Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmenon jälkeen uuteen yritykseen -SYKSY 2010-

Kommentit (507)

Vierailija
481/507 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa huomata, että täältäkin joku plussaa, valaa uskoa meihin muihinkin! :)

Ja Tsemppiä meille kaikille muille, joilla se plussa vielä antaa itseään odottaa!

Täälä ihmetellään edelleen ihmiskehon toimintaa... eli täällä joko kp49 keskenmenosta laskettaessa tai 20/28 jos joulun tulleet pari tippaa olivatkin minimini ekat kuukautiset. eli ensi viikolla voisi tietää tilanteen, jos silloinkaan ei kuulu ei plussaa eikä kuukautisia, niin soitan kyllä johonkin...

Voi kyllä olla että malttamattomana testaan viikonloppuna joko ovistestillä tai sitten ihan sillä toisella :) koska meillä on isännän kanssa tapana ottaa muutama lasi punkkua lauantaisin, kun poitsu on mennyt nukkumaan! niin ei varmaan anna luonnen olla testaamatta näiden epäilyksieni kanssa!

Täällä siis jo toista viikkoa: lämmöt 37 hujakoilla, väsyttää, närästää, veto pois, päätä särkee, itkettää, ällöttää, ala selkä kipiä, oikealta alhaalta viiltää ja välillä koko ala vatsa napaan asti ihan liekeissä...

Niin ja siis lauantaina viimeksi tein negan!

Vierailija
482/507 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kesäkuussa yksissä kemuissa, missä yksi pariskunta hehkutti, että heille tulee tammikuussa vauva. Minäkin olin silloin vielä onnellisesti raskaana, mutta miehen kanssa ei puhuttu raskaudesta mitään, aateltiin, että ei kannattaisi huudella vielä tässä vaiheessa.

No, heille syntyi toissapäivänä tyttö, pikkusen on tyhjä olo, meidän sintin la olis ollut 27.1.

Ja nyt mies eikun ämpyilee vastaan, mutta ei sano mitään syytä miksi ei haluaisi vauvaa. Ensi viikolla on ovisaika, varmaan pihtaa taas, kun on tämä vauva-aihe ollut viime päivinä taas pinnalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/507 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anir: Voi ei, miksi tää elämä ei voi olla edes joskus reilua. Joo laskettuaika kkm lähestyy hurjaa vauhtia. Näillä tietämillä olisi pitänyt äippäloman alkaa, eikä uutta edes kuulu. Töissäkin niin kamala kiire, että joutaisi sieltä kyllä mielellään äippälomalle jäämään. Tosin työkaverit ei varmaan hurraa huutoja päästelisi... Toivottavasti saat miehen houkuteltua oviksen hyödyntämiseen ensi viikolla. Tuo ei kyllä helpota yhtään, jos toinen ämpyilee vastaan... tai muuttaa mieltään.

Joo täällä odotetaan sitä lääkäriaikaa ensi maanantaille kuin kuuta nousevaa. Se taitaa sattua likelle ovista, riippuen nyt tuleeko pitkä vai lyhyt kierto... Tässä epäsäännöllisessä kierrossa on just se hankaluus, että ovistestejä pitäs olla hirvee nippu. Eka kertaa hymynaamoja käyttäessä, kaikki oli jo käytetty, ennen kuin ovis oli tulossa ja viime kierrossa hymynaama ilmesty heti ekaa kertaa kun testailin. No toivotaan kevään vyöhyketerapia käyntien auttavan ja kyllä tässä ois tuota painoakin tarkoitus jokunen kilo tiputtaa. Karkit on nyt pannassa (toinen juttu montako päivää kestän ilman) ja pyrin muutenkin syömään vähemmän hiilareita... KP 9/24-32

Missä ne plussat oikein viipyy meidän joukossa? Alkusyksystä tuli paljon mukavia uutisia ja nyt on ollut todella hiljaista...

Vierailija
484/507 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkais nyt ne menkat. Mä en jaksa odottaa! Tänään ois alkupäivä, jos kierto ois normaalitilassa. Mutta siitä ei oo kyllä nyt mitään tietoa. Pari päivää tullut taas pientä tuhrua, hetken jo ajattelin että nyt! mut ei sit kuitenkaan. Mä haluun yrittämään jo! Ääh. Alkais nyt.

Mitäs muuta, Korallille hirveesti onnea! Siis näin uudemman kerran vielä. :) Tulihan se pysyvä plussa sullekin -viimein. Oli jo aikakin.

Oon samaa mieltä, että plussia sais tulla tähän pinoon! Mä en hirveesti oo ahdistunut noista lähestyvistä/ohi menneistä lasketuista ajoista, jotenkin olin sit siinä vaiheessa jo niin muissa kuvioissa. Enkä usko että nytkään tulee sen kummemmin kriisiä. Mut ymmärrän hyvin, jos se aiheuttaa ahdistusta, oikein tosi hyvin. :(

Noh, toivotan jo tässä vaiheessa mukavaa viikonloppua kaikille! :) t.VM

485/507 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkoja ootellessa.. menossa 31/?? eikä kuulu eikä näy.. :/ mahaa juilinu jo pari päivää, mutta menkat vaan antaa oottaa itteesä. HUOH!

Sain eilen kuulla yhdestä tytöstä joka on raskaana.. vahinkoraskaus, eikä todellakaan ole kykenevä äidiks, väärä mies yms.. MIKSI?? musta se on niin väärin ja niin epäreilua, toiset haluais lapsen enemmän kun mitään ja toiset ei todellakaan haluais niin sit niitä kyl saa... masennusmieli taas :/

Vierailija
486/507 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne menkat vihdoin alko, ei ihan normaalit oo kyllä vieläkään, mut eiköhän se tästä. :)

Jännittää alottaa taas yritys, jotenkin tästä on kyl vähän mörkö tullu.. Ja kuitenkin sitä samaan aikaan ajattelee, et ei nyt kolmatta kertaa perättäin VOI samalla tavalla käydä, mut silleen sitä vähän ajatteli jo viime raskaudessakin ja niin vaan kävi kuitenkin huonosti. Joo. No. Toivottavasti tärppäis pian, nyt sitä sit on jo ihan malttamaton, vaikka ihan vähän aikaa sitten oli vielä aivan epätietonen koko homman mielekkyydestä. Ihminen on kyllä hassu.

Mukavaa viikonloppua kaikille! t.VM

Vierailija
487/507 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei halusin tulla moikkaamaan teita tanne! Ja suru uutisia ikavan paljon :( muutama hyvakin onnea heille!

Minut voi siis lisata listalle km 6/10 plussa 16/12

Taalla siis mennaan yhdeksannella viikolla ja hyvin on mennyt. Haluan sanoa niille jotka kovasti yrittavat ja tietavat etenkin etta kaikki pitaisi olla kunnossa etta koittakaa olla ajattelematta sita liikaa. Silloin se helpoiten tapahtuu minulle kavi juuri nain ja olemattomilla yrityskerroilla huomasin olevani raskaana.

Mina en edes odottanut etta tarppaa oli vain normaalia kovempia kuutautiskipuja ennen ja sitten plussasinkin jo sina paivana kuin olisi pitanyt alkaa.

Hyvaa alkuvuoden jatkoa ja toivon kaikille plussatuulia ja plussanneille tarrasukkia koska jokainen meist ahaluavista ansaitsee tulla raskaaksi ja nauttia raskausajasta.

sohappy rv 8+3

Vierailija
488/507 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nakojaan osaa enaa numeroita

km 6/10 plussasin 12/10

Vierailija
489/507 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sohappy plussasta!

Minua masentaa. Kuulin tänään, että yksi kaverini on raskaana. Tämä ei sinänsä masenna, heillä on kauan ollut yritys päällä ja ikääkin lähemmäs 40v, joten olen onnellinen, että heille on toinen lapsi tulossa. Masentaa mieheni asenne, kun kerroin vauvauutisia ja siinä tietysti omia vauvahaaveita. Mies vaan tuhahteli. Enempi vaan näyttää, että ei tule meille kolmatta lasta :( Miten se voikin niin masentaa...

490/507 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anir, en oo kauaa täällä pyöriny ni oon vähän ulalla teijän muitten asioista, ni miksei se sun mies tahdo lisää lapsia? tai siis sen käsityksen kuitenkin sain että on jossain vaiheessa halunnut?

Noh, nyt ne menkat sit eilen alko, vihdoinkin.

Vierailija
491/507 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anir: on nuo miehet sitten hankalia, tämän vauva"hankkeen" kanssa! Kurjaa :( Meillä mies ei juurikan korvaansa lotkauta kun asioista juttelen... Eilen soitin isännälle töihin, ettei tullut plussaa, eli ei vielä selitystä tälle kummalliselle ololle! Vastasi vaan "HARMI"!! Naisen aivoillani tietenkin otin hirmuiset raivarit ;) Välillä meitin käytöksen perusteella, että haluaako vauvaa yhtä paljon kuin minä, mutta sitten kun asiasta oikeasti keskustellaan, niin sanoo olevansa yhtä innoissaan!?

Täällä tälläistä...

Oltiin tuossa anoppilassa syömässä ja meinasin siihen pöytään oksentaa, kun tuli kahvien vuoro ja siirryinkin sohvalle siitä... siinä kohtaan tuli oikein kunnon pahoinvointi kohtaus ja heikotus, tuntui etten saa happea, että oksennan siihen paikkaan ja taju lähtee! hetken päästä helpotti, mutta nyt kotiin tullessa oli "pakko" taas syödä ja nyt on jälleen ällö olo! aamulla tai kai se klo11 oli jo päivää lämmöt oli 37.3. Pissalla oon ravannu tunnin välein, mikä on mielestäni paljon... ja nyt alkoi alavatsaa taas oikein kunnolla tuikkia ja polttelemaan, oli pakko ottaa farkut pois, josko se helpottaisi olo!? Itkua oon tänäänkin tuhrustanut, jo pariinkin kertaan, vaikka yleensä en juuri itkeskele ellei oikeasti ole kunnon syytä!

eilen tosiaan testasin taas negan, tänään kp 53/?? tai 24/28

Jos ei loppu viikosta ole näkynyt kuukautisia eikä plussaa, alan oikeasti olemaan huolissaan... koska lämmöt on nyt ollut selkeesti koholla parisen viikkoa ja nuo alavatsa nipppailut/vihlonnat/polttelut saman verran! Kauhuskenaarioissani, olen jo sairastanut jos jonkin näköistä kohtutulehdusta yms...

Vierailija
492/507 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas taustaillut täällä, kirjoittamisen aikaansaaminen on jotenkin niin kumman työlästä.

Anirin tilanne kuulostaa kyllä todella inhottavalta :( Onko mies tosiaan mitään syytä sanonut, vai hermostuuko se moisista kysymyksistäkin?

Miinalla on jänniä oireita, ihan raskausoireen näköisiä :D

Täällä taas elimistö jahkailee. Menossa kp 33/28-32, ei mitään oireita ja nega testattu kahdesti kp 29 ja 32. Saas nähdä, millaiseksi kierto nyt venyy. Vimmeksihän se venyi 35pv mittaiseksi, mutta niitten haamujen perusteella ajattelin kyllä sitä ehkä kumminkin varhaisena keskenmenona. Pitää kysellä vielä joltain viisaammaalta. Seuraavan kerran ajattelin testata tiistaina, jos vuotoa ei näy.

-Aveena, kp 33/28-32.

Vierailija
493/507 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meidän "iltatähtihanke" on ollut aika vaihteleva. Molemmat lapsemme ovat saaneet tosi helpolla alkunsa, kuopus pillereiden lopettamisen jälkeen eka kierrosta yhdestä ainoasta kerrasta. Kun kuopus täytti 3v, minulla alkoi vauvakuume nostella päätään, ja mieskin oli sillä mielellä, että kyllä tässä vielä yksi menisi. Pillerit loppuivat enkä hakenut uutta reseptiä. Oltiin sillä fiiliksellä, että jos vauva on tullakseen, tulkoon. Meni melkein vuosi, kun viime keväänä plussasin. Mies oli jo tuossa vaiheessa orientoitunut, että kolmatta ei tulekkaan, joten hänellä meni vähän aikaa sulatellessa vauvauutista. Ja sitten tuli keskenmeno rv 11. Kun siitä tokenin ja raskaustestit näytti lopulta negaa, mies alkoi puhua, että ei halua enää yrittää. Muuta syytä ei ole sanonut kuin mukavuudenhalun ja että elämä on jo niin helppoa näiden 6v ja pian 5v kanssa.

En tiedä mitä tässä tekisi, jotenkin alkaa olla luovuttajaolo, mutta toisaalta elättelen toivoa, että jos kuitenkin tärppi kävisi, kyllä mies sen vauvan hyväksyisi... Ehkäisyä ei ole käytössä eikä mies sitä ole vaatinut, tosin eipä ole kauhean vilkasta makuukamarissa... Selkeää eitä mies ei ole sanonut, ei halua kunnolla puhua koko asiasta, kommentoi aina vaan että vieläkö sinä vauvaa mietit, tai sit ei kommentoi mitään. On tää vaikeeta.

Vierailija
494/507 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjauduin kuitenkin sisään, ennenkuin tulin tänne joten vois taas kirjotellakin. Huomenna olis aika lääkärille noista vaihtelevista kuukautisista kun ovat vaihdeleet 29-36 ja välillä ollu muutan päivän tuhrua ja sittten vuotanu kolme päivää ja taas 1-4 pv tuhrua. Nyt se tuhruttelu alkoi sitten kp 27, toivottavasti ei kunnolla ala vuotaa. Mites yleensä pitäskö olla menkat ohi kun menee gynelle, ei oikein viittis peruakaan aikaa kun tuohon ajan saamiseen meni melkein kuukausi.

Meillä mies ilmottelee että ei tuu enään yhtään lisää, että myö ollaan liika vanhoja. Mutta ehkäsynä ainoastaan keskeytys, ja välillä mies kokeileen mahaa ja ilmottaa että siellä potkii kun on niin iso, joten mie ilmoitan että ei voi potkia kun ei mitään ooo sisään laittanu. sit ilmottaa että tarvis tuo maha huomattavasti pienentyä toisn ei se niin vaan pienenny, ja keskenmenon jälkeen olen saanu muutaman kilon pois eli ei se pitäs olla raskaudelle este tosin saishan sitä painoa kevyesti tipputtaa sen 20kg, mutta taitaa olla turha haave. mutta en mie vielä ihan vielä haluais kirvettä kaivoon heittää.

Vierailija
495/507 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Nyt on vähän valoa näkyvissä, sainkin gyneajan jo viime viikolle. Alavatsakipuihin on ollut niin tottunut jo, kun on aika ajoittaista, että hyvä kun tutkittiin.

Lievä tulehdus oli päällä, sain siihen antibioottikuurin. Lisäksi lähetteen papaan ja erinäisiin hormonikokeisiin, katsotaan että nekin on ok. Jos on, ei pitäisi olla mitään estettä raskaudelle.

Nyt menossa kp 13/26-28. Lauantaina oli selkeät oviskivut ja nyt on rinnat tosi kipeät. Normaalisti ei oo tässä vaiheessa ollut, joten toivon taas parasta, mutta voi olla että vaan kuvittelen.

Vierailija
496/507 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo: Pidetään peukkuja tärppäämisen suhteen...

Lakka: Joo meilläkin ollu vähän puhetta tästä painosta ja masusta... Kerkes paino nousta pari kiloa keskenmenneessä raskaudessa ja pari kiloo sit sitä lohtu suklaata syödessä. Nyt sit otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin viikko sitten syömään vähemmän hiilareita. Ja päätin luopua vähäksi aikaa suklaastakin. No viikkossa tippui 2,9 kg, vaikka en lisänny liikuntaa ja söin ihan kunnolla. Oudolta tuntuu ihan kun pitsaa oon syöny monta päivää (tehtynä vähähiilariseen pohjaan) ja paino on tippunu... No tavote ois viis vaikka tosin ei se 20 kilookaan pahaa tekis. Mies lupasi ostaa timanttikorvikset 5 kilosta, joten motivaattori tälle löytyy... En usko että yhtä paljoa tippuis eikä tarttekaan jatkossa, alussahan varmasti nestettä lähtee ja reilu pudotus johtuu siitä.

Omasta navasta sen verran, että gyne määräsi jos ei tästä kierrosta tärppää niin otetaan avuksi clomifen lääkkeet. Eli kolme kiertoa niitä ja jos sekään ei auta, niin sitten nähdään kuulemma lapsettomuuspolilla. Sanoi kaiken olevan ok, mutta koska kierto epäsäännöllinen niin arveli clomien lisäävän munarakkuloiden aktiivisuutta ja irtoamista. Tosin clomit kuulemma lisäävät keskenmenon riskiä...

Vierailija
497/507 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään erikoista vikaa ei löytyny ultraäänitutkimuksen perusteella, ainoastaan oireitten pohjalta kirjotti terolut 10mg, menkoista 14vrk sitten pitäs kymmenen päivää syödä noita pillereitä, kirjoitti puoleksi vuodeksi, jos ei mitään apuja tuhrutteluun määrää puolta vahvempia, jos sittenkään ole mitään apua tai menee hullummaksi, uudestaan lääkäriin. ja tais alkaa ne menkatkin muutaman päivän tuhruttelun jälkeen kun sorkki.

Vierailija
498/507 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis epäili keltarauhashormoonin määrän vaihtelua, toisena kuukautena normaali ja toisena liian alhainen, mutta periaatteessa ei raskaudelle ole mitään estettä. Eiks tällä viikolla ollu muillakin lääkäriaikoja?

Vierailija
499/507 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Lakka kokeilla tuota Zoeynkin mainostamaa omenaviinietikkakuuria. Olen itse ollut sillä nyt kaksi kuukautta (rkl haaleaan veteen per päivä) eikä ole tuhrutellut (vaikka aiemmin olen siis syönyt Lugesteronia ko. vaivaan). Eli joko etikka on auttanut tai sitten aika tehnyt tehtävänsä. Gyne myös kehui mun limakalvoa ultratessaan, oli hyvän paksuinen ja koostumukseltaan kuulemma erinomainen (tiedä sitten, mitä se tarkoitti ;)). Suosittelen, ei ole kallista ja pahaan makuunkin tottuu.

Zoey - mitenkäs sinulla, joko testi näytti toivottua?!

Nipa - odottelee kärsimättömänä menkkoja, että pääsisi testaan clomeja...

Vierailija
500/507 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ei nyt onni suosi tätä meidän pinoa :(

Eli täällä onkuin onkin kp 2/25-28 Nyt jo taas paremmilla mielin eteenpäin, kun sain eilen itkustettua ja purkauduttua isännälle sekä lohtusyömiseksi tein suklaakakkua ;)

Välillä vähän vaikeaa, kun ei saa isännältä kaipaamaansa tukea :( Keskenmenon jälkeen sanoi "yritetään uudestaan", ja negojen jälkeen "HARMI", sellaiset kommentit saa naisella muuten veret kiehumaan!! Kyllähän se varmaan yrittää, mutta kun sillä ei ole samanalaista kiirettä kuin itsellä, on enemmänkin Tulee jos on tullakseen, kun taas itsellä on ollut plussan ja etenkin keskenmenon jälkeen sellainen olo että, JUURI NYT, HETI, TÄSSÄ, SAMANTIEN se vauva TÄNNE!! Ja todellakin olisi paljon helpompaa jos pystyisi ottamaan tämän kaiken yhtä rauhaksiin, kuin miehet! MUTTA ;) Saisikohan silloin parempia tuloksia, kun ei olisi stressi rasitetta... ? HMMM... taidan lakata stressaamisen! kuinka helppoa :D

Päätin myös, että käyn tänään hakemassa sitä greippimehua, kun sitä niin kovin kehutaan. Samoin käyn hakemassa nyt niitä o-testeejä ja teen niitä silleen vähän niinkuin salaa, isännältä, koska jos alan niistä puhuu tulee toiselle kuulemma suorituspaineita ja sitä emme toki halua ;) ja oviksen jälkeen juon sen puoli lasia punkkua joka ilta. Sekä tietenkin syön vitamiineja sekä foolihappoa jo etukäteen. Olisikohan vielä jotain muuta mitä voisi asian hyväksi tehdä?