Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako ketään muuta nyt? Miksi? ov

Vierailija
08.09.2010 |

Jakakaamme ahdistuksen aiheemme, jospa ne saisivat siten oikeat mittasuhteet.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen onnistuin hajottamaan yhden ohjelmiston ja se olisi pitänyt asentaa uudestaan, mutta surkean palvelinoperattorin palvelin ei anna tehdä sitä. Olen soittanut kaksi kertaa operaattorille ja toka kerralla jätin viestin, mitään ei ole kuulunut. Asiakkaan operaattori joten ei voi vaihtaakaan. Asiat jotka kunnon palvelinfirmoissa onnistuu tuosta vaan ei meinaakaan onnistua tällä. Nyt vituttaa koska en voi tehdä oikein mitään koska tää yksi juttu ei onnistu. Prkle. Aikataulut kusee, kaikki kusee. Tällaistako tämän ihmiselämän kuuluis olla! Yhtä paskaa eikä edes taivasta ole olemassa, se on täyttä toiveajattelua.

Vierailija
2/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teinkin aiheesta jo oman aloituksen, mutta laitanpa nyt tähänkin, että ahdistaa suunnattoman paljon nämä Jämsän pedofiilit (toki kaikki muutkin samankaltaiset paskiaiset!)

Toinen aiheeseen liittyvä ahdistuksen aiheuttaja on Suomen "oikeus"laitos!

Ei ole edes sanoja kuvaamaan tätä tunnetta, en tiedä miten saisin tämän vihan ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet vaihtamassa (omistus)asuntoa ja erinäisten tekijöiden johdosta olemme nyt vaarassa menettää niin asunnon johon olemme muuttamassa, kuin yli kymppitonnin rahaa. Syitä en halua alkaa erittelemään, koska v*tuttaa liikaa, mutta pääasiassa kait oma moka..

Tämän hässäkän lisäksi avioliitto on koetuksella (koska syytän miestä edellämainitusta) ja olen juuri aloittanut uudessa hyvin stressaavassa työssä. Minulla on myös pari liikakiloa joista olen jo kauan halunnut eroon, mutta tuntuu, että tämä kaikki vaan ajaa syömään lisää.

Kaiken kukkuraksi haluan pitää kulissin kunnossa lähimmäisillemme, koska pelkää kasvojen menetystä ja uskon (vaikka järjellä tiedän, ettei se ole totta), että kaikki olisivat vahingoniloisia siitä, että olemme mokanneet.

Huoh. Kiva, että voi edes näin kasvottomana avautua.

Vierailija
4/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma rajoittuu vain yhdelle elämänosa-alueelle, työhön. Se ei siis kata elämääsi kokonaisvaltaisesti.

Eilen onnistuin hajottamaan yhden ohjelmiston ja se olisi pitänyt asentaa uudestaan, mutta surkean palvelinoperattorin palvelin ei anna tehdä sitä. Olen soittanut kaksi kertaa operaattorille ja toka kerralla jätin viestin, mitään ei ole kuulunut. Asiakkaan operaattori joten ei voi vaihtaakaan. Asiat jotka kunnon palvelinfirmoissa onnistuu tuosta vaan ei meinaakaan onnistua tällä. Nyt vituttaa koska en voi tehdä oikein mitään koska tää yksi juttu ei onnistu. Prkle. Aikataulut kusee, kaikki kusee. Tällaistako tämän ihmiselämän kuuluis olla! Yhtä paskaa eikä edes taivasta ole olemassa, se on täyttä toiveajattelua.

Vierailija
5/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vakituisen työpaikan. En tiedä oikein ollako iloinen vai ei. Mietin, että tätäkö tämä nyt sitten on ja viihdynkö. Hullua.

Vierailija
6/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ahdistanut tänään tosi paljon, vaikeiden kokemusten takia. Vaikeaa on ja yksinäistä.

Vierailija
7/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulainen kärsii mielenterveys- ja alkoholiongelmasta ja on alkanut käyttäytymään todella epämiellyttävästi/pelottavasti. Kun asiasta yrittää hänen kanssaan keskustella, alkaa piilouhkailla itsemurhalla. Ei näe omassa käytöksessään mitään huomautettavaa.

Asumme lähekkäin. Olemme jo puhuneet miehen kanssa talon myymisestä, että pääsemme tilanteesta eroon.

Vierailija
8/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma rajoittuu vain yhdelle elämänosa-alueelle, työhön. Se ei siis kata elämääsi kokonaisvaltaisesti.

Freelance-yrittäjänä istun sit koneella yötä myöten jos nuo palvelintyypit suvaitsee ilmoittautua. Ylipäänsä tämmöstä tää on koko ajan. Sitä toivois edes joskus että hommat sujuis it-alalla, mutta muuttujia on aina liikaa. Jollei itse mokaa, joku toinen mokaa, ja sitten hiki hatussa selvitellään. Oikeasti, olen sellainen ihminen että vihaan sitä että koko ajan on pakko selvittää ja selvittää ja selvittää, mitään ei koskaan voi vaan tehdä varmana siitä että se onnistuu. Alaakaan en jaksa enää vaihtaa.

Vierailija
9/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli et jostain syystä viihdy työssäsi voit irtisanoutua ja lähteä muihin hommiin.

Sain vakituisen työpaikan. En tiedä oikein ollako iloinen vai ei. Mietin, että tätäkö tämä nyt sitten on ja viihdynkö. Hullua.

Vierailija
10/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten homma on kyllä astetta hankalampi..

Freelance-yrittäjänä istun sit koneella yötä myöten jos nuo palvelintyypit suvaitsee ilmoittautua. Ylipäänsä tämmöstä tää on koko ajan. Sitä toivois edes joskus että hommat sujuis it-alalla, mutta muuttujia on aina liikaa. Jollei itse mokaa, joku toinen mokaa, ja sitten hiki hatussa selvitellään. Oikeasti, olen sellainen ihminen että vihaan sitä että koko ajan on pakko selvittää ja selvittää ja selvittää, mitään ei koskaan voi vaan tehdä varmana siitä että se onnistuu. Alaakaan en jaksa enää vaihtaa.

Vierailija
11/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden duunityökaluohjelman koulutusta ja mun työympäristö näyttää monimutkaistuneen aika paljon. Ei olla ihan goretoimintaa joten siihen ei ole kiinjitetty paljonkaan huomiota. Kyllä tolla nyt töitä tekee mutta aikaa menee enemmän. No ei se mitään, liksa juoksee.

Vierailija
12/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli et jostain syystä viihdy työssäsi voit irtisanoutua ja lähteä muihin hommiin.

siitä ettei niin "saa" tehdä. Antaa muuten epävakaan ja epänonistuneen vaikutelman tms.