Jos nyt eroaisitte, olisiko miehesi kuumaa valuuttaa sinkkumarkkinoilla?
Kommentit (57)
täällä palstailee vain Kauniit ja Rohkeat :D
Onhan se komea, kiltti ja hyvä isä. Ja koulutettu, fiksu ja silti vakavaraisuudesta huolimatta rento tyyppi. Ja terveet elintavat, ei juo.
Varmaan juuri sellainen tyyppi, jonka yhteydenottoa toivoisin jos itse jollakin deittipalstalla sinkkuna roikkuisin.
On se vaan sääli ettei tosielämässä sovita yhteen niin hyvin kuin paperilla näyttäis. :(
Meinaan en halua miestä, jolla lapsia. Mutta monet varmaan ottaa, kun ei saa lapsetonta miestä.
Yksi joka sanoi, että mies olisi kovaa valuuttaa
voisin todeta, että näköjään kaikki miehet ovat kuumaa valuttaa sinkkumarkkinoilla (ja osa myös varatuilla markkinoilla eli varatut naiset omatoimisesti ottavat yhteyttä yksin jääneeseen)
tykkää sohvasta enemmän kuin kotitöistä...
lapsia hoitaa välillä ihan ok, mut jos paikalla niin se olen minä joka joudun kaiken tekemään ellen erikseen pyydä, eli ei omaaloitteisuutta juurikaan löydy.. pitkä ja sopusuhtainen on, ei ny niin kauhean komea mut ok, ei karvoja (onneks=)) säbä treeneissä vierähtää monta iltaa viikossa, ruokaa ei osaa tehdä, perunatkin keittää pohjaan... duunari mies on kyl.. sisko on ihan hirvee..
Mun mies tyylikäs, komea, ihana, hellä ja kotityöt ja ruoanteko onnistuu. Sen huomaa kun lähdetään ulos niin joku tulee aina iskemään vaikka itse istuisi vieressä. Sama juttu kun oltiin sairaalassa niin sieltä tuli kaksi vamppia itseään siihen hehkuttamaan ja kehumaan että kyllä mä noin hienon miehen haluaisi, siitä sen saa kun menee vanhemman lapsen kanssa vessaan. Reiluako?
on hyväkroppainen ja hauskannäköinen sekä myös pidetty ja sosiaalinen.. ja nyt vielä huolehtiva isäkin, sehän on vaan plussaa naisille.? :) Toivottavasti ei eroa tuu kuitenkaan!!
Komea, pitkä, sydämellinen, hyvässä työssä... Ihana.
Jos mietin vaikka naapuruston miehiä, niin kyllä heistä viidestä neljä olisi kovaa valuuttaa. Se yksi on päästänyt itsensä pahasti lihomaan.
Sattaishan toi jollekin kelvata.Tuskin kuitenkaan mikään kaikkien ihannemies tai päiväunien kohde.
Hyviä ja huonoja puolia löytyy. Ei ehkä ihan miesmalliainesta.Lyhyehkö, mutta ON HYVÄ PERSE!!!
mutta mulle olisi kyllä ottajia tällä hetkellä ainakin kaksi.
kunnes se uusi huomaa ettei mies ota lääkkeitään
sille ottajia löytyisi, tosin aika moni varaan juoksisi karkuun aika pian. Mieheni osaa olla aika hankala...
Miehen veli erosi jokunen vuosi sitten ja jo alkoi tämän kavereilla puhelimet piristä kun naiset kysyivät hänen puhelinnumeroaan. Kaupungin naiset menivät ihan sekaisin kun kuulivat hänen olevan taas sinkku!
Hyvännäköinen, mukava ja hyvä isä, mutta niin surkea pano, ettei koskaan pääsisi toisille treffeille!
että ottajia olisi ;)
Ois nimittäin kolmen erityislapsen yh jos erottais!
Sekä ulkonäkönsä, että varallisuutensa puolesta.
Pitkä, tumma, komea, urallaan menestynyt. Aina sen ympärillä on naiset pörränny, onneksi mies on ajatuksiltaan vanhanaikainen, eikä taatusti petä.
No, voipi olla kun paremmin tutustuis, niin siihen jäis...ihana mutta aika hankala luonne, pitää oppia monenlaista, että asiat sujuu. Ja sitten olis vielä kaupanpäälle 3 lapsosta.
12 laspen yh-iskä...kaikkihan sen haluas!;D
ihan menestystä markkinoilla, mutta tuskin mitään kuumaa kamaa;-D. Luonne ja vakuuttavuus sekä hyvä itsetunto vetoaisivat, siinä ei hirveästi haittaisi hienoinen kaljamaha:-). Samoin plussaa olisi älykkyys, hyvä työ ja palkka, nokkeluus ja moniosaaminen. Voi rakentaa talon, purkaa laitteen kuin laitteen ja korjata sen, osaa toimia lasten ja alaisten kanssa nerokkaasti jne.
Kaksi omaa lasta ja minun kolme toki voisivat vähän jarruttaa menestystä. Plus lastensa äiti;-D. Yhteinen talo ym. omaisuus. Mutta löytyisi sieltä varmaan entisistäkin heiloista halukkaita ottajia...;-)!
Enpä tiedä.
Neljän lapsen isä...:) Kaksi isoa lasta ja yhteiset 2v. ja 4v. Toisaalta miksei: on hyvännäköinen nelikymppinen, urheilullinen ja pitkähkö. Osaa jutella naisten kanssa. Toisaalta haluaako nelikymppiset naiset enää miestä, jolla on kaksi pientä lasta jaloissa?
----
Hehehhehee, ei tullut mielees, että ukkos vois kelvata nuoremmillekin naisille. Nelikymppiset miehet hakee itseään huomattavasti nuorempia naisia!
jaloissa jo nytkin, saati sitten jos olisi vapaa. Komea ja fiksu, hellä ja ihana. Parempi on vaan pitää siitä kynsin ja hampain kiinni.