Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää äidit, jotka väittävät jäävänsä kotiin lasten takia

Vierailija
08.09.2010 |

kun itse asiassa ovat laiskoja ja kouluja käymättömiä. Helpompi maata kotona ja roikkua netissä päivät kun hakea töitä ja TEHDÄ töitä

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti laitoin lapseni etusijalle ja jäin heidän kanssaan pitkäksi aikaa kotiin enkä ole katunut.

Vierailija
42/51 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekö on sitten lomailua ja kotona makaamista kun lapsia katsoo?Joo-o kuule se on täyttä työtä siinä missä muukin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin usein että ei mua enää edes paljon ne hetkauta. Joskus aikoinaan pahoitin mieleni, en enää.

Mun hyvät ystävät jopa kritisoi ja ihmetteli sitä miksi mä en mene töihin? Rautalangasta sai vääntää että "en mä halua, mä tykkään olla kotona" Onko se joku vääryys? Miten helvetissä se voi ketään ärsyttää jos mä olen kotona lapsia hoitamassa?

Samaten toi että, kotiäiti on laiska äiti ja tyhmä äiti. Kyllä kotonakin voi sivistää itseään halutessa tai kotiäitinä. Laiska mä en ole ollut ikinä, en silloin kun oli töissä ja en nyt. Mä en tosiaankaan makaa vaan sohvalla päivät pitkät. Mulla on paljon asioita mitä teen sen lisäksi että hoidan lapsiani ja pidän kodin siistinä. Sinänsä ihan hyvin kun ajatellaan että mulle ei tosiaankaan tästä makseta yhtään mitään eikä tule edes sitä arvostusta pätkän vertaa, päinvastoin hylkiö sitä välillä tuntee olevansa.

No, se ja sama. Meillä pyyhkii hyvin, mua ei edes ärsytä mikään :D

Vierailija
44/51 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kun ei ole mahdollisuutta keskittyä tehtävistä tärkeimpää: äitiyteen.

Vierailija
45/51 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, joskus istun persiilleni ja käyn tietokoneella seikkailemassa. Mutta ei tässä voi koko aikaa istua :) 2 pientä lasta viipottaa tuossa. Heille pitää tehdä ruoat, pestä pyykkiä ja siivotakin. + sitten auttelen miestä töissään :) (yksityisyritys).

Pääasiallisesti siltikin olen lasten kanssa ainoastaan.

Ei minun mielestä kovin laiska pärjää lasten kanssa. Johan siinä sossukin puuttuu jos ei kotona tee mitään muuta kuin kuluttaa takamusta.

Vierailija
46/51 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyää on monilla niin kiire joka paikkaa. Otetaa mies ollaa tunnettu vuoden hankitaa lapsi ja äkkiä töihin.! En tarkota että kaikillä on nyt näin menny. Tuntuu että kukaan ei osaa oikeen pysähtyä!! Mun lapsi on mun elämäni parasta lääkettä.

Myönnän, että meidän talo on kun sikolätti. siivoan tätä usein. mutta odota kun lasken taaperon vaapaksi ei se ole siistiä nähnyt ja lapseni pitää siitä lelujen keskellä leikkimisestä.

Aika kuluu niin sellasta tahtia että on pakko nauttia lapsesta kotona ollessa! Jos menen töihin niin lapsen kanssa saa olla melko vähäsen aamu puuro ja sitten kun haet sen töitten jälkee niin muutama tunti kun se nukkuu!

Mutta kukin tekee oman päätöksen.

Mutta kummastuttaa että väität kotiäitiä laiskaksi.?

Mulla on 2 taaperon ikäistä muksua ja voin sanoa että kyllä niissä töitä riittää.

sanon vaa että paskat kotiäitien laiskuudesta.!!

en usko että ne äidit sielä vaan nukkuu. eiköhän kaikkea muuta.

Vierailija
47/51 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin hyvät työpaikat odottamassa. En itseasiassa tunne AINUTTAKAAN ap:n kuvailemaa tapausta! Pienipalkkaisilla on itseasiassa ollut pakko palata töihin (oma kälyni, joka olisi halunnut olla vielä kotona), paremmin palkatut ovat jääneet vuosikausiksi kotiin.

Itse olen maisteri, mutta duunia ei ole odottamassa, koska aion palata opiskelujen pariin ensi vuonna.

Jäin ilman muuta kotiin muutamaksi vuodeksi, koska muuten ainutlaatuinen tilaisuus kokeilla kotiäitiyttä olisi mennyt sivu suun! Elämä on aika pitkä, siihen mahtuu monenlaista jaksoa ja kaikkea kannattaa kokeilla. Ehkä koulutetuilla kotiäideillä onkin tietty kokonaisuuksien hallinta hallussa: ymmärretään elämää vähän laajemmalta kantilta kuin vain pari seuraavaa vuotta eteenpäin. Eihän sinne kotiin nyt tarvitse koko loppuelämäksi jäädä! : D

Kannattaa miettiä, mikä sitten mummona kiikkustuolissa harmittaa ja mistä on oikeasti iloinen. Minä väitän, että erilaisten kokemuksien hankkiminen ja läheisten kanssa vietetty aika ovat aika ykkösinä siellä positiivisten asioiden listalla.

Vierailija
48/51 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin töihin vaikka heti jos lapsi olisi isompi (5kk). Tuskin vien kuitenkaan vielä 9 kk ikäisenäkään hoitoon, koska mielestäni tuon ikäinen on liian pieni.

Vierailija
49/51 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syynä omaan ärtymykseeni on se, että tällä palstalla nämä elämäntapakotiäidit tekevät avauksen toisensa jälkeen, jossa hehkuttavat omaa erinomaisuuttaan ja haukkuvat työssäkäyviä äitejä.

Ainahan sitä omaa ratkaisua puolustellaan ja toisten tapaa haukutaan, taitaa olla ihmisen luonnossa sellainen.

Vierailija
50/51 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa vauvaa!

Meillä on helppo vauva, jonka kanssa on tosi kiva olla kotiäitinä. Olen suunnitellut, että olen vielä ehkä parikin vuotta lähinnä kotona. Asiaa auttaa, että minulla on hyvin palkattu työ, jota voin tehdä free lance-pohjalta esim. 10-15 tuntia viikossa.

Olen hyvin kiitollinen tästä mahdollisuudesta.

Vierailija
51/51 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä selvästikään et ole kotona laiskuuttasi, joten tässä ketjussa esitetty kritiikki ei koske sua, turha siis hermostua. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi