Miksi pitää olla uskollinen??
Siis ajatelkaa, onko se jotain omistushalua? Mikä siinä niin pyhää on?
Kommentit (8)
kanssa ollaan yhdessä sitä mieltä, että on ookoo nussia vieraita, niin ei uskottomuudessa mitään vikaa olekaan. Jos taas tietää, että kumppani pahoittaa mielensä, mutta silti pettää häntä hänen selkänsä takana, niin kyllä se on mielestäni silkkaa epärehellisyyttä.
Kyllä se kai jonkinmoista omistushaluakin on. Ainakin osittain. Itse en kestäisi, jos mieheni harrastaisi seksiä muidenkin naisten kanssa. Satuttaisi ja syvältä. Pelkkä ajatuskin tuntuu vaan pahalta. Siksi, ettei satuttaisi toista.
Itse en tahdo satuttaa miestäni, joten en petä. Ei kyllä tekisi edes mieli. Ihan vaan siksi. Periaatteessa kyllä pidän jollain tavalla myös "pyhänä" tätä, mitä meillä mieheni kanssa on. =)
mutta joo, jokainen pariskunta sopii itse pelisääntönsä.
Jos on sovittu, että ollaan uskollisia niin sitten olisi syytä olla.
Jos ei tahdo sitoutua yhteen ihmiseen. Tai on vaikeuksia pysyä uskollisena Tai sitten pitää hommata sellainen puoliso jolle myös sopii avoinsuhde
mutta kun sitten tapaa jonkun ja alkaa ns. seurustella niin tsadaa nyt ei muiden kanssa olla. Ihan automaattisesti niin on ajatusmalli sitten yleensä.
että ehkäisy pettää tai unohdamme humaltuneessa orgsaminhakuisessa tunnelmassa sitä käyttää.
Ja nyt sitten ensi vuonna vauvan kanssa kotia kohti ja tällä kertaa ei mene läpi:että on isin lapsi.
Kääks,mies makuni on muuttunut ja tämä poikkema kyllä melko varmaan jo näkyisi.Edelisestä lapsesta se ei päälle päin näkynytkään,miehet kun yhtä isopäisiä ja isosilmäisiä.
kanssa edellisetkin ovat syntyneet.
Mulla kun nää miessuhteet menee jotenkin niin vakavalle tasolle samantien..syytä en tiedä.
tietenkään pidäkään, KUNHAN ilmoittaa sen myös toiselle osapuolelle. Kyllä ihmisellä on oikeus tietää, jos hänen puolisonsa haluaa harrastaa seksiä toistenkin kanssa, se ei ole vain sen toisen päätös, jos on parisuhteeseen ryhdytty.