Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi tätä meidän sekalaisesti "sisustettua" huushollia! :D

Vierailija
09.09.2010 |

En kehtaa laittaa kuvaa mutta koitan kuvailla nyt esimerkiksi olohuonettamme:

puiset tummanruskeat kalusteet (lasiovelliset kirjahyllyt, lipasto, tv-taso, sohvapöytä) tummanharmaa kulmasohva, harmaa-valkoinen matto. Seinät valkoiset ja lattia "puunvärinen" (kuulostaa vielä ehkä ok:lta, jopa maltilliselta?)

Ja sitten itse sekamelskavärit "sisustuksessamme":

sohvalla fuksianpunainen sohvatyyny. Hempeän vaaleanvihreä torkkupeitto. Ikkunassa roikkuu tummanruskea-kelta-vaaleanruskeat retroverhot. Puinen kori täynnä vaaleita sohvatyynyjä. Kaksi kukkaa ikkunalaudalla, toinen kukkaruukku oranssi, toinen fuksia/violetti. Lipaston päällä turkoosissa lasimaljakossa valkoisia ja oransseja paperikukkia. Olkkarin kruunaa kirkkaanpunainen keinutuoli. Kirjahyllyissä eriväristen kirjojen selkämykset saavat silmät vilistämään.

Joku värien yhdistelyistä tietoinen saisi täällä varmaan migreenin :D

(Kieltämättä itsekin välillä mietin tätä meidän väriskaalaa, mutta en jaksa sisustaa, olen kurkkuani myöten täynnä sitä harrastusta.)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi olla värejä, jos niistä tykkää ja sekaisinkin.

Koti on varmaan teille rakas ja omannäköinen ja niin se pitää ollakin!

Vierailija
2/3 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi olla värejä, jos niistä tykkää ja sekaisinkin.

Koti on varmaan teille rakas ja omannäköinen ja niin se pitää ollakin!

Oon samaa mieltä asiasta, tuntuu että ihan kodikkaalta tuo näyttäis! Älä stressaa.

Tuu kattoon mitä täällä on, totaalimelska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa vain mukavan normaalilta sisustukselta. Itse olen kolme päivää yhdenkin blondin höpinöitä kuunnellut töissä kuinka Habitare messuilla oli taas sitä ja tätä ja savu jo nousee korvista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi