Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On huijausta käydä treffeillä jos ei ala kerran suhteeseen!!!

Vierailija
09.09.2010 |

Sen ihmisen kanssa kenen kanssa käyt treffeillä, et kuitenkaan ala seurustelemaan!! Olen kyllästynyt teihin naiset!! Miksi tapailette jos ette kerran halua alkaa suhdetta kanssani?!? Olette pelkkiä huijareita!!! Törkimyksiä!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nainen, joka provoilee :)

Vierailija
2/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin myös aikomuksenani on ollut alkaa seurustelemaan. Joskus vaan jostain miehestä on tullut treffeillä esiin sellaisia piirteitä, joita en seurustelukumppanissani haluaisi olevan, joten silloin suhde loppuu siihen.

Käyttäydytkö liian agressiivisesti naisia kohtaan? Alistatko heitä ym? Viestistäsi voisi päätellä että jonkun sellaisen asian vuoksi kaikki naisen ovat jättäneet sinut heti alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin alkanut seurustelemaan, mutta mutta...

Vierailija
4/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten selitellään sitä että "ei olekaan aikaa ja elämäntilanteeni on nyt niin ja näin" - miksei voi sanoa suoraan jos ei kiinnosta? Ja kai sen ajanpuutteen tietää jo etukäteen jos oikeasti on noin. tämä ei ole itselleni ajankohtainen aihe koska olen naimisissa, mutta tuota nyt sattuu kaikille naisillekin.

Vierailija
5/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan jos on kyse parista kolmesta kerrasta treffeillä käyntiä, ei mielestäni tarkoita tosiaankaan sitä että on heti valmis suhteeseen toisen kanssaa.

Itse ainakin haluan tutustua toiseen ennen kutiedän haluanko vakavan suhteen aloittaa. Eli olen kyllä käynyt treffeillä useammankin kerran saman miehen kanssa (3-4x). Ihastua voi toiseen hyvinkin pian, mutta aina se ihastuminen ei johta mihinkään jos ei toinen vain ole oman tyyppinen ihminen.

Toki kummallista toimintaa jos käydään treffeillä/tapaillaan pitkiä aikoja kuten monta kuukautta yms.

Vierailija
6/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luoja,saahan sitä tavata eikä sille ekalle tartte antaa!

Vierailija
7/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffeillä käynnin pitää aina johtaa seurusteluun, miksi treffeillä ylipäätään käydään? Kyselet vaan vastaantulevilta naisilta et alatsä olee mun kaa ja sitten rupeette suoraan seurustelemaan. Seuraako tästä myös automaattisesti avioliitto ja lapset? Voitte sopia tapaamisen suoraan kirkkoon tai maistraattiin, ei tartte sitten vääntää siitäkään että antaako toinen ekoilla treffeillä kun ollaan suoraan jo aviossa. Eiks nii?

Vierailija
8/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla oma käytöksesi? Yleensähän treffien tarkoitus on ottaa pikku hiljaa selvää siitä, kannattaako kyseisen tyypin kanssa alkaa mitään vakavampaa. Ilmeisesti sinun kanssasi ei ole kannattanut?

Vierailija
9/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä muutamalla treffailukerralla. Ite oon huomannut et sairaalloinen mustasukkaisuus & kontrollointi tulee ilmi vasta kun mies alkaa olla seurustelusta "varma" (tapailua kestänyt muutaman viikon) ja siihen TODELLA loppuu seurustelu mun osalta.