Olen lapseton, mitä viedä 2-vuotiaalle kylään mennessä?
Kommentit (12)
muuten kivoja vaihtoehtoja edellä.
Ei nimittäin ole mitään tietoa millä 2-vuotias leikkii että viedäänkö videopeli vai kuvakirja.. huoh
Muovailuvahakin voisi olla kova sana. Tai ihan vaikka uusi lapio ja ämpäri pihaleikkeihin.
tai pieni pehmolelu, nuppipalapeli tai jotain kittyaiheista, esim. kittypallo vois olla kiva.
Ei karkkia, jos vanhemmat ei tykkää noin pienelle sitä annettavan.
kannatta kysyä onko niillä legoja, jos on niin siihen joku lisäpaketti tyyliin lehmä, lammas ja kottikärryt :D
Minä en odota vieraitten tuovan lapsille tuliaisia. Mitä vähemmän röhnää valuu ovesta sisään sen parempi.
menet muuten vaan kylään etkä lapsen synttäreille, niin älä vie mitään lapselle. Minusta on hyvä, etteivät lapset totu aina saamaan jotain. Ja vanhemmat todennäköisesti tyytyväisiä, että tavaraa ei tosiaan tule ikkunoista ja ovista. :)
Itse en ainakaan odota kyläilijöiden tuovan lapselle mitään. Synttärit ja joulu on sitten asia erikseen.
Ja jos jotain viet niin mieti pitääkö kaiken olla uutta? Meille on ystävät antaneet lapsen synttärilahjaksikin kirpparilta ostettuja leluja. Ei varsinkaan noin pieni vielä ymmärrä - lelu on hänelle joka tapauksessa uusi ja voihan sen silti paketoida hienosti.
en kyllä kehtaa vaikka ajatus siinä hyvä olisikin. eihän sitä voi tietää mitä äiti ajattelee... miettii varmaan että todella pihiä tai muuten vain tylyä. Mutta hyviä ideoita tässä tulikin. Kyllä haluan viedä jotakin koska näemme harvoin ja minusta se kuuluu asiaan.
Meillä ovat ainakin puolitoistavuotiaasta tehneet ihan tavallisia palapelejä. Muovailuvahaa, kyniä, jääkaappimagneetit (esim. muumit)?
Kiva, jos viet lapselle jotain. Äidille toki kanssa vaikka kukkasia.
pieni kuvakirja, nuppipalapeli, pieni nukke, pehmoeläin, kampa, karkkia ;)