Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

läähätän teidän ukoille 0700-linjalla

Vierailija
08.09.2010 |

ja mietin miten viddu te jaksatte elää niiden kanssa ja kuunnella niitä päivästä toiseen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuis viddu jaksat elää itsesi kanssa ja kunnella niitä kusipäitä päivästa toiseen?

Vierailija
2/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin sinäkin jaksat läähättää niille joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on viddu ihmisen tehtävä duunikseen. Jos ei halua olla joku riepu jota sossu elättää.

Vierailija
4/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö samalla jotain muuta, esim. kotitöitä kun läähätät.

Vierailija
5/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä mä ihmettelen että miten vidussa joku jaksaa ja viitsii tehdä työkseen tollasta? Säälittävää! Eikö ulkonäkö riittänyt strippaukseen?

Vierailija
6/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sulkee puhelimen ja sen jälkeen ne ei ole enää mun elämässä, teidän elämässä ne on koko ajan ja pahimmillaan olette vääntäneet kakaroitakin niiden kanssa

Vierailija
7/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en jaksa läähättää ja kuunnella. Mulla on parempaakin tekemistä

Vierailija
8/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kauniiden naisten tarvitse välttämättä edes elättää itseään. Saati stripata. Näin se menee. Mutta mulla on kaunis ääni! Ja huvittavaa on se, että tällainen läskipossu menee täydestä hollywood-blondista teidän apinaukoillenne

Vierailija
9/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kaipaisin vähän lisätienestiä. Oon kuullut, ettei noita soittoja välttämättä niin paljoa tule. Pystytkö itse päättämään milloin päivystät luurin päässä?

Vierailija
10/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä saa puhua koko ajan, välillä taas hiljaisempaa. Puhuminen maksaa n. 20-25 euroa tunti. Mut tosiaan vaan puhumisesta maksetaan.

Vierailija
11/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole katkera, vaan säälin sinua. Mikset kunniallista ammattia pysty harjoittamaan.

Mulla ei ole miestä ollenkaan, mutta en noin alas sortuisi koskaan ikinä!!

Vierailija
12/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nainen moikkasi ja läähätti hetken ja sitten sieltä ei enää kuulunut mitään mutta puhelu pysyi auki, odotimme minuutin ja mies kyseli jotain mutta puhelin vain suhisi. MIKSI? ONKO TÄMÄ YLEINEN RAHAN KISKONTA KONSTI VAI MIKÄ? TEETKÖ SÄKIN NOIN ASIAKKAILLESI?

Vierailija
13/20 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kauniiden naisten tarvitse välttämättä edes elättää itseään. Saati stripata. Näin se menee. Mutta mulla on kaunis ääni! Ja huvittavaa on se, että tällainen läskipossu menee täydestä hollywood-blondista teidän apinaukoillenne

Läskiperse on vaan tyytyväinen niistä apinoista, tai loppuu kinkku sunkin leivän päältä!

Vierailija
14/20 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy se oikea jokaiselle, paitsi noille, joilla on kaikki myynnissä, jotta saavat silikonitissit, tekoripset, yms!

Ei tuu kyllä koskaan meneen mun jakeluun, miks nykyteinit haluaa muuttaa itsensä muovi-ihmisiks, tavallaan virtuaalisiksi ja millaset miehet sitten heitä arvostaisivat? Huoh!!???

Vierailija
15/20 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole katkera, vaan säälin sinua. Mikset kunniallista ammattia pysty harjoittamaan. Mulla ei ole miestä ollenkaan, mutta en noin alas sortuisi koskaan ikinä!!

Onko nuttura tiukalla ja pässinpökkimät villahousut jalassa ja immenkalvo tallella? "Kunniallista"? Mulla on ihan "kunniallinen" ammatti mutta ei valitettavasti duunia. Mun mielestä on kunniallisempaa tehdä edes jotain kuin kerjätä rahansa sossusta.

Vierailija
16/20 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nainen moikkasi ja läähätti hetken ja sitten sieltä ei enää kuulunut mitään mutta puhelu pysyi auki, odotimme minuutin ja mies kyseli jotain mutta puhelin vain suhisi. MIKSI? ONKO TÄMÄ YLEINEN RAHAN KISKONTA KONSTI VAI MIKÄ? TEETKÖ SÄKIN NOIN ASIAKKAILLESI?

Enpä oo tehnyt mut hyvä idea, thanks ;)

Vierailija
17/20 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulutettiin mainos eli tulkaa toiseen kerrokseen, siellä saatte ihanat tekoripset hintaan se ja se, rakennekynnet ja hiustenpidennykset yms. vain ja ainostaan 100-200 euroa jne...???

Mä en ikipäivänä huolisi itseeni mitään tekojuttuja, koska sehän on feikkausta. Nykyäänkö ei ole oikeasti väliä, mikä on totta ja mikä ei??

Vierailija
18/20 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tervetuloa edulliseen kullin pidennykseen" jne....

Vierailija
19/20 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy se oikea jokaiselle, paitsi noille, joilla on kaikki myynnissä, jotta saavat silikonitissit, tekoripset, yms! Ei tuu kyllä koskaan meneen mun jakeluun, miks nykyteinit haluaa muuttaa itsensä muovi-ihmisiks, tavallaan virtuaalisiksi ja millaset miehet sitten heitä arvostaisivat? Huoh!!???

Kuulisitpa miten miehet vinkuu kun vaimo on niin levinnyt pulla ettei sitä ilkeä edes panna. Karisis se utopismi ja romanttisuus ja haihattelu sunkin päästäs

Vierailija
20/20 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulutettiin mainos eli tulkaa toiseen kerrokseen, siellä saatte ihanat tekoripset hintaan se ja se, rakennekynnet ja hiustenpidennykset yms. vain ja ainostaan 100-200 euroa jne...??? Mä en ikipäivänä huolisi itseeni mitään tekojuttuja, koska sehän on feikkausta. Nykyäänkö ei ole oikeasti väliä, mikä on totta ja mikä ei??

kysymys on simulaatiosta. Kaikki on pelkkää simulaatiota. Jokainen elää omassa harhassaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän