Totuushan on että nämä "virikehoidossa" olevevat lapset ovat ns.sosiaaliporukkaa..
kaikki sen tietävät ja hyvä että lapsilla on edes joskus mahdollisuus olla "lapsi"
Kommentit (14)
Meidän päiväkodissamme kaikki lapset, jotka ovat tuossa ns. virikehoidossa, maksavat siitä korkeaa hoitomaksua.
että ap ei taida tietää mitään tästä asiasta, vaan projisoi toisiin omia mielipiteitään.
tuttavaperheeni toinen lapsi on "virikehoidossa". Tämän perheen äiti ei taatusti lue av:tä eikä ole koskaan kuullutkaan termiä "virikehoito". :D
silloin kun mies lomautettiin.
Ei tiedetty milloin työt jatkuu. Meni kuukausi, toinen, puolivuotta..
Maksettiin korkeinta maksua lapsista.
ovat erittäin hyvin koulutetuista ja hyvin toimeentulevista perheistä. Virikehoito on ihan kaikkien käyttämä tapa nykyisin. Enemmän tuntuu olevan sääntö kuin poikkeus.
eivät ole olleet, vain lastensuojelullisista syistä. Meillä nimittäin. Liikaa surua, liikaa vastoinkäymisiä --> lopussa koko perhe.
suuri osa on sopimuspäiväläisiä ja äiti on vauvan kanssa kotona.. Mutta minusta se nyt ei ole niin huono asia. Pääsevät puuhaamaan kunnolla edes parina päivänä viikossa, kun äiti on tissitakiaisessa kiinni.
tuttavaperheeni toinen lapsi on "virikehoidossa". Tämän perheen äiti ei taatusti lue av:tä eikä ole koskaan kuullutkaan termiä "virikehoito". :D
ei hän sitten lue lehtiäkään. Hmmm, mitähän siitä voisi päätellä ei minusta kovin keskiluokkaista
ja mielellään tuo virikehoitokin.
silloin kun mies lomautettiin. Ei tiedetty milloin työt jatkuu. Meni kuukausi, toinen, puolivuotta.. Maksettiin korkeinta maksua lapsista.
Ei jeesus! Sitäpaitsi se teidän maksamanne "korkea" hoitomaksu ei kata lähestulkoonkaan kuluja, joita virikelapsistanne yhteiskunnalle tulee.
Miksi miehesi ei voinut kehitellä lapsille virikkeitä kotona lomautettuna ollessaan?
Lapsia voi viedä kalaan, leikkipuistoon, telttaretkelle, eväitä syömään ulos, rakentaa majoja, askarrella...
Uusavuttomien mussutusta, että lapset eivät viihdy kotona. Minä olin ainoa lapsi jolla äiti kotona, ja koskaan en tarvinnut mitään virikehoitoa. Äiti järjesti virikkeitä joka ikinen päivä. Leikki ja ulkoilutti ja askarteli...
Ihan normaalin perheen olen luullut meillä olevan. Mies töissä, esikoinen eskarissa ja kakkonen virikehoidossa. Itse kotona odottelebn vauvan syntymää.
Ja korkeimman mukaan menee maksukin. Tosin naimisissa emme ole.
siitä vaan.
Useimmiten vaan kuulee kommentteja, että lapsi pidetään päiväkodissa, vaikka äiti on vauvan kanssa kotona, kun se on niin HALPAA.
Äiti saa makailla kotona vauvan kanssa ja isompi syötetään ja viihdytetään päiväkodissa ja perhe maksaa siitä muutaman kympin tai ei sitäkään.
Tämä ei mene jakeluuni.
Ai niin onhan siellä Itäkeskuksessa kivempi päivät lorvia nukkuvan vauvan kanssa, kun ei tarvitse huolehtia siitä kolme vuotiaasta virikelapsesta.
jotka eivät ole "sosiaaliperheistä", että se siitä yleistyksestä.