Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmenon jälkeen uuteen yritykseen -SYKSY 2010-

Kommentit (507)

Vierailija
81/507 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää sen nimimerkin hämärästi muistan. Ensin oltiin yahoolla ja sitten siirryttiin jonnekin. Mulla kanssa tunnukset hukkuneet, joten uudella nimimerkillä mennään.

Mulla ei ole vielä lapsia eli kolme keskenmennyttä vaan. Tässä siis melkein neljä vuotta unohdettu koko lapsijutut ja nyt vasta olin valmis yrittämään uudestaan. Mullehan tuli avioero silloin ja nyt uusi mies :) Nyt sovittu, että vuosi yritystä. Jos ei kuulu, lääkäriin lääkäriin.

Täällä menossa 28/?. Muka oireita pukkaa joka ovesta, mutta paskat sanon minä! Taitaa pää taas tehdä omia oireitaan.

Vierailija
82/507 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mää en osaa kirjoittaa sun nimimerkkiä oikein :) Ensin se oli Melicamam, nyt Malcamam...Ei hyvää päivää sentään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/507 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo monena yönä heräillyt keskellä yötä, ei väsytä eikä saa uudelleen unta...aamulla kuitenkin väsyttää senkin edestä :(

Mulla on nyt 30 pv kulunut kohdunulkoisesta (munanjohdin repesi ja poistettiin) ja kovasti odottelen menkkoja alkavaksi, ei mitään merkkiä mihinkään suuntaan. Toivottavasti kierto ei veny hurjan pitkäksi, olisi kiva päästä taas kärryille oviksista jne.

Taidan ruveta syömään jos se vaikka toisi unenlahjat takaisin. Ihanaa että tässäkin pinossa on plussia tullut ja oviksiakin bongattu, toivoa siis on! Tsemppiä kaikille! :)

Vierailija
84/507 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että tässä kuussa tullaan pohjalle ja lujaa.

Tällä viikolla on jotenkin toivo elänyt, että joskohan se olis sittenkin tärpännyt, mutta tuskin kuitenkaan. Pettymys onkin sitäkin pahmpi, kun menkat ensi viikolla alkaa... Toivottavasti edes alkavat ajallaan, ettei tartte elätellä turhaan toiveita. Yhtään raskaustestiä ei ole varastossa, eipä tule tehtyä turhia testejäkään.

Tosi positiivisella mielellä siis täällä :)

Vierailija
85/507 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaapa kellä tuhruttaa :´(

Pelottaa, olisikin sit 4. epäonnistunut raskaus :(

en jaksa!!!!

Jos huomenna pääsis tarkistettavaksi. Vähän sitä vuotoa vaan mut hei, sillä se muissakin on alkanut :´((

T.MiRaBeL rv 8?

Vierailija
86/507 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan nyt kuitenkin, että olisi harmitonta tuhruttelua. Vaikeaa varmasti kieltämättä...

Hengessä ollaan mukana, jaksamisia sinulle!

Minä sorruin viikonloppuna tilaamaan muutaman raskaustestin. Todennäköistähän on, ettei niitä tässä kuussakaan tarvita, mutta toivo näköjään elää...

Hermo on ollut tiukilla niin kuin aina ennen menkkoja, muita menkka- tai raskausoireita ei kyllä ole. Kassellaan miten ämmän käy :)

t.Anir

Vierailija
87/507 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirabel: En voi edes kuvitella miten paljon sinua pelottaa, mutta toivottavasti kaikki on hyvin! Monesti vuotoja tulee alkumetreillä juuri menkkojen aikaan, mutta tiedän ettei juuri tämä tieto helpota tuskaasi. Mutta tuo vuoto aina pelästyttää, vaikka se voi olla täysin vaaratontakin. Pidän peukkuja pystyssä, jotta kaikki olisi hyvin sinulla ja vauvalla!

Itselle ei sen kummempaa, ovista odotellaan saapuvaksi ensi viikolla, jos kroppa toimii kuten ennen. Tää elämä on siis yhtä odottamista... Raskaustestejä on laatikossa odottamassa useita ja tiedän olevani erittäin malttamaton testaamisen suhteen.

Vierailija
88/507 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
89/507 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viikko sitten vauva kuollut.

4. epäonnistunut raskaus siis.

Ei voi kuin ihmetellä mitä pahaa olen tehnyt.

Vierailija
90/507 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirabel: Voimia sinulle jaksamiseen. Viestisi sai minut sanattomaksi, tuntuu, ettei löydy sanoja kuvaamaan miten pahoillani olen jälleen koetun menetyksen vuoksi.

Tää on niin väärin, että toisille tulee vastoinkäymisiä aivan liikaa. Miksi me, jotka toivomme lasta, emme niitä saa ja vastaavasti toisille niitä tulee, vaikka he eivät haluaisi... Raskautuminen tuntuu olevan salatiedettä ja sitten jos vielä sattuu onnistamaan ja plussa testiin tuleekin, niin sitten vasta piina alkaakin, kun saa pelätä, että kestääkö vauva mukana loppuun asti...

Vierailija
91/507 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! Oikein iso lohtuhalaus sinulle. Niin sydämestäni toivon, että kukaan ei tästä pinosta joutuisi uudelleen keskenmenoa kokemaan. Vetää kyllä ihan täysin sanattomaksi se miten elämä voi mätkiä oikein kovemmalla kädellä toisinaan. Tämä on ihan huutava vääryys! Samaa kuin Nippe, olen itsekin usein miettinyt: miten voi olla niin vaikeaa tulla raskaaksi ja pysyä raskaana silloin kun sitä vauvaa toivoo ja sitten joku voi tulla vahingossa raskaaksi? Jotenkin aivan täysin uskomatonta.

Omaa napaa sen verran, että olen aika kätevästi unohtanut kaikki kiertopäivät sun muut perheessä jyllänneen tiukan syysflunssan takia. Ehdittiin puuhailemaan tasan sinä päivänä kun ovulaatiotesti näytti plussaa, joten aika pienin odotuksin ja toivein tässä edetään. Enkä edes aio kalenteria kaivaa ja laskea päiviä...

Mirabelille vielä ISO halaus ja voimia itsesi keräämiseen.

adalat :(

Vierailija
92/507 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirabel,olen tosi pahoillani,ei meistä ketään pitäis tänne enää julmasti paiskata!!!!

MILLOIN sä pääset tutkimuksiin,kai nyt jo tutkitaan,jotain?

Oliko tää siis peräkkäin 4. km?

Ihan tajuttoman raskasta :(((((

ON:

hormoonit sekaisin selkeesti.

sellanen pikkuinen paha olo alkoi jo ennen menkkoja,sit oli menkkojen ajan popis,ja nyt taas.Eilen illalla väänsi oikeelta puolelta niin,että jos olis ollut ovistestejä,olisin tehnyt,vaikkei kp olekkaan kuin 6,että eihän oviksen nyt pitäis tulla!Mutta eipä ollut,eikä ollut ainuttakaan pakettia lähiprismassa ja apteekissakaan ei digitaalisia,joten jätin ottamatta (mä en jaksa arpoo niistä liuskoista)

No vanhuus ei tuu yksin,tänään tuli taas vuosi lisää tän eukon mittariin,ja kuopuksen kanssa vietettiin yhteis synttäreitä.Nyt siis alkoi viimeiset 4 vuotta,joiden aikana sitten lisäännytään mikäli niin on käydäkseen,ja sitten se on siinä.

Kaikille plussatuulia, ja Mirabelille nyt erityinen lohtuhali!!!!!

ps.ikä siis 38 nyt (yhyy) joten voi vaikka päivittää listaan.

Vierailija
93/507 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurja juttu :( Toivottavasti pääset tutkimuksiin! Tässä pinossa on kyllä liian monella liian monia keskenmenoja...

Kysymys: syökö kukaan oma-aloitteisesti tai lääkärin määräyksestä aspiriinia/disperiiniä raskautumisen tueksi? Mä syön 50mg mini-disperiniä (1kpl/pvä) oviksesta kierron ekaan päivään. Näin tein myös esikoista yrittäessä ja jatkoin rv14 asti. Keskenmenoon johtaneessa raskaudessa en syönyt. Luulen, että tuosta voi olla jotain apua - itselläni korkea hemoglobiini ja matala verenpaine, joka voi kai olla hankala yhdistelmä raskauden kannalta.

Täällä oletetusta oviksesta nyt 5 päivää ja kova flunssa päällä. Toiveet aika matalalla tässä kuussa, vaikka yritystä olikin ihan oikeisiin aikoihin.

Vierailija
94/507 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih Mirabel** Halaan sinua oikein kovasti, en osaa sanoa mitään .. Palan tunne tuli kurkkuuni puolestasi:( Maailmassa ei ole kohtuutta , sitä vain ei ole..:8 Olet ajatuksissa.

Tervetuloa uusille myös minun puolestani ja toivon sydämeni pohjasta, että ajan kanssa kaikki pääsisimme täältä odottajien puolelle , vaikka pelot ja epätoivo on suurta.

Itsellä nyt kulunut 3 vkoa lääk tyhjennyksestä, vuoto loppui viime viikolla ja nyt odotellaan kuukautisia. Tähän väliin sitten tuli komplikaation poikanen, osittainen kohtutulehdus ja sen parin päivän vatsakivuista selvisin niin muka huokaisin. Kävin ed. pe. jälkkäris, jos gynekologi sanoi et kaikki ok ja kierto on jo alussa että kk oottelemaan.. Noh sitten vkonloppuna alkoi vatsansärky ja ihme paine oik. munasarjassa. Tänään hyppäsin taas terveystalolle ja kappas..siellä on munasarjoissa kystat!!Ja kaiken lisäks nyt 2 x ok ultran jälkeen mulle sanotaan, ettei täältä EHKÄ olekaan kaikki tullut pihalle.. Voi prkl sanon minä. Nyt oottelen huomiseen, kun saan hcg määrityksen ja tulehdusarvon. En haluisi nyt valittaa, kun täällä on suurempiakin suruja nyt, mutta alkaa olla jo aika väsynyt tähän, kun ei osiltaan mene putkeen yhtään..

Sanoinkin jo miehelle, että oon ehkä väsynyt siihen että yritettäisiin uutta raskautta. Mulle myös sanottiin, että jos huomenna hcg korkea saan lähetteen yliopistolliseen sairaalaan. Kaiken lisäks taas, kun mä saan huonoja uutisia mies on työmatkalla Puolassa:( Onneksi on tuo 5v tyttö sentään. Siitä iloitsen.

Tulen huomenna kertoon tuomioni.. Vitsi tätä odotusta:(

Voimia kaikille ja anteeksi oma napa nyt:(

Olette ajatuksissa.

Voikaa hyvin

Krisse

Vierailija
95/507 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin pitkän stoorin, mutta se hävisi bittiavaruuteen.

Summasummarum. 6 hoitajaa opiskelijoineen pällisteli ruutua jossa näkyi eloton vauva.

ekat lääkkeet otettu, huomenna lisää.

Tutkimuksista sen verran että tämähän oli tämän miehen kanssa vasta toinen raskaus... mutta tammikuulle sain ajan, mikäli en sitä ennen satu raskautumaan.

Kysyi haluaisinko ehkäistä jo... mutta mitä se auttaa? me halutaan lapsia, ja se helvetin pelko on läsnä vaikka raskautuisin 10 vuoden päästä, ei se tästä helpotu ajan kanssa ainakaan.

Joten päätettiin miehen kanssa ettei me ehkäistä edelleenkään. Meillä on toisemme, tuli mitä tuli. Ei ole asiaa josta ei yhdessä selvittäisi.

Joten... Lääkäri sanoi että heti kun oma vointi sallii niin siitä vaan. Jos tutkimuksiin haluan, ne voidaan aloittaa vasta ensivuonna, sitä ennen ei saisi raskautua, ja kuulemma harvoin mitään vikoja loytyy.

No, oon vaan aika kipee taas ja paska omatunto kun lapset piti viedä mummulle yoksi, olis ollu väärin et lapset joutuu katsoo ku äiti kiukuttelee ja on paskalla mielellä.

Mut nyt vien lapset hoitoon. Jos illalla olis sen verran kasassa etta vois pitää ne kotona...

Vierailija
96/507 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut uusista keskenmenoista! On se niin väärin, että toisille niitä vaan kertyy ja kertyy...Ja epävarmuus vaan jatkuu...

Itsellä kaikki muistot tulevat nyt mieleen viiden vuoden takaa. Luulin jo unohtaneeni, mutta ei tietoakaan sellaisesta. Viimeksi hajosi pää, joten nyt yritän olla hajottamatta itseäni, vaikka itkeskelyksi tämä aika helposti meneekin.

Tämä ensimmäinen yrityskierto on edennyt jo kp32, mutta negaa eilen, joten alkaisi nyt ne menkat.

Vierailija
97/507 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arktinen ampiainen (25 v.), Pohjois-Karjala, esikoinen toiveissa, km (tuulimuna) 05/10 todettu rv 10, km (tuulimuna) 10/10 todettu rv 9

Deja wu. Kotona odottamassa, että saan kutsun keskussairaalaan tyhjennykselle. Surkuhupaisaa.

Amppari

Vierailija
98/507 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä piru tätä pinoa vaivaa?!! Ensin Mirabel palaa ja sitten Amppari. Ei voi olla totta! Isot, isot lohtuhalit ampparille. Mulla on täällä niin puulla päähän lyöty olo, että en edes osaa nyt mitään muuta kommentoida. Amppari, yritä jaksaa.

adalat

Vierailija
99/507 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amppari: Hm... en voi muuta kuin toivottaa voimia jaksamiseen, jälleen sanattomaksi vetää... Toivotaan tyhjennyksen sujuvan hyvin ja että se olisi pian, jotta pääset paranemaan... Jos menet JNS keskussairaalaan, niin toivotaan, että kohtelu siellä on parempaa/inhimillisempää kuin itselläni. Ja toivottavasti saat jonkun tueksi mukaasi.

Mikä täällä nyt oikein tosiaan mättää? Vasta iloittiin kun saatiin plussia pinoon vähän väliä ja sitten nämä kohtalot toistuvat uudelleen ja toisille jo kenties monettako kertaa! Itselle alkoi tulla toivoa onnistumisesta, kun plussia sateli useampia lyhyellä aikaa ja nyt sitten alkaa tulla pelko siitä, että entäs jos tämä toistuu uudestaan ja uudestaan... Kaavinnan jälkeen jo sanoinkin naistentautien osastolla, että ei enää ikinä, sillä en halua sille osastolle "kanta-asiakas" korttia, varsinkin kun lääkärin kohtelu oli mitä oli.(suuttui, kun vaadin kaavintaa)

Tarvittas nyt plussia + loppuun asti kestäviä raskauksia lisää, kun ei tuo pelkkä plussaus näytä aina onneen johtavan...

100/507 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää pino kirottu, kun täältä ei väki pääse siirtymään pois???

Mirabel, vetää ihan sanattomaksi. Tuntuu jotenkin vaan niin hirveän pahalta, että joudut käymään tuon saman asian niin moneen kertaan läpi. Virtuaalihalauksia ja voimia.

Amppari, halauksia sinullekin. Miten voi käydä noin kaks kertaa peräkkäin??? Niin olisin suonut teille onnellisemman lopputuloksen tuolle raskaudelle. Surunvalitteluni ja osanottoni.

Eve, en ole varmaan vielä onnitellut. Onnea siis!!! Oletko kokeillut cb:n viikkonäyttösellä, jos sillä sais jotain ajatusta siitä, millä viikolla olet? Tsemppiä ihan hurjasti odotteluun.

Kaikille muille plussapuhureita kaikkiin testeihin!