Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäiti! Kuinka monta tuntia viikossa olet poissa kotoa ilman lapsia?

Vierailija
09.09.2010 |

Kerro myös kuinka monta lasta ja minkä ikäisiä!

Kiinnostaa tietää, pääseekö muut vastaavassa tilanteessa elävät esim. jumppaan tms. Meillä tuntuu olevan ihan mahdotonta järjestää.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tärkeä henkireikä. Sen jälkeen katselen rauhassa tv.tä.

Viikonloput olemme yhdessä perheenä. Miehen harrastukset ja oma aika työn jälkeen.

Toimii meillä.

Lapsia 3, 2-10v.

Vierailija
2/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä parin kauppareissun ajan keskimäärin. Jos tulee omia menoja, niin ne järjestetään, mutta säännöllisen menon (esim. liikuntaharrastus) järjestäminen tuntuu olevan ylivoimaista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa työn jälkeen ja tulla vielä laittamaan lapsia nukkumaan? Meillä mies tulee suoraan töistä kotiin ja on silti paikalla suunnilleen hetkeä ennen iltapalaa.

ap

Vierailija
4/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskaan se ei tarkoita ettenkö pääsisi. Mä vaan olen kotihiiri ja vietän aikaani tietokoneella kirjoittaen (siis en tälle palstalle vaan ihan tarinoita). Mutta kun haluan lähteä, ei sen kanssa ole ongelmaa.

Lapset 2kk ja 4v.

Vierailija
5/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli sairaalareissu toiseen kaupunkiin, matkat veivät n 2 tuntia.

Edellisen kerran olen ollut ilman lapsia liikenteessä vähän ennen joulua, silloin n. 6-7 tuntia jouluostoksilla.

Lapsia on kolme alle neljävuotiasta.

Vierailija
6/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ja 10v

Vierailija
7/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan sovittu miehen kanssa, että käyn yhtenä iltana viikossa luennolla. Mies on sillä aikaa vauvauinnissa. Muuten olen vauvan kanssa koko ajan, paitsi joskus käyn lähikaupassa ilman vauvaa. Ehkä kerran viikossa. Kerran kuussa saatan käydä vähän pidemmällä ruokakaupassa.

Vierailija
8/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 55 tuntia keskimäärin

8 ja 10v

T: sama

Vierailija
9/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kaksi, 1v ja 10v

Vierailija
10/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä työssä jo 7. Työn jälk salilla tai muuta urheilua. Kotona useimmiten 17, aina viimeistään 18. Syödään. Ulkoillaan. Lapset nukkumaan 21 jälk.

Vierailija
11/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v. 3v. ja 6v.(koulussa).

ja viikossa olen ilman lapsia n.5h.

Tällöin käyn esim.hammaslääkärissä, kelassa, pyörällä kaupassa tai kuntosalilla.

Vierailija
12/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta kävin säännöllisesti salilla 3-5 kertaa viikossa, siihen reissuun meni 1,5-2 h kerrallaan. Nykyään en käy säännöllisesti missään, lähden silloin tällöin kauppareissulle yksin tai tapaan ystäviä, kampaajalle, vaateostoksille tmv. Viime viikonlopun olin la-su ystävän luona.

Lapset 5 v. ja 2,5 v.

Vierailija
13/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla en ole ollut yhtään tuntia lapsesta erossa. Jonkun aikaa meillä toimi hyvin, että pääsin muutaman kerran viikossa jumppaan. Lopetin jumpat, koska minun piti tilata mieheltä vauvan hoitoaika etukäteen. Helpompaa olla kotona 24/7 kuin neuvotella hoitoajoista miehen kanssa. Ja kyllä, ihmettelen millaisen pässin kanssa olen lapsen tehnyt.

Vierailija
14/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta 2-12v. Mies epäsäännöllisessä vuorotyössä tai päivystää. Haaveilen pääseväni lenkille yksin, mutta silloin joskus kun se onnistuisi, olen jo niin väsynyt (siis iltaisin) että sänky vie voiton!

Vierailija
15/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy missään ilman lasta/lapsia. Ovat aina mukana joka paikassa. Lapset 1 ja 8 vuotta.

Vierailija
16/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppusin olen yleensä yhden yön kavereiden luona.

Vierailija
17/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tunti viikossa jumppaan.. Jos tarvetta niin shoppaamaan, kauppaan, ystäviä tapaamaan tai istumaan iltaa..

Lapset 1v7kk ja 3v9kk

Vierailija
18/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en säännöllisesti ollenkaan. Joskus käyn kaupassa yksin, joskus lenkillä. Puhetta on ollut, että alkaisin harrastamaan jotain kerta viikkoon, mut ei oo vielä toteutunut. En tosin oo kovin aktiivinen ollut asian suhteen.

Vierailija
19/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v ja 3v. myös parin kauppareissun verran . pääsisin kyllä enenmmänkin jos haluan.

ja illalla yhdeksän maissa kun laapset nukkumassa saa pari tuntia olla rauhassa.

Vierailija
20/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla aika paljon menoja, joten iltaisin tän viikon saldoksi tulee 7 tuntia + päiväsaikaan 2 x 2 h niin että yksi lapsi koulussa, yksi eskarissa, yksi kerhossa ja yksi jumppapaikan lapsiparkissa - ja tämä "oma aika" säännöllinen, joka viikkoinen. Joinain viikkoina ei sitten iltamenoja yhtään, joskus käy niinkuin nyt, että on useampia ja joskus se yksi tyttöjen ilta saattaa olla hyvin monia tunteja...

Käytännössä aina voin mennä kun haluan. Mies samoin. Jos tulee päällekkäisyyksiä, onneksi on lapsenvahtimahdollisuuksia, yleensä saadaan sovittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi