Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen uuteen yritykseen -SYKSY 2010-

09.09.2010 |

Kommentit (507)

Vierailija
1/507 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on kun kerran syyskuuta jo eletään, joten avasinpa meille nyt sitten uuden pinon syksyä varten kuten Niisku pyysi tekemään. Yhtään vastaavaa pinoa ikinä en ole avannut, mutta näyttipä onnistuvan. :)

Omassa navassa ei mitään raportoitavaa. Tänään pitäisi normaalikierron mukaan alkaa kuukautiset. Ei vielä ainakaan ole näkynyt, mutta pitää nyt odotella tuonne viikonlopulle ainakin kun viimeeksikin kierto pari päivää venyi.

adalat kp 29/28-30

Vierailija
2/507 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy saapuu, menkat ei... Tiedän, että kärsimätön oon ja ihan normaalia, että joutuu vielä odottelemaan, mutta tyypillistä minua. Tutkinhan aina joululahjatkin etukäteen...

KP 25/30-32(ennen km). Mitään tuntemuksia ei mihinkään suuntaan edelleenkään... Ennen raskautta ovis oli helppo bongata nipistelystä, mutta nyt ei mitään tietoa mistään...Siis ehkäsyä ei kyllä oo käytetty, mutta eipä tässä hirveesti oo ennätetty yrittämäänkään uutta vauvelia, koska eka oli ne vuodot kaavinnan jälkeen ja sitten mies lähti lähes viikoksi koulutukseen kauas pois :( Onneksi palailee huomenna jo kotiin.

Syyspiristykseksi kaikille plussia toivottaen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/507 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin raapustaisin muutaman rivin näin uuden pinon kunniaksi.

Eipä tässä mitään ihmeitä, täti tuli kylään niin kuin odottelinkin, nyt olisi eka kierto, kun virallisesti saisi alkaa uutta yritystä. Mies rontti vaan vaikuttaa sellaisesta, että ei haluakaan enää yrittää. Suoraan ei kyllä sano mitään, mutta tuhisee kaikille minun vauvajutuille.

Itse haluaisin kovasti uudelleen raskaaksi ja vielä yhden lapsen, joka päivä asia pyörii mielessä. Keskenmeno kyllä pelottaa ihan kympillä, tuntuu etten jaksaisi sitä uudelleen.

Anir

Vierailija
4/507 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli keskeytynyt km tod tänään, rv 9+1 . Alkio oli jäänyt vkoille 7+ . Sykkeen olin jo ehtinyt nähdä ja huhtivauva piti tulla. Mulla aiemmastaan yksi km ja yksi tm. Nyt menen huomenna/ ma tyhjennykseen lääkkeille ja sitten jään odottelemaan suruissani pv kerrallaan taas uuteen alkuun.

Tsemppiä teille kaikille ja on kiva kun löytyi tälläinen ryhmä:)

Krisse ja enkeli 9+1

niin ja p.s yksi tyttö meillä siis on vm-05 ,eli kakkonen toiveissa

Vierailija
5/507 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut tämä ensimmäinen varsinainen yrityskierto kaavinnan jälkeen tuottaa tulosta (en siis laske sitä ensimmäistä kaavinnan jälkeistä kiertoa yritykseksi, koska silloin ei saanut yrittää). Tein nimittäin tänään testin ihan siksi kun illalla olisi rapujuhlat, kosteat sellaiset, ja halusin olla varma ettei testissä mitään näy. Ja eihän siinä näkynyt; pelkkää valkoista vain. Kyllä sitä tuntee aina itsensä idiootiksi kun tyhjää valkoista testiä katselee, vaikka odotukset eivät kamalan korkealla tämän kierron suhteen olleetkaan. Tympii vaan kuitenkin. Haluaisin niin olla raskaana uudelleen. Vituttaa, ettei se alkanut raskaus kantanut pidemmälle ja kaikenlisäksi vatsaakin kouristaa siihen malliin, että kuukautiset alkavat ihan kohta. Tiedän, että on lapsellista "kiukutella" täällä verbaalisesti, emmehän ole edes kauaa yrittäneet, mutta silti v-tuttaa.

anir; meilläkin oli aluksi miehen kanssa vähän samaa. Arvottiin kumpikin, että halutaanko jatkaa yritystä ja ottaa riski uudesta epäonnistumisesta. Päätettiin kuitenkin haluta, mutta nyt taas huomaan itsessäni, että kun kuukautiset ovat alkamassa pessimisti nostaa jälleen päätään; onko meille ikinä tarkoitettu uutta vauvaa vai pitäisikö vaan olla tyytyväinen tähän mitä nyt on ja lopettaa haaveilu? Mies taas on niin yrittämässä, että ei yhtään ymmärrä tätä minun pessimistisyyttäni.

kristinamom; ikävää, että joudut tähän porukkaan, mutta lämpimästi tervetuloa kuitenkin. Sinulla on näköjään tuota historiaa vähän rankemman kautta. Lisäsin sinut tuohon listaan. Toivottavasti tyhjennys sujuu hyvin, ilman ongelmia.

adalat toistaiseksi kp 30/28-30

Vierailija
6/507 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo varma, että tämän päivän ultrasta tulisi hyviä uutisia, mutta ei. Tässä ketjussa olin viimeksi keväällä. Maaliskuussa mulle tehtiin keskeytys, koska sikiöllä ei ollut aivoja. Ja sitä ennen on ollut yhdeksän varhaista keskenmenoa. Äsken np-ultrassa sikiöllä ei näkynyt sykettä, ilmeisesti menehtynyt vain pari päivää sitten. On tää yhtä persettä! (sori, en normaalisti kiroile)

Vielä 7+6 ultrassa syke näkyi ja kaikki oli hyvin, niin toivoteltiin hyvää loppuraskautta ja vakuuteltiin että kaikki menee oikein mainiosti. PAH! Onneksi olen pessimisti, niin en täysin menettänyt kontrollia. (mustaa huumoria) Np-ultra oli vielä kaikenlisäksi opetustapautuma kun olen varmaan niin mieletön friikki epäonnistuneiden raskauksien kanssa, että pitää ihan porukalla töllistellä. :( Osa nuorista opiskelijatytöistä oli suorastaan järkyttyneemmän näköisiä kuin minä.

Mistähän sitä repisi taas elämäniloa? No, kokemuksesta tiedän, että tämä ketju on mahtava tukipylväs. :)

T: Pyrrhyla, miettii mitä tarkoitusta tällä kaikella on...

P.S. Ihanaa nähdä, että niin monet vanhat tutut tästä ketjusta ovat päässeet tukevasti odotus-puolelle. :)

Tällainen raskaushistoria:

tyttö 05, neljä varhaista km 2006, poika 07, viisi varhaista km 2008-2009, anenkefalia 03/10, km vk 11+6 09/10

Vierailija
7/507 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrrhylan kokemukset vetää kyllä hiljaiseksi ja tunnenpa itseni taas kerran täydeksi aasiksi tuosta edellisen viestin kiukuttelustani. Sydämestäni olen pahoillani, että olet noin paljon joutunut kokemaan.

adalat

Vierailija
8/507 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tässä, että milloin alkaa tuntua pahalta. Nyt ei tunnu yhtään miltään. Sinänsä pelottavaa, olenko jo niin turtunut huonoihin uutisiin ettei "mikään enää tunnu miltään"? Meillä on siis kaksi lasta, joista varsinkin vanhempi on odottanut vauvaa perheeseen jo pitkään. On musertavaa, kun ei taaskaan saa kertoa lapsille että meille tulee uusi vauva... :( Lapset eivät tietenkään tiedä näistä vastoinkäymisistä.

Päässä pyörii ajatukset, miksi sikiö kuoli? Mitä tein väärin pari päivää sitten, että sydän lakkasi lyömästä? (turhaahan itsesyytökset ovat, mutta ei niitä voi mitenkään estää) Kaikki näytti päällepäin olevan kunnossa, eli ainakaan samaa "vikaa" sikiössä ei ollut mitä viime kerralla.

Mifegyne-tabletin sain jo tänään ja maanantaina naisten polilla annetaan cytotecit jos ei ala vuotamaan pois ennen sitä.

Hirveästi tsemppiä ja raskautumisonnea kaikille ketjulaisille!

Pyrrhyla, iäksi saa laittaa 35v

Nämä ekat viestit on tällaista oman navan kaivelua... Mutta lupaan kyllä myöhemmin ottaa paremmin osaa keskusteluun.

Vierailija
9/507 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, turhiahan ne itsesyytökset ovat, mutta eipä niille oikein mitään voi. Kyllä sitä itsellänikin pyöri päässä kaikenlaiset ei niin järkevät ja mieltä ylentävät asiat silloin (ja myöhemminkin) kun np-ultrassa sain kuulla, että sikiö oli kuollut peri viikkoa aikaisemmin. Eikä kyllä lohduttanut tippaakaan lääkärin "näitä nyt sattuu" -toteamus. Kaikkein kamalinta oli kertoa lapsille. Meilläkin kun ekaluokkalainen oli odottanut vauvaa innolla. Nyt oli pakko kertoa raskaudesta niinkin varhaisessa vaiheessa, koska olosuhteiden pakosta minun oli pakko ottaa lapset mukaan ensimmäiseen neuvolaan. Seuraavalla kerralla aion tämän tehdä toisin.

Voimia vuodon odotteluun!

Vierailija
10/507 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrrhyla:

:´( En voi sanoa muuta kuin pahoitteluni :'( Aivan liikaa on taas yhdelle ihmiselle vastoinkäymisiä tullut. Iso halaus ja voimia!

Kristinamom83:

:/ Pahoitteluni!

NIISKUKO se meinaa jättää palstailut hetkeksi? :(

Kurjaa, mutta ymmärrettävää. Toivottavasti se plussa sinne tulee pian.

).(

Toivottavasti ei haittaa että mä notkun täällä... en uskalla siirtyä odottaviin vielä :(

Oma olo ihan ok, posket punottaa ja kuumottaa kokoajan. Jännä miten sitä kokoajan seuraa että tuleeko verta vai ei. ei ole näkynyt, onneksi.

janottaa kokoajan ja vessassa saa juosta kokoajan.

eka neuvola on 28.9. ja musta tuntuu että mun pitäs päästä puhumaan näistä mun peloistani sinne. vaikka mitä se auttaisi?

Tuli mieleen noista MIESTEN reaktioista keskenmenoon ja uuteen yritykseen.

Ainakin tuo mun mies selkeästi pelkää että tämäkin menee kesken, kokoajan muistuttaa etten VAAN tee mitään raskasta ja kyselee et ei kai vuotele.

Ehkä sen uuden yrityksen aloittaminen on juuri siksi vaikeaa, miehet stressaa?

T.MiRaBel +PikkiHikkinen 4+6

Vierailija
11/507 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kristinamom ja Pyrrhyla. Todella ikävää että jouduitte tänne :( Mutta tervetuloa, toivottavasti saatte tukea ja apua täältä ja visiittinne olisi mahdollisimman lyhyt!

Wenni: On teillekin paljon surua mahtunut lyhyeen aikaan. Taitaa olla aika yleistä, että ku:t jää tuollatavoin varhaisessa vaiheessa diagnosoimatta. Tai siis, kun kohdussa ei välttis kuitenkaan näkyis mitään, ja sitten kun se on kuitenniin niin harvinaista... Toivottavasti nyt kaikki menee oikein hyvin loppuun asti ja saatte ihanan ja terveen vauvan viimein :)

ON. Kp1:stä odottelen tulevaksi, tänään tai huomenna pitäisi alkaa vuodon tosissaan, runsasta tuhrua ja Buranaa vaatinutta kipua on jo. Itkukeskiviikon jälkeen mieliala on taas pysynyt ihan hyvänä. Oon nyt koittanu keskittyä johonkin muuhun, kuten opiskeluun, virkkaamiseen ja BB:iin (heh). Jeejee, 1kk ehkäisyä takana, enää 2 edessä \o/

-Aveena, kp 38/28-32?

Vierailija
12/507 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiRaBel; ei minua ainakaan haittaa yhtään vaikka roikut vielä porukassa mukana. :)

Aveena; hyvä, että mielesi on jo parempi. Ja onnittelut ekan kuukauden selättämisestä! Nopeasti ne vaaditut kaksi lisäkuukauttakin menee. Jotenkin syksy tuntuu aina menevän kamalan nopeasti kohta huomaa, että onkin jo Joulu ja kaikki valmistelut puolitiessä. :)

Itse olen vieläkin odotuskannalla tädin suhteen. Ei ole vielä näkynyt. Tosin alavatsaa juilii niin, että tuntuu kun vuoto voisi alkaa hetkenä minä hyvänsä, mutta ei ole vielä punaista paholaista näkynyt täällä. Koko ajan hyppään vessassa. Saisi nyt vuoto sitten alkaa jos kerran on alkamassa ettei kierto lähtisi mitenkään heittelemään ja venymään.

Hyvää viikonloppua kaikille!!

adalat kp 31/28-30

Vierailija
13/507 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Pyrrhyla, luin kolmeen otteeseen että todella olet taaas joutunu takas tänne.

Meillä mennään nyt kp 30(30-35), ja miehän en muka päiviä laske, no laskettua tuli ja hitaasti päivät etenee, kohta ne menkat kuitenkin alkaa. Ja tunteet vaihtelee laidasta laitaan. välillä aattelee että on se hyvä että ne menkat alkaa, onhan nuo muut jo isoja niin saa kohta olla omassa rauhassa ja tehä mitä haluaa, mutta sitten taas ku näkee pieniä vauvoja hyvä ettei kauppakärryistä nappaa niitä syliin ja kurkkua kuristaa.

Terv. hölmö vanha Lakka

Vierailija
14/507 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrhyla* Halaus ja rutistus täältä suureen suruun. Onhan sinulla tukenasi siellä läheisiä ym?:( Voi vain kuvitella tunteesi..

Adalat* Kiitos ja olen iloinen, että tälläinen ryhmä löytyi ja jakselet täällä listojakin päivitellä. Uskon, että tästä on tukea aivan varmasti. Ja onnea sinulle kiertoihin ja tärppiä koko sydämestä.

Ja kiitos, koko ryhmälle huomioimisesta ja välittämisestä. Ja onnea, hmm.. sinä joka olit plussannut. Paljon tarrasukkia ja onnea.

Itse tulin juuri gyn polilta ja Mifegyn on nyt otettu. Nyt ootellaan tapahtuuko vielä m itään:/ Ke sitten takas ja saamaan Cytotecit. Jään varmaan aamuksi os:lle, kun en saanu ketään seuralaiseks kun mies työreissulla ja tyttö menee toki mummolaan..Toiv se tästä. En haluisi taas kaavintaan:/ Lri oli kyllä ihana ja sanoi, että heti kun valmis ja vuoto loppuu uutta yrittämään.

Mutta voimia teille kaikille ja voikaa hyvin.

Kanssa siskonne, Krisse ( niin minä 27v ja mies 30v.)

Vierailija
15/507 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ääh,paljon uusia surullisia kohtaloita täällä :( Pyrhyla(vai miten se pitää kirjoittaa),sinulle erityis tsempit.Tunteet laahaa jälkijunassa,joten mahalasku tullee keskeytyksen jälkeen?Psyyke tsemppaa sinua nyt jaksamaan,mutta muista,on lupa olla heikko,itkeä ja antaa muiden kannatella!

Oikeastaan tulin tänne Mirabelin vuoksi:)

Muistan kun juttelit että sänkyelämänne on kovin vilkasta ;D No minä tänään luin sellasen topicin muualta,että liika tiheä sekstailu vähentää raskautumismahkuja.Kysyin mieheltä,että mitä,onko 1-2 krt päivässä liikaa =D ehkä on,mutta että vaan jokatoinen pv?Miten teillä meni?ja anteeksi että utelen,jäit vaan mieleen.

Tässä vaiheessa kiertoa,josta muuten ei ole mitään hajua,syystä että en halua "tietää",niin alkaa pikkuhiljaa jo hiipiä se sama alakulo,ettei vieläkään.Sen verran siis tiedän kierrosta,että varmaan tuossa joskus 25-27.9 pitäis seuraavat menkat olla.No mutta näin täällä.

Mä voin silleenkin nyt samaistua pyrhylan tilanteeseen,että minähän olin helmikuussa raskauden keskeytyksessä,ja sen jälken vaan km:oa pukannut.Ja aiempia km:ja ollut myös.Toki eläviäkin lapsia.

Oikeen hyvää jatkoa ja parasta onnea teille kaikille!!!!Ihan kivaa nähdä vielä oma nimi listalla,vaikken juuri kirjoittele,syystä että...no te tiedätte.Ihan pois en mene,kumminkin toivotaan-ihan koko ajan.

malica

Vierailija
16/507 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MALICAMAM:

Kyllä meillä oli parhaimmillaan ihan viidesti päivässä :-D kauheeta se olis ruveta rajoittamaan sen takia et raskaaksi haluaa... mut siis keskiarvolta varmasti 2-3 krt/pvä :D :D

Ei siis mitenkään laskettu/rajoitettu, tikutin vikan kiekan ovistikuilla ihan mielenkiinnon vuoksi, et miten kroppa pelittää kun mulla tuo kierto niin utopisatisen lyhyt.

Mullahan oli myös tuo 12/2008 rv 18+ päättynyt raskaus keskeytys. Lapselle ei annettu mitään elinmahdollisuuksia :´( ne on järkyttäviä hetkiä, maailman kamalimpia päätöksiä. Niitä tavallaan miettii sitten koko lopunelämään, tai joutuu miettimään.

olin silloin niin rikki :´(

Nyt on sama laskettuaika melkein kuin silloin, niin väkisin miettii kaikenlaista.

Jouduin viel kaiken käymään yksin läpi, synnytyksen, ja 2kk sen jälkeen olin yksin lasten kanssa.

edes mun OMAT VANHEMMAT eivät olleet tukena, tai oli, sen aikaa lasten kanssa että pääsin sairaalaan synnyttämään. :'( Mutta kun tulin, äiti vaan sano et yritä pärjäillä (mun silloinen mies, tänään astui ero voimaan, oli merillä silloin) ja siinä surussa koitin pyörittää yksin arkea 2 lapsen kanssa.

mut kaikesta selviää, kummasti.

Vaikka olin todella väsynyt, masentunutkin.

lasten takia sitä jaksoi eteenpäin.

Mut se siitä synkistelystä nyt...

).(

Kuvottaa, pyörryttää, tissit on ihan tulessa, ja NYT iski väsy, eli meinasin rattiinkin nukahtaa tänään :O

jospa masussa siis kaikki hyvin :) yritän nauttia kaikista oireista, kuhan ne on merkkinä siitä että nyt mennä porskutetaan vaikka vkoille 42 asti :D

nyt safkaa tekemään et pääsee unille joskus...ZZzZZZzZ

T:MiRaBel ja PikkiHikkinen 5+2

Vierailija
17/507 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eilen se täti sitten kurvasi paikalle. Kierron pituudeksi tuli nyt sitten 32 päivää. Kummallisesti pidentyy kun ennen vauvan yritystä kierto oli aina tasan 28 päivää ja kuukautiset alkoivat lähes tunnilleen samaan aikaan. Nyt sitten keskenmenon jälkeen ensin 30 päivää ja nyt 32. Ei nyt aivan järjettömästi enää edes harmita. Pitää yrittää repiä iloa siltä mistä löytää, vaikka välillä onkin vaikeaa: nyt kun ei tärpännyt, ei ainakaan mene esikoisen ja tulevan vauvan syntymäpäivät lähekkäin.

kristinamom: kuinka jakselet? Onko vuoto alkanut? Tsempit ja halaus!

adalat 2/30-32 (laitan suosiolla noin, koska se 28 päivän tasainen kierto vaikuttaa nyt olevan ihan muisto vaan)

Vierailija
18/507 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adalat: Voi ei, pahoitteluni tadin saapumisesta :( Toivottavasti kierrot eivät tuosta kauhiasti veny. Varmaan kannattaa aika pienellä kynnyksellä siirtyä lääkärin ja Terolutien puoleen, jos vielä venyy. Toisaalta, toivottavasti ei veny, eikä menkkoja näy sitten seuraavaan päälle vuoteen :)

Mulle gyne sanoi sillon ihan heti ekaa kertaa km:a epäillessä, että usein kierrot alkaa venymään, ja heti jos menee yli 34-35pv, ni Terot vaan käyttöön. Pidemmissä kierroissa ovuloimattomat alkaa kuulemma lisääntyä.

ON. hcg 9. Hitaasti mutta hitaasti se vaan tulee oikeaan suuntaan. Soittelin taas lapsettomuuspolille, ja hoitaja mietti että onko enää uutta labraa tulossa vai jääkö seuranta tähän. Lääkäri oli kuulemma kirjannut, että seurataan kunnes negatiivinen (alle 5), mutta sanoi kysyvänsä lääkäriltä vielä, että onko tuossa nyt tarvetta. Samalla lupasi selvittää, että saanko mä nyt mahdollisissa tulevissa raskauksissa jotain tihennettyä UÄ-seurantaa huimasti lisääntyneen ku-riskin takia ja lupasi soitella huomenna.

Olin taas koko päivän koulussa puhelin äänettömällä ja joskus vähän vaille 4 katoin puhelinta ja sieltä oli tullu 2 soittoa. Doh. Olisin ehkä pitänyt puhelinta piippauksella ja lähellä jos olisin tiennyt, että se soittaisikin tänään. Koitin soittaa takaisin, muuta ei siellä enää vastattu, oli vaan puhelinvastaaja päällä mikä kertoi soittotunnit.

Ja tuli taas ihme sekaannuksia. Hoitaja ensin kovasti ihmetteli, että miks mä oon lapsettomuuspolin seurannassa, kun tää oli ihan luomuraskaus. Siitä mä aloin ihmetellä samaa asiaa, mutta kuulemma kaikki ku:t on sittenkin kuitenkin tuolla lapsettomuuspolilla. Lapsettomuus ja lapsettomuushoidothan on yksi ku:n riskitekijä, mutta onko nää nyt sitten muuten niin käsittämättömän harvinaisia, että ei yleensä muilla ole?

Tulipas taas vuodatus.

-Aveena, kp 2/28-32

Vierailija
19/507 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan oudolta kirjoitella täällä uudestaan vauvakuumeesta, kun muutaman kuukausi sitten hyppäsin kuumeilu sivulta jo odotus-sivulle. Nyt taas täällä. Keskenmeno minulle tuli kaksi kuukautta sitten ja vk11 oli menossa. Väsyttää ja vihastuttaa koko kierto ja oma kroppa, miten sekaisin se onkaan kaikesta. Ennen raskautumista kierto oli 35. Keskenmenon jälkeen se oli 42. Nyt olen laskenut oviksen 35kierron mukaan, mutta nyt jos laskisin kierron 42 mukaan, ovulaatio oli juuri ollut/olisi.. mahaa nippailee kamalasti, ihan kuin menkat olisi tulossa. ja nyt on vasta kp28.. En tajua. Täytyynee kokeilla tänä iltana onnea.

Vierailija
20/507 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että tänne jouduitte, toivottavasti päästään pian kaikki täältä pois.

Hillamarja. Olitko tammikuisissa-11 odotuspuolella? Jotenkin jäi tuo nimimerkki mieleen...

Minä siellä pyörin, keskenmeno tuli rv 11 :(

En tiedä tuleeko meille sitä kolmatta lasta koskaan. Mies ei ole kauhean innostunut, mutta ei ole suoraan sanonutkaan ei. Ehkäisyä ei ole käytössä enkä minä aio siitä huolehtia, vaan mies saa hoitaa sen puolen jos haluaa.

Molemmat lapset ovat kipeitä, joten ei tässä ole nyt jaksanut innostua edes petipuuhista. Mieskin potee lentsua, ja hänhän on se kaikkein sairain :))

Eilen yksi työkaveri kysyi, että milloin minä jään äitiyslomalle. Sain alkuvuodesta vakituisen paikan, joten nyt olettavat, että kohta se jää äippälomalle. Kyllä tuli paska fiilis, kukaan työkaveri ei tiedä keskenmenosta, joten ihan heittona tämä tyyppikin kyseli. Olis varmaan naama venähtänyt, jos olisin tokaissut, että joululta olisin jäänyt jos kaikki olisi mennyt niin kuin suunniteltiin :)

Anir joka ei laske kiertopäiviä, alkukierto kuitenkin