Onpa tuo BB-Mari
rasittava narisija!
Kommentit (9)
VOin kuvitella ton baarissa viikonloppuna, ei varmaan montaa iltaa mee ilman riitelyä jonkun muijan kanssa. Kunnon pubiruusu.
Mites näytti siltä et se hylkäs Paulin heti ku Niko astu taloon....
Karsea tapaus. Inhoaa omien sanojensa mukaan valittajia, mutta ei ymmärrä itse olevansa pahin valittaja, koskaan. Ryhmähenki on paska ja heidän ryhmänsä huono jne, morkkaa selän takana muita (paitsi Nikoa + Elisaa) sen minkä ehtii, mutta omien sanojensa mukaan sanoo asiat aina vain suoraan eikä seläntakana. Masentava tyyppi. Välttelee Paulia kuin spitaalista ja keksii jotain läpinäkyviä "kun sä kerran huusit mulle" -selityksiä kuten kaikki alle 15-vuotiaat.
Kuulemma muuten myös yksi maailman v-mäisimmistä baarityöntekijöistä. Ilmeisen rikkaasta perheestä tulee: mummi ja pappa ovat kuulemma luvanneet lainata/antaa Marille asuntorahat sitten kun Mari haluaa ostaa itselleen asunnon, ettei tarvitse Mari-paran vaan mennä pankista ottamaan lainaa, kun ne korotkin on niin korkeat... Asustelee mamman ja velipuolen kanssa oletettavasti aika kalliissa ja isossa asunnossa arvostetulla alueella Helsingissä, jossa suurin makuuhuone toimii Marin vaatehuoneena. Need I say more?
Voi olla naiselle kova pala sellainen mies, joka ymmärtää naisten maailmaa paremmin ja tietää meikeistä ja kauneudesta enemmän.
Vähän kuin tämä meidän 11cm mies, joka vastaa kymmentä tavallista kotiäitiä. Hänellä on paljon annettavaa, mutta kukaan ei kuuntele häntä vaan narisee ja pilkkaa "epäoleellista" kokoa.
Karsea tapaus. Inhoaa omien sanojensa mukaan valittajia, mutta ei ymmärrä itse olevansa pahin valittaja, koskaan. Ryhmähenki on paska ja heidän ryhmänsä huono jne, morkkaa selän takana muita (paitsi Nikoa + Elisaa) sen minkä ehtii, mutta omien sanojensa mukaan sanoo asiat aina vain suoraan eikä seläntakana. Masentava tyyppi. Välttelee Paulia kuin spitaalista ja keksii jotain läpinäkyviä "kun sä kerran huusit mulle" -selityksiä kuten kaikki alle 15-vuotiaat.
Kuulemma muuten myös yksi maailman v-mäisimmistä baarityöntekijöistä. Ilmeisen rikkaasta perheestä tulee: mummi ja pappa ovat kuulemma luvanneet lainata/antaa Marille asuntorahat sitten kun Mari haluaa ostaa itselleen asunnon, ettei tarvitse Mari-paran vaan mennä pankista ottamaan lainaa, kun ne korotkin on niin korkeat... Asustelee mamman ja velipuolen kanssa oletettavasti aika kalliissa ja isossa asunnossa arvostetulla alueella Helsingissä, jossa suurin makuuhuone toimii Marin vaatehuoneena. Need I say more?
Joo luulisin kyllä et täällä vauva-forumilla pyörivillä ihmisillä olisi TÄRKEÄMPÄÄKIN tekemistä kun jauhaa paskaa bb-persoonista... Antaa jokaisen kukan kukkia, eiköhän meitä tähän maailmaan mahdu ja vaikka miten paljon tuntemattomat ihmiset/lööpit sitä paskaa jaksaa jauhaa ja keksiä, niin yksi asia on varma. Mari on rakas perheelleen, kuin myös kaikille kavereilleen!
on kyllä ärsyttävyydessään ja noloudessaan omaa luokkaansa. Onneksi Sauli on julkisesti oikonut Marin väitteitä hediän "ystävyydestään"...