Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita metallisiin eläimiin?

Vierailija
09.11.2010 |

Mun ystävä tekee mulle metallista eläimiä pihalle, mutta en keksi oikein ideoita... Haluaisin jonkun kiipeämään puunrungolle tai aitaa vasten. Perhosta ajattelin aidan päälle istumaan. Kuvia kehiin, jos vaan löytyy jostain.. Kiitos!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu, jänis tms. luonnoneläimiä kurkkimaan jostain?

Vierailija
2/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jänis, hirvi, kettu, orava, varis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puunrungolle ja aidalle sopii kiipeämään orava tai kissa ihan ne eläimet mitä oikeastikin voisi olettaa siinä menevän. Olis aika mautonta Suomessa laittaa puunrunkoa kiipeämään vaikka gepardi, vaikka makunsa kullakin. Talon seinää vastaan ois aika hauska metallinen tikka.

Vierailija
4/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärme kiipeämään puuta pitkin! Tai orava!

Tai pöllö istumaan puun oksalle!

Jos sulla on puutarhalammikko niin sen reunalle kilpikonnia, rapuja ja sammakoita!

Kissa, koira ja haikara keskelle pihaa!

Vierailija
5/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisko puunrungolle

Metallikoristeet myös hyötykäyttöön eli metallisia kukkakeppejä (tai köynnöstukia), joiden päässä on eläinhahmo: sudenkorento, perhonen, lintu. Näyttävät kivoilta kukkapenkeissä myös talvella.

Vierailija
6/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

porttia vahtimassa puusta veistetty kahdella jalalla seisova karhu. On aika komee näky :)

Vierailija
7/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi bambit ja karhut ei oikein käy, koska mulla on rivitalopiha, olisi liian suurta. Oon miettiny kanssa sitä oravaa puunrungolle, koska täällä on oikeesti aika paljon oravia, se ois kiva. Siinä olen samaa mieltä, että pitäis olla sellasia ötököitä, joita voisi elävänäkin täältä löytää, ei niitä eksoottisia. Lisää kiitos!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi