusten tapahtua.
lahjoitan 16 e kuukaudessa Unicefille ja se saa riittää meikäläisen omantunnon kevennykseksi
Eiköhän heilläkin ole jotain Pakistan-operaatioita
Hyvä että lahjoitat säännöllisesti. Teet tärkeää työtä.
Niin minä joka sanoin että meitä on täällä liikaa, antaa luonnonvalinnan ja -mullistusten tapahtua.
jos et voi niin kysyn miksi et voi??? Oletko itsekäs? ansaitsetko paikkasi?
Tuliko mieleen, että ne miehet jotka "tappelevat" ruokajonoissa ovat hankkimassa syötävää lapsilleen, äidilleen ja vaimolleen.
Et ole sitten sattunut näkemään niitä kuvia, joissa lapset ovat syömässä ja pakistanilaiset kylänmiehet laittavat mummot ja naiset istumaan perinteisille punotuille sängyille ja kantavat heidän veden yli kuivalle maalle turvaan? Muiden toimistojen kuvissa on kyllä ollut paljon naisiakin avustusruokia hakemassa jos se nyt sinua yhtään lohduttaa.
esim. auttoi suomalaisiakin lapsia aikanaan sodan jälkeen. Vuoroin vieraissa jne.
Tuliko mieleen, että ne miehet jotka "tappelevat" ruokajonoissa ovat hankkimassa syötävää lapsilleen, äidilleen ja vaimolleen. Et ole sitten sattunut näkemään niitä kuvia, joissa lapset ovat syömässä ja pakistanilaiset kylänmiehet laittavat mummot ja naiset istumaan perinteisille punotuille sängyille ja kantavat heidän veden yli kuivalle maalle turvaan? Muiden toimistojen kuvissa on kyllä ollut paljon naisiakin avustusruokia hakemassa jos se nyt sinua yhtään lohduttaa.
Ne miehet eivät välitä lapsistaan pätkääkään ja osa menee mustaan pörssiin.
Talvisota ym. Naiset ja lapset raiskataan järjestelmällisesti ja kodit poltetaan. Toisaalta olisi oikein meille. Muualla vain todettaisiin tylysti, etteipä kiinnosta.
on asunut Pakistanissa. Minä olen asunut Pakistanissa 6 vuotta. Lahoressa ja Peshawarissa. Luulisin tuntevani Pakistanilaiset miehet ja elämänmenon hieman paremmin kuin sinä.
Säälittäviä propagandan ja rasistisuuden värittäviä kommentteja.
Talvisota ym. Naiset ja lapset raiskataan järjestelmällisesti ja kodit poltetaan. Toisaalta olisi oikein meille. Muualla vain todettaisiin tylysti, etteipä kiinnosta.
todellakin todettaisiin noin. Siksi kannattaisi liittyä Natoon nyt kun ovi sinne on vielä auki.
Se on jännä juttu, kun rasistirasisti-huutelut alkaa joka käänteessä!
Maailmassa on satoja kriisejä: maanjäristys siellä, tulva tuolla, mutavyöry täällä. Kyllä naisten huonosta asemasta on paljon kirjoitettu! Minä en millään tavalla viitannut Pakistaniin, ylipäätänsä ryösteleviin hunnilaumoihin kriisialueella. Itse olet joku kapea-alainen pöhkö!
En oikein edes tiedä, miksi. Ei vain liikuta juuri pätkääkään.
Ettei tämä kommentti ole rasistinen
"Ne miehet eivät välitä lapsistaan pätkääkään ja osa menee mustaan pörssiin"
Sinä siis tunnet kaikki pakistanilaiset miehet ja mielestäsi tiedät varmasti etteivät he piittaa lapsistaan?
Jos noin mustavalkoinen näkemys ei ole sinun mielestäsi rasistinen niin voin vain ihmetellä...
Että Pakistanissa yläluokan ja keskiluokan välillä on ihan järkyttävät elintasoerot. Pakistanin rikkain yläluokka taitaa elellä paljon paremmin kuin eurooppalaiset miljonäärit. On meinaan sellaisia palatseja.
Tosin ei Pakistan kuitenkaan ihan perseestä ole ja siellä keskiluokallakin on suhteellisen siedettävät olot intiaan verrattuna. Pakistanissa on tosiaan slummeja paljon vähemmän ja tulojako on muilta osilta alemmissa sos. luokissa tasaisempaa. Muutenkaan ei yleensä tule vastaan yhtä hirveitä näkymiä kuin intiassa.