Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen uuteen yritykseen -SYKSY 2010-

Kommentit (507)

Vierailija
301/507 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu-tikki, paljon onnea! Pidetään peukut pystyssä että kaikki menee hyvin!

Rupikonna: Mulla ihan samanlaiset fiilikset, kovasti on "raskausoireita", mutta peruspessimisti sisällä sanoo että kuvittelen vaan kun niin kovasti toivoisin olevani raskaana. Nyt menossa kp 23/noin 30 (toivottavasti, yhdet menkat km jälkeen) eli vielä viikko pitäis odotella ennen kuin kannattaa testailla. Vaikka voihan testi näyttää plussaa jo muutaman päivän aiemminkin jos hcg on tarpeeks korkea. Mikähän testeissä muuten on herkkyysraja? Jotenkin pelkään, että kuitenkin on km jälkeen vielä taso niin korkeella että testi näyttää plussaa vaikkei todellisuudessa oliskaan =/ Onhan se tietysti testattu ja kaavinnan aikaan tais olla 17 eli ei kai sellaisen pitäis plussaa antaa? Ja kun ne menkatkin oli... Mut turha kai edes miettiä ennen kuin näkee alkaako menkat vai ei...

Heath: Onnea kovasti! Ja sinullekin peukut pystyssä että kaikki menee hyvin loppuun asti! Ilman km olisin itse lähes samoilla viikoilla, LA oli 17.3.2011. Nyyh :(

Niiskurouva: Minäkin uskoisin että kyllä haamuunkiin voi luottaa. Mut testaa uudestaan, koko ajanhan se hcg nousee. En vielä onnittele :)

Vierailija
302/507 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa ihanaa!!!me pidämme peukkuja että viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin!!!Ja kyllä,sulla ON mahkuja,se kaunis vaalenapunertava viiva on se juuri.Ihunaa!!!

Onneksi käänsit nassuni nyt hymyyn,kun se on tänään ollut itkunpuolella koko nassu.

Laskin oviksesta(kp 169 että tulee 30pv kierto.tänään siis kp29.Digi kertoi kylmästi ei raskaana,joten hyvästi haaveille.Tänään salilla itkin kun näin vauvajumppalaisia ja kuulin vauvan itkua.Ja sitten yritän uskotella itselle,en mä enää edes HALUA!!!PYH,minäkö vauvaa haluisin,hah hah.Yöllä uhosin miehellekkin että nyt lentää rukkaset naulaan,en jaksa tätä pashaa.

Ainuttakaan testitikkua ei tähän taloon enää tule,ainuttakaan ovista en tikuttele,jos ei olla asialla oikeaan aikaan niin voi voi.Mä oon vähän hiilenä.

joten poistun ja tuun huomenna/ylihuomenna katsomaan Niiskun kuulumiset.Mutta mä oon todella onnellinen sun puolesta Niisku,ja toivon koko sydämestäni että tää ois nyt teille TOTTA!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/507 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on tullut paljon uusia. Suurtakin suuremmat pahoittelut, että olette joutuneet tähän pinoon.

Täällä näytti olevan pohdintaa lapsettomuushoitoihin pääsystä. Haluankin kertoa oman tarinani. Jos se vaikka toisi vastauksia edes jollekin.

Syy siihen miksi jätin aikoinaan palstalle kirjoittelun oli lääkärin kehoitus ja kyllä se sai ajatukset siirtymään muihin asioihin. Niinkin paljon, että kesän loputtua aloin sopeutumaan ajatukseen lapsettomuudesta. Siihen tarinaani...

Huhtikuussa tuli vuosi täyteen yrittämistä. Silloin hakeuduimme lääkäriin ja saimme lähetteen polille. Polilta tuli kirje, että hoitoihin päästään viimeistään syksyllä. Kirjeen tulon aikoihin testi näytti positiivista ja olimme toiveikkaita onnistuneesta raskaudesta. Tiputteluvuoto alkoi ja jatkui. Neuvolassa sanottiin, että ei kannata hätäillä. Hätäilin silti ja neuvolatäti teki viikon kuluttua lähetteen ultraan... Siellä todettu kohtu tyhjäksi ja seuraavana päivänä kaavintaan. Yksityisellä gynellä kävin jälkitarkastuksessa ja hän sanoi, että toukokuun tuulimuna nollaa yrityksen ja emme pääsisi hoitoihin. Annoin asian olla ja päätimme mennä polille, kun kutsu tulee. Kutsuhan tuli ja menimme hattu kourassa, peläten käännyttämistä takaisin yrittämään. Lääkäri sanoi heti, että ehdottomastip tutkimukset ja hoidot aloitetaan sillä keskenmeno, tuulimuna ei ole tuloksellinen raskaus. Olo oli huojentunut. Clomifenit aloitettiin, eka inssi tehtiin... tulokseton. Ruuhkan vuoksi piti pitää taukokuukausi. Kiertoni olikin vain 20 päivää. Lääkitys vaihdettiin Arimidexiin, mutta toista inssiä ei ehditty tekemään sillä ovuloin normaalia nopeammin. Nyt pitäisi odottaa seuraavaa kiertoa, mutta... lauantaina sain haalean viivan testiin :D Silti ajattelin sen olevan virhe. Se ei tullut heti, vaan kävin tekemässä jotain välillä ja palasin takaisin heittämään testiä roskiin, jolloin viiva olikin ilmestynyt. Eli kelloa ei tullut katsottua ja siksi epäilen virhettä. Kuviteltuja/todellisia oireita on... Silti välillä palaan todellisuuteen, että mikään ei ole vielä 100% varmaa. Huomenna olisi tarkoitus tehdä uusi testi ja soitella polille tuloksesta. Mikäli sekin siis on positiivinen. Muussa tapauksessa jään odottelemaan tätiä.

Vierailija
304/507 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin päivään en ole ehtinyt palstalle. Olen minäkin hyvä "listaemo", mutta nyt on päivitykset viimenään tehty.

Ja mitä silmäni näkevätkään: Niisku!!! Itse pidän apteekin omaa hyvin luotettavana testinä. Ikinä ei ole vääriä viivoja minulle antanut eikä testi-ikkunaan ole tullut minkään valtakunnan haamuja tai viivanpaikkoja jos en ole ollut raskaana. Tosin se ei ole testi herkimmästä päästä, joten itse olen raskaana ollessani saanut haaleahkon viivan kun olen testannut heti silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, mutta viivan vahvuudella ei ole väliä, joten varovaisesti kuiskaan *onnea*. Sanoit, että et ota onnitteluita vastaan, mutta ihan vähän vaan. ;)

Tuutikille kunnon onnittelut. Ja toivon kovasti, että haavelijallakin kyse olisi ihan siitä itsestään. Toivottavasti kaikilla teillä tämä kipu ja tuska palkitaan ja kaikki menee hyvin.

Hilja82; lämpimästi tervetuloa porukkaan. Ikävää, että aina vaan uusia tippuu tänne.

Itselläni on tässä ollut, niin hoppu ja kiire, että en ole paljon ehtinyt miettiä raskautumista. Mikä on ihan hyväkin. Ovulaatiotestit loppuivat viime kuussa ja niillä periaatteessa saavutin sen päämäärän mitä hainkin; hormonitoiminta pelittää ainakin jotenkin kun kerran testeihin sain selvät plussat. Lisää en aio hommata vaan yritys jatkuu ihan ilman lisäapuja. Tulosta toivon, mutta jotenkin on hyvin pessimistinen olo. Tässä asiassa ei kyllä se vanha viisaus, "pessimisti ei pety", pidä paikkaansa. Kyllä ne kuukautiset on aina suuri pettymys, vaikka miten yrittää itseään huijata, että en muuta odottanutkaan. ;)

adalat kp 14/28(-32)

305/507 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi malicamam :(.Ymmärrän nuo tunteet tosi hyvin. Niitä on mahtunut viime kuukausiin kohtuullisen usein. Ja mulla ne tätiä edeltävät päivät on kaikkein vaikeimpia. Ei juurikaan ole tarvinnut testailla, kun mielialan heitoista ja jatkuvasta ketutuksesta on tiennyt mikä tilanne on. Mä nyt kuitenkin toivon, että teille se nyytti vielä suodaan tikuttamattomuuksista huolimatta (tai ehkäpä juuri siksi). Voimahalauksia sinulle.

Haaveilija, varovaisesti onnea! Miksei se sinunkin haamusi ihan oikea plussa olisi? Vaikka ymmärrän kyllä epäuskosi, sitä kun on tässäkin osoitteessa :). Toivotaan, että viiva on vahvistunut ja pääset onnellisesti odottajien puolelle.

Adalat, varovaisesti kiitos :). Hyvä, että tikutus on antanut sinulle sen, mihin niillä pyritkin. Onhan niistä apua kierron selvittämiseksi ja itse ainakin opin niiden avulla muutenkin siitä, miten tämä kroppa toimii. Voi, kun tämä olisi teillekin SE kierto. Ja olet kyllä ihan oikeassa: niin hyvin ei tässä asiassa voi varautua siihen negaan, ettei jonkin asteinen pettymys ja tyhjyyden tunne valtaisi tyhjää testiä katsellessa.

ON: Tänä aamuna viiva jo vahvempi ja vaikka asia edelleen tuntuu hyvin epätodelliselta (ja tulee tuntumaan vielä pitkään), niin kuitenkin jotenkin on semmonen hieman "hysteerinen olo". Hihittelen itsekseni sisäänpäin :). Tissit on myös kipeytyneet aikalailla. Vielä en osaa kauheasti pelätä, mutta varmasti sekin aika vielä tulee. Ehdin jo surra sitä, että km:n la aika tulee ja menee ja edelleenkään en ole raskaana, mutta näköjään viime metreillä se sitten kääntyi (la olis ollut 5.12). Kaikki eivät näköjään raskaudu heti km:n jälkeen, mutta onneksi se ei tarkoita sitä, ettei uudestaan voisi vielä joskus raskaana olla. Meillä km oli reilut 7kk sitten ja näihin kuukausiin on mahtunut paljon epätoivoa ja turhautumista. Ihan helpolla se ei unohdu, vaikka viiva testissä pysyisikin.

Vierailija
306/507 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa on tulla lukemaan etenkin juuri tälle palstalle näitä plussa uutisia, jo näitä on kaivattukin... Onkohan meidän yhteinen toive joulupukille tuottamassa tulosta? Toivotaan näin!

Rupikonna: No plussahan ei välttämättä näy kaikilla edes menkkojen oletettuna alkamispäivänä, kyllähän sitä voi herkimmillä testeillä toki testailla, mutta jos mietit uskaltaako vettä väkevämpää ottaa, niin joku minulle tässä ainakin vähän aikaa sitten lohdutteli, että kohtuullinen alkoholin nauttiminen ennen plussaa ei vaikuta raskauteen... Minä en vielä onneksi ole (en ainakaan tunnusta) kärsinyt kuvitelluista raskausoireista menkkoja edeltävänä aikana... Ehkä sitä laittaa jäitä hattuun riittävästi, jottei innostuisi turhaan ;)

Health: Mukava kuulla onnistumisista ja kuinka päästä yli siitä pelosta, joka varamasti tällä palstalla mukana olleilla tulee olemaan mukana seuraavassa raskaudessa... Onnea odotukseen!

Haaveilija: Pidetään peukut pystyssä ja jännätään tulosta!

Täällä odotellaan ovista viikon sisällä saapuvaksi, mutta hymynaamaa ei vielä testiin ole tullut... Kiertokin nyt heittelee, joten testeihin näköjään on turvauduttava... Jännää miten fiilikset heittelehtii, välillä tuntuu, että antaa olla koko homman ja tulkoon vauva jos tulee. Tiedän olevani maailman kärsimättömin ihminen, siis eihän tässä ole ollut kuin 3 menkat km jälkeen, että ei nyt yritystäkään verrattuna toisiin ole juurikaan takana, mutta... Onneksi ei kuitenkaan tuo kiukuttelu oo vielä tullu kuvioihin mukaan ;) Ja mies on aivan ihana olipa kierto menossa missä vaiheessa hyvänsä!

307/507 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana onnea plussanneille, tosi hieno juttu. Tervetuloa uudet, tosi harmi, että ootte joutunueet tänne. Ja Mirabelille voimahalit, tosi surullista.

Minäkin oon miettiny, jos lopettais tän palstailun ja taustailun kun ei tunnu tulosta tulevan. Kaverille sanoin yks päivä, että sama kun ei olis koskaan mitään ehkäisyä käyttäny kun ei raskaudu nyt kun sitä niin paljon toivoisi. Karmahan olis toki puuttunu peliin ja raskaaks olis tullu, vaikka ei sitä toivoisikaan.

Oma tilanne on tällä hetkellä se, että menkkojen olis pitäny alkaa, mutta eipä oo kuulunu, eikä kyllä mitään merkkejäkään moisesta. Ei tosin kyllä ole myöskään mitään raskausoireitakaan. Minä en taida uskaltaa testata olenkaan. Minä en halua taas pettyä kun viivaa ei tulekaan. Samalla mietin, etten uskalla testata, jos tuleekin plussa niin ajattelen, ettei se loppuun asti kestä. Aika hullut tunteet siis täällä. Ehkä mun on pakko testata perjantaina viimeistään kun olis pikkujoulu. Sittenpähän ainakin tietää mitä voi ja mitä ei voi tehdä. Jos kävis niin, että plussaviiva testiin lävähtää, en taida osallistua koko kemuihin, eipähän tarvii kelleen mitään selitellä. :)

Tarrasukkia ja plussatuulia kaikille!

mimmu

Vierailija
308/507 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että plussa haamut joulun hengessä saapuvat tähän pinoon, ja luottakaamme että ne myös vahvistuvat!!! Christmas spirit;)

Aika mahtava lumimyräkkä;) Raahasin esikon päiväkotiin pulkalla ja vaikka matkaa on n.10 min. molempiin suuntiin niin hiki kerkesi tulla!

ON:Täällä keskenmenosta on 34päivää (norm. kierto säännöllinen 28-30)ja menkkoja ei kuulu, testit näyttää negaa, mutta vatsa on kipuillu sunnuntaista asti, jollon luulin tädin kurvanneen paikalle, mutta jäikin muutaman päivän tuhruksi. Valkovuoto ja siis siinä mukan toi tuhruilu lisääntyny, mut ovistestikin näyttää negaa, li ei mitään hajua missä mennään! Jos ei kohta ala niin toiveet "jouluplussasta" voi heittää kaivoon.

Mimmulle voimia tunnevuoristorataan ja peukkuja testailuun!

Muille tasapuolisesti vertaishali!

Vierailija
309/507 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tämä kaikki teksti häviää????? Tulee vaan ekat kaksi riviä tekstistä :/ Yritetäänpä vielä..

Vierailija
310/507 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä suostu lisäämään tekstiäni sitten millään.

Plussa siis vahvistui tänään. Polille seuraava aika kolmen viikon kuluttua, jolloin eka ultra. Toivottavasti siinä kaikki hyvin. Miehenikin pakotan mukaan. Sen verran koville otti toukokuun ultra, jossa olin yksin. Saa mies olla mukana jakamassa joko ilon tai surun.

Onnea Niisku vahvistuneesta plussasta. Tiedän tasan tuon tunteen, kun km:n la aika lähestyy. Meillä olisi ollut sama 5.12 ja nyt plussataan samaan aikaan :D

Toivottavasti moni muukin tästä pinosta saisi plussan joululahjanaan.

Vierailija
311/507 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilija ja Niiskurouva, varovaiset onnentoivotukset!!!

Niisku, ihanaa ihanaa! Mulla on täällä kaikki raajat pystyssä, jotta nyt olisi sun aika ja tämä alkanut raskaus sujuisi hyvin loppuun asti!!!

Tsemppiä ja voimia hurjasti!

Itse kävin eilen neuvolassa ja kuulin ekaa kertaa pikkusen sydänäänet. Viikkoja nyt kasassa 12+6. Ihanaa se oli!!

Edelleen kuitenkin pieni epävarmuus nakuttaa takaraivossa ja pelko siitä, että jotakin pahaa tapahtuu... Yritän nyt selättää sitä ja pikku hiljaa kerätä luottamusta tähän raskauteen!

Lumiset terveiset!

Vierailija
312/507 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA!! :)

Niisku, oikein vapisin kuin luin tekstisi, niin kovasti toivon että teille se nyytti nyt tulisi! Mahtavaa!

Ja paljon, paljon onnea haaveilijallekin!!

Nyt peukut pystyyn että kaikki menisi hyvin loppuun asti!

- Heath & Hope - (rv 24+4)

Vierailija
313/507 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! Ihanaa, että saadaan vähän positiivista mielialaa tähänkin pinoon.

Harvinaista, meidänkin mökissä heiluteltiin peittoa oviksen aikoihin, tosin mies ei sitä tiedä, että oli ovisaika :) Nyt sitten pitäisi odotella reilu viikko, miten kävi, ja tiedän itseni, kuvittelen kaikki mahdolliset raskausoireet, ja sit on pudotus taas korkealta, kun menkat alkaa. Mitenkähän voisi unohtaa koko asian viikoksi...

Onko teillä raskautuneet ollut jotain oireita raskautumisesta jo ennen plussaa? Itse mietin enkä muista yhtään, missä vaiheessa raskautta rinnat muuttuivat aroiksi ja valkovuoto lisääntyi. Minulla on rinnat olleet tosi arat joka raskaudessa, ja hölmö minä jo odottelen, kipeytyykö ne vai ei...

Hölmö vanha Anir

Vierailija
314/507 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahdottoman suuret ja lämpimät onnittelut Niiskulle ja Haaveilijalle!!

Niisku: Oma mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Olenkin miettinyt, mitä sinnepäin kuuluu :)

Anir: Mulla päivää ennen plussaa alko selkeesti tihentynyt virtsaamistarve ja rintojen arkuus. Plussan kanssa samana päivänä tuli vielä hajuherkkyyskin. Muita oireita ei sitten ehtinyt tullakaan, ja nuokin hävisivät seuraavana ja sitä seuraavana päivänä.

Haaveilija: Koititko laittaa katkenneeseen viestiisi sydäntä eli "on pienempi kuin" + 3? Tuo "on pienempi kuin" ainakin katkaisee viestin niin, että se ja kaikki sen jälkeinen jää ilmestymättä. Jotkut muutskin erikoismerkit tehnevät samaa..?

Ompas kyllä hienoa, että plussia näkyy täälläkin ketjussa, ja vielä Heath ja Tiuhtinen kertoilevat iloisia odotusuutisia. Tulee hyvä mieli :)

On: Eilen oli laskennallinen ovis, mutta viikonloppuna enemmän jonkinasteisia ovistuntemuksia. Tiedä sitten milloin oli, onko vielä tulossa vai tuleeko ollenkaan. Millään tavalla kehittynyt en tässä ovistenbongailussa ole. Mieskin jopa itse ihan oma-aloitteisesti tiedusteli, että mitenkäs kierto menee, ja ovisaika tuli sitten hyvin hyödynnettyä. Lienee syytä vielä jatkaa. Hih.

-Aveena, kp 16/28-32

Vierailija
315/507 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä meneekin tässä leipoessa. Tänään kun on esikoisen koulun myyjäiset niin menin taas lupautumaan leipomaan vähän kaikkea. Eipä siinä kyllä mitään; leipominen on kivaa.

Päätin alkaa positiivikseksi ja päivitin listaan sekä Niiskun että Haaveilijan plussat. Plussa on plussa ja nyytit kestävät kyydissä viikoille 40+ ja sitten hyvin vastahakoisesti jättävät yksiönsä. Niisku muuten, sinulta puuttui esittely kokonaan vai harittavatko silmäni niin kakkuohjeiden pläräämisestä, että en hoksannut?

Aveena; meillä menee aika samoissa kierto. Kp on minulla nyt 16. Minäkään en oikeastaan osaa ovulaatiota tunnistaa, mutta eilen oli ihmeellisiä nipistelyitä alavatsalla ja oikealla puolella munasarjojen kohdilla; oliskohan ollut ovulaatio? No on kuitenkin yritystä ollut kp 12, 14 ja 15. Saapa nähdä tuleeko tulosta vaiko ei. Toisaalta on tässä pari kiertoa niiden ovulaatiotikkujen kanssa ajoitukset osuneet ihan nappiin eikä silti tulosta ole tullut, joten yritän olla elättelemättä suuria toiveita.

Hyvä, että anirkin oli päässyt tositoimeen miehen kanssa. Toivotaan, että tuottaa tulosta.

Adalat kp 16/28(-32)

Vierailija
316/507 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee tääkin eukko nyt.

Alan vlcd-dietin ainakin seuraaviin menkkoihin saakka.Tänään siis kp1 napsahti mulle.Tiesinhän ton kun sen negan toissa aamuna testasin,mutta aina se kolauttaa jokseenkin kovaa.

Lupaan itselleni tehdä nyt paljon kivoja juttuja,aktivoidun salilla käymään ainakin sen 2krt viikossa ja silleen.

Ilmeisesti ei ole mun/meidän aika nyt,jos koskaan.Olenhan mä jo saanut paljon elämältä,7 muksua.varmaan se sitten riittä :)

Oikeen hyvää jatkoa kaikille.Mut voi poistaa tuosta ekasta viestistäkin.Ettei tule yhtään kiusausta enää tulla tänne katselemaan.Mä etsin tän ketjun sitten käsiini,jos joskus plussaan.

Vierailija
317/507 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea adalat oviksen hyödyntämiseen! Toivotaan että tärppi olis käyny...nii ja ihanaa et joku jaksaa leipoa;) Mä teen aina samoja kakkuja ja piirakoita kun tekee jotain mieli, mut ihailen aina niitä jotka jaksaa soveltaa ja väsäillä kaikkea uutta;)

Onnea jatkoon Malicamam! Iso päätös, mutta varmasti jollain tapaa helpottaa! Ja katotaa nyt, kun luopuu kuumeilusta ni sillon se plussa tietty tulee;)

ON: 5 viikkoa km, eikä mitään tapahdu, tai joo vatsaa kouristelee välillä kovastikin ja just sillee kun pitäs menkkojen alkaa, mut mitään ei tapahdu. vain valkovuotoa, joskus paljonkin. Ja tikut näyttää miinusta.

Koska olis sopiva aika soittaa lääkäriin, niin et ne ei naura mua pihalle sieltä? Jos viikon viellä odotan ni saisko sit jo vaatia jotain tehtävän et menkat alkais? Mulla on aina ollu säännölliset menkat ja tää on siks niin rasittavaa!!!

318/507 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista! Olo on ihan käsittämätön. Meillä piti olla se lapsettomuuspolin ensi käynti parin viikon päästä ja siksikin olo on hyvin, hyvin onnellinen. Totta kai pelkopeikot on matkassa mukana, mutta onneksi ei kovin aktiivisena.

Nippe, peukutuksia oviksen metsästykseen. Noita samoja tunteiden heittelyitä asian suhteen on ollut täälläkin. Ne kai kuuluu asiaan, vaikka ovatkin aika epämukavia välillä. Toivotaan, että tämä olis se teidän kierto.

Mimmu, testiä kehiin vaan. Kyllähän se nega on aina pettymys, mutta aika stressaavaa se epätietoisuuskin on. Sitä paitsi - kuka sanoo, että se testi on nega ;). Plussapuhureita!

Haaveilija, onpa todellakin samanlaiset tarinat meillä. Toivottavasti saadaan pitää kyytiläiset kyydissä loppuun saakka. Voimia.

Tiuhtinen ja Heath, kiitos myös teille onnittelujista. Antaa toivoa nähdä, että kaikkien raskauksien ei tarvitse päättyä km:oon...

Anir, wohoo! Toivottavasti peitonheilutus tuottaa toivotun tuloksen. Voimia piinailuihin ja jännäilyihin. Oireita en oikein osannut sen kummemmin kytätä, kun pidin raskautumista täysin mahdottomana, mutta näin jälkikäteen mietittynä niitä olen itselleni onnistunut löytämään. Valkkari on haissu jotenkin kummalliselle jo useamman päivän, semmoselle makealle, ei niinkään tulehdukseen viittaavalle. Ja sen muistan edellisestäkin kerrasta. Mä en yleensä tykkää kahvista, mutta joskus viikko sitten sitä oli ihan kahtena päivänä PAKKO saada. Outoa... Tissit on kipeät ja turpeat. Vessassa saa juosta ja palelu on ihan kamalaa. Plussapuhureita sinnekin PUUUUUUUUUH.

Aveena, sielläkin ovis ollut. Peukut on pystytetty teille. Toivottavasti oviksen hyödyntäminen tuottaa tulosta.

Adalat, kiitos listan päivityksestä. Testejä on tehty hulluna ja kun ne kaikki jonkunlaisen viivan näyttää (digejä on vielä kaksi kaapissa, mutta teen ne sitten joskus), joten eiköhän tässä sitten raskaana olla. Uskomatonta.

Mä huomasin myös jossain vaiheessa pudonneeni listalta, mutta ei se niin vaarallista ole. Se virallinen rivi oli Niiskurouva, esikoinen toiveissa (miehellä 3 edellisestä liitosta), km 04/10, plussa 11/10

Malicamamille vilkutuksia ja onnellista jatkoa. Varmaan tiesitkin, että jo muutaman kg:n painonpudotus vaikuttaa vauvautumiseen positiivisesti ;)...

Taide, tuo niin turhauttavaa, kun ei tiedä miten kroppa km:oon reagoi. Se on niin outoa, että kun tätiä odottaa saapuvaksi, se ei tule ja kun sen taas soisi pysyvän poissa, se tulee hyvinkin tarkasti. Seurattiinko sulla sitä hcg:tä km:n jälkeen ollenkaan? Kai se kierto vie oman aikansa normalisoitua, mutta onhan sekin mahdollista, että kohtuun on vielä jäänyt jotain, joka pitää raskaushormonia vähän koholla ja estää normikierron. Negan tosin taisit testata jossain vaiheessa, joten kaipa siihenkin voi luottaa? On tuo vaan niin ikävä tilanne :(. Halauksia.

Vielä en taida uskaltautua tuonne odottajien puolelle, joten jatkan taustailua täällä teidän kanssa. Plussia kaikille kaikkiin testeihin!

Niisku kp 28/25-31 tai 3+6 :)

Ps. Mihinkähän kohtaan toi kuva mahtaa tulla... Tekniikan ihmelapsi säätää taas :).

319/507 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, menkat alkoivat, eli se siitä taas sitten... No parempi onni ens kerralla. :)

Melicamamille tsemppiä jatkoon ja useinhan käy niin, että kun jotain vähiten odottaa niin sitte kuitenkin käy ;)

Hui kauhia kun mulla tuli ihan kylmät väreet tosta Niiskun kuvasta. Oon niin onnellinen sun puolesta! :D wipiiii!!!! :)

Nyt vaan kaikille muillekin plussia kehiin!

mimmu

Vierailija
320/507 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Mimmulle tädin saapumisesta! Onneks jaksat ajatella positiivisesti :)

Älyttömästi onnea ja tarrasukkia Niiskurouvalle! Kyllä sä mun puolesta voisit noiden testien jälkeen jo uskaltautua odotus-puolellekin, mutta olet toki tervetullut kirjoittelemaan ja taustailemaan vielä meidänkin kanssa :)

Taide, kyllä sä mun mielestä viikon päästä voit jo hyvin ottaa yhteyttä jonnekin, jos mitään ei tapahdu suuntaan tai toiseen. Kyllä 6 viikkoa on jo sen verran pitkä aika. Eikä ammattilaisten kyllä pitäis nauraa ketään pellolle, jos on huolissaan oman kehonsa toiminnasta kyllä silloin saa kysyä ja vaatia apua.

ON: Tänään kävin vessassa töissä ja paperiin jäi pyyhkiessä ihan vähän verta. Onko kellään muulla ollut vastaavaa? Mulla ei ikinä ole keskellä kiertoa kyllä tullut mitään. Oikeen rupes taas kiukuttamaan, et miks kropan pitääkin mennä näin sekasin. Toivottavasti ei vaikuta ovikseen joka pitäis laskennallisesti olla viikon päästä käsillä. Vitsi, jos kierto on nyt menny ihan sekasin, niin varmaan seuraavassa kierrossa täytyy tikutella ovista kaiken varalta jos nyt ei tärppää vaikka oonki tähän asti aatellu etten niitä rupee käyttää. Tai pitäiskö olla huolissaan ja ottaa yhteyttä lääkäriin?

JaSu84 kp11/32