Jos nyt eroaisitte, olisiko miehesi kuumaa valuuttaa sinkkumarkkinoilla?
Kommentit (57)
hyvä koulutus ja työpaikka. Ei ole pahemmin rupsahtanut
Miinuksena varmaan kolme vilkasta lasta :)
Neljän lapsen isä...:) Kaksi isoa lasta ja yhteiset 2v. ja 4v. Toisaalta miksei: on hyvännäköinen nelikymppinen, urheilullinen ja pitkähkö. Osaa jutella naisten kanssa. Toisaalta haluaako nelikymppiset naiset enää miestä, jolla on kaksi pientä lasta jaloissa?
Fiksu, hauska, empaattinen ja komea mies. Ainoa vika jonkun mielestä varmaan ettei se halua lapsia.
Reppanan paketin päälle tulisin vielä minä, hysteerinen hyeena joka en todellakaan haluaisi, että kukaan "hutsu" koskisikaan minun lapsiini :D.
Heh, vakavasti puhuen pakko sanoa, että mä en oikeasti kestäisi jos mun lapset menisi joka toinen viikonloppu isin luo jossa joku äiti2 leikkis niiden äitiä. Hölmöä, tiedän.
mutta ehkä yhdeksi yöksi kelpaisi monellekin. Kyllä hän on ihan kunnollinen, ei siinä mitään.
dipl.inssi. Tekee vain niin paljon töitä, ettei varmaan ehtisi tapaamaan ketään.
No, meillä ei kyllä ole mitään aikomusta erota!
Pitkä, tumma, harteikas ja sosiaalinen, hyvintoimeentuleva mies, niin luulisi että kelpaa naisille.
Mutta jos me erottaisiin, niin se johtuisi siitä että minä haluan erota ja mieheltä menisi pitkä aika toipua.
On se kyllä aika karvainen ja sitten on vielä ne kaksi pientä lasta.
kyllä sen näkee naapurin naisten ilmeistä ja puheista että menis kuin kuumille kiville. Hyvä koulutus ja työpaikka, komea, hyvä kroppainen. Mut mä aion pitää sen itselläni.
Pitkä, tumma, harteikas ja sosiaalinen, hyvintoimeentuleva mies, niin luulisi että kelpaa naisille.
Mutta jos me erottaisiin, niin se johtuisi siitä että minä haluan erota ja mieheltä menisi pitkä aika toipua.
On se kyllä aika karvainen ja sitten on vielä ne kaksi pientä lasta.
Tää on ihan mun näppikseltä, onkohan meillä polyamoorinen jakomies? :D
olisi varmaan jos ei kauheasti katso ulkonäköä, kykenee pääsemään miehen ujouden läpi ja saa edes muutaman sanan hänen suustaan. Joo, ehkä.
ellei naista nimenomaan kiinnosta jo vanhempi mies, jolla kuitenkin sitä omaa jälkikasvua on, ja haluaa niiden kanssa paljon olla...
Tää on ihan mun näppikseltä, onkohan meillä polyamoorinen jakomies? :D
Mun mies tekee tosi paljon töitä ja on paljon poissa, joten voihan se olla =)
Vientiä varmaan olisi - mukava, urallaan menestynyt, fiksu mies, joka tykkää hemmotella vaimoaan, ja kaikenlisäksi komistuu vanhetessaan. Jos tämä komistustahti jatkuu, kuuskymppisenä miehelle pitää pukea burqa etteivät muut naiset sekoa ja vie mennessään :D!
Toisaalta on niinkin, että varattuna saattaa vetää toista sukupuolta puoleensa kuin hunaja mehiläisiä ja sitten sinkkuna saakin olla enemmän rauhassa.
Mutta luulen silti, että yrittäjiä riittäisi vaikka mieheni sinkkuuntuisi. :)
Meinaan en halua miestä, jolla lapsia. Mutta monet varmaan ottaa, kun ei saa lapsetonta miestä.
että riittäisi miehelle ottajia. Varsinkin nyt kun laihdutti lähes 20 kiloa.
Mulle ei kelpais varmaan kukaan teidän miehistä.
Et säkään kelpais mun miehelle.
Raukkaparka, eikä edes pärjäisi yksin. Voin kyllä antaa jollekin kiertoon jos vain kelpaa. Tekee kohtalaisesti kotitöitä, katsoo paljon telkkua, haluaa päivittäin seksiä ja läheisyyttä. Äkkipikainen, äänekäs, erittäin itsepäinen karvainen, lyhyt ja vähän pyöreä.