Jos nyt eroaisitte, olisiko miehesi kuumaa valuuttaa sinkkumarkkinoilla?
Kommentit (57)
Törkeimmät tulee pokaamaanki, jos ollaan joskus yhdessä viihteellä :D On vaan huvittavaa koska oon itekkin nuori, hyväkroppainen ja ihan kaunis niin sit sellaset vanhat pubiruusut yrittää tai vaihtoehtosesti "pikku tytöt"....homautan aina nätisti ettei painita ihan samassa sarjassa :D
Raitis ja savuton, lapsirakas, komea ja kaikin puolin mukava ja rakastettava persoona. Suht nuorikin vielä. Hän vaan menisi varmaan leskeksi jäätyään mielummin metsään eräjormailemaan, kuin etsimään uutta puolisoa sinkkumarkkinoilta. Joten sinänsä hankala saalis..
Mutta kaupan päällä tulveat vaativat lapset ja vanhentunut ulkomuoto voisivat tehdä tiukkaa vakavalle parisuhteelle.
Tai siis, yhdenyön seuraksi hänet varmaan moni baarista tahtoisi (on ihan kohtalaisen näköinen) mutta heti kun mies avaisi suunsa, niin jokainen itseään kunnioittava nainen juoksisi epäuskoisena vuorotellen itkien ja nauraen karkuun, ja lujaa (joo, mä en ole sellainen, selvästikään).
Törkeimmät tulee pokaamaanki, jos ollaan joskus yhdessä viihteellä :D On vaan huvittavaa koska oon itekkin nuori, hyväkroppainen ja ihan kaunis niin sit sellaset vanhat pubiruusut yrittää tai vaihtoehtosesti "pikku tytöt"....homautan aina nätisti ettei painita ihan samassa sarjassa :D
hei, Jonaskin petti Madeleinea jonkun isohampaisen norjalaisen kanssa, vaikka se oli kimpassa ruotsalaisten miesten ykkösfantasian kanssa.
joiden ukko on pitkä, sporttinen, komea, hyvässä asemassa ja perheelleen omistautunut!
Missä ovat ne vastaajat, jotka valittavat löysästä ukkoraasusta, joka ei jaksa huolehtia niin ulkonäöstään kuin perheestäänkään.....???
Minusta hän on erittäin hyvännäköinen ja kaikin puolin optimaalinen. Korkeasti koulutettu, kohtalainen palkka (kyllä sillä perheen elättää, kunhan vaimo ei käytä mitään julmettuja summia omiin menoihinsa), tasainen luonne, erityisen hyvin kasvatettu.
Mutta hän oli pitkään sinkku ennen kuin minä "pyydystin" hänet. Joten jotakin vikaa hänessä siis saattaa muiden naisten mielestä olla. Todennäköisesti tosin syynä on vain se, ettei hän itse niin tee aloitteita. Ehkä hän kuitenkin kelpaisi näin "vanhemmiten", lähempänä kolmeakymmentä, kun naisetkin alkavat kiinnostua rauhallisesta kotielämästä ja lapsista.
Kaiken lisäksi oma jälkeläisemme ei vielä näy, joten uusi nainen ei arvaisi, että hän ei olekaan lapseton. ;)
komea,urheilullinen,savuton ja raitis..sitten tuleekin mutta kohdat että jäisi yhdenillan viihteeksi..aikalailla rahaton,saamaton,itsekeskeisin ihminen ikinä-luultavasti..iso lapsi nuoruudesta ja pieni vauva nyt johon suuresti kiintynyt ettei todella välitä pikkuseikoista kuten muu elämä (esim.työt,kotityöt,laskujen maksu,lupaukset jne.)
toisaalta tuskin johtuu vauvasta vaan masennuskaudesta joka pukkaa päälle eli nukkuu ja röhnöttää eikä saa hoidettua yksinkertaisiakaan asioita saati vaadittua palkkoja jotka saamatta töistä..toisaalta herra käynyt samaisessa firmassa yhä töissä vauvan synnyttyä vaikka ensin jäi isyyslomalle, mutta hei mieli voi muuttua päivittäin että missä menee..hienoa, ois vaan kiva joskus pikkasen tietää ja varautua..niin ja tottakai tämä unelma antaa mennä ja tilaa-silloin kuin hänelle sopii siis ei kun itsellä sovittu meno josta ilmottanut aikoja sitten..taitaa olla aika perus paskianen x) jota ilman silti ei tahdo olla
Hän on pitkä, komea, urheilullinen ja hänellä on sopivan lihaksikas treenattu kroppa.
Hän on tyylikäs ja sopivasti trendikäs.
Hän on romanttinen, hellä, huumorintajuinen...
Siksi se onkin minun mies, eikä kenenkään muun :P
se on kiltti, hyvätapainen, antelias, kohtelias, siisti, varakas, huumorintajuinen...
näpit irti ;)
kiltti ja mukava. Ei ryyppää, eikä tupakoi. Kaljuuntuminen voi hieman jarruttaa, mutta en usko, että kovin paljoa. Sekä haitata voi, että viettää tosi paljon aikaa lasten kanssa mm. urheilee ja ulkoilee. Uusi eukko olisi takuulla mustis.
varattuna yh-äidille. Odotan mitä tuleman pitää, kun uusiofuusio kohtaa. Raukka luulee, että perhe-elämä jatkuu omien ja uuden onnen lapsen kanssa iloisesti. Lomat suunniteltu jne...
Suomessa ilmeisesti tosi HOT, naiset (ja homomiehet, yksi luuli miestäni Eros Ramazottiksi, :PPPPP)usein katsovat perään. Ikää 42 v, harmaantuneet mustat hiukset, hoikahko ja pitkähkö. Aika hiljainen, viihtyy parhaiten ihan vaan kotona.
Ammatiltaan perusinsinööri, hyvät tulot ja korkea työmoraali. Osallistuva isä, kotityötkin hoituvat ongelmitta.
On tosi sosiaalinen ja mukava. Ulkonäkö ei oo kaksinen, mutta osaa hurmata vaikka lyhtypylvään jos vaan haluaa. Pitää myös naista hyvänä; halaa ja koskettaa, tekee hyvää ruokaa, tulee lasten (myös vieraiden) kanssa todella hyvin toimeen...
Ainoo huonopuoli siinä on aivan järjetön ex-vaimo (en minä, vaan edellinen). Jos sitä exää sietää, niin mies on lottovoitto. Minä olen onnellinen tuosta miehestä niin kauan kun se vaan on mun, toivottavasti hautaan asti, mutta ikinä ei voi tietää... Rakastan!
Mun mies on kalju, parrakas, harteikas, vahvan näköinen (ja onkin sitä)ja vatsakas. Monet naiset näyttävät olevan kovin kiinnostuneita hänestä.
Hän tekee paljon kotitöitä ja laittaa aina ruokaa ja hoitaa kolmea lastamme. Hän myös lenkittää aina meidän perheen koiran. Hän on kyllä hyvä mies, paitsi, että on lievästi läheisyyskammoinen eikä halua seksiä kuin 1-2 kertaa kuukaudessa.
pitkä, sporttinen, fiksu, erittäin varakas, hyvä koulutus.
tosin iso miinus tulisi uudelta naiselta siitä, että on äärimmäisen omistautunut lapsilleen, ne on kaikki kaikessa miehelleni. jopa minä olen joksus mustis ;)
en aio laittaa kiertoon ;)